Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45102

Назва: Ключове повідомлення як основа стратегічної комунікації
Інші назви: Key message as a basis for strategic communication
Автори: Гусаковська, Тетяна Олександрівна
Войт, Богдан Русланович
Husakovska, Tetiana
Voit, Bohdan
Приналежність: Полтавський університет економіки і торгівлі, Полтава, Україна
Poltava University of Economics and Trade, Poltava, Ukraine
Бібліографічний опис: Гусаковська Т. О. Ключове повідомлення як основа стратегічної комунікації / Гусаковська Тетяна Олександрівна, Войт Богдан Русланович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2024. — Том 87. — № 2. — С. 175–180. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Husakovska T., Voit B. (2024) Kliuchove povidomlennia yak osnova stratehichnoi komunikatsii [Key message as a basis for strategic communication]. Galician economic journal (Tern.), vol. 87, no 2, pp. 175-180 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 2 (87), 2024
Galician economic journal, 2 (87), 2024
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 2
Том: 87
Дата публікації: 23-кві-2024
Дата подання: 7-січ-2024
Дата внесення: 7-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.02.175
УДК: 659.118
316.77
Теми: ключове повідомлення
стратегічна комунікація
комунікаційний вплив
комунікаційна стратегія
цільова аудиторія
key message
strategic communication
communication influence
communication strategy
target audience
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 175-180
Початкова сторінка: 175
Кінцева сторінка: 180
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність та значення ключового повідомлення як складової стратегічної комунікації організації та визначено роль ключового повідомлення в забезпеченні ефективного комунікаційного впливу на її цільові аудиторії. Зазначено, що процес стратегічної комунікації, як і будь-якої організаційної комунікації, передбачає наявність таких ключових елементів, як відправник та отримувач, повідомлення та канал, по якому воно передається від відправника до отримувача. Але при цьому цей процес є направленим на реалізацію організаційної місії та досягнення стратегічних цілей. Повідомлення є ключем до досягнення комунікаційного впливу. Ключові повідомлення створюють фокус, контроль та інтенсивність впливу на цільову аудиторію компанії. Розроблення ключових повідомлень є другим за значенням блоком плану стратегічних комунікацій, крім визначення цільових аудиторій. Ключові повідомлення визначають, що необхідно казати кожній з цільових аудиторій. Вони є суттю того, що необхідно повідомити, маючи на увазі, що ефективна комунікація пов`язана, в першу чергу, не з тим, що кажуть або надсилають, а з тим, як її сприймає отримувач і якими в результаті є його дії. Широкими способами передачвання ключових повідомлень є письмова, візуальна, вербальна та невербальна комунікація, а також різні їх комбінації. Ключові повідомлення необхідно ретельно спланувати та підготувати, щоб вони були надійними та широко застосовувалися для цілей організації. Сформульовано основні вимоги до ключових повідомлень та розглянуто основні особливості процесу їх розроблення. Ключові повідомлення мають бути лаконічними, релевантними, переконливими, доступними для розуміння цільовою аудиторією, відповідати місії, цінностям та стратегії компанії. Процес розроблення ключового повідомлення включає такі основні етапи: перегляд організаційної місії, стратегії, цілей і завдань; визначення цільової аудиторії; формулювання мети повідомлення; визначення потреб в обміні повідомленнями; аналіз повідомлень конкурентів; визначення переваг, які відрізняють пропозиції компанії від інших; обґрунтування тверджень допоміжними деталями, які відрізняють компанію та додають довіри.
The article has studied the essence and meaning of the key message as a component of the organizationʼs strategic communication and defined the role of the key message in ensuring effective communication impact on its target audiences. It is noted that the process of strategic communication, like any organizational communication, involves the presence of such key elements as the sender and recipient, the message, and the channel through which it is transmitted from the sender to the recipient. But at the same time, this process is aimed at realizing the organizational mission and achieving strategic goals. The message is the key to achieving communication impact. Key messages create focus, control, and intensity of influence on the companyʼs target audience. The development of key messages is the second most important block of a strategic communications plan, in addition to defining target audiences. Key messages define what needs to be said to each of the target audiences. They are the essence of what needs to be communicated, bearing in mind that effective communication is primarily related not to what is said or sent, but to how it is perceived by the recipient and what his actions are as a result. The broad ways of conveying key messages are written, visual, verbal, and non-verbal communication, as well as their various combinations. Key messages must be carefully planned and prepared so that they are credible and broadly applicable to the organizationʼs goals. The main requirements for key messages are formulated and the main features of the process of their development are considered. Key messages should be concise, relevant, persuasive, accessible to the target audience, and consistent with the companyʼs mission, values, and strategy. The process of developing a key message includes the following main stages: reviewing the organizational mission, strategy, goals, and objectives; definition of the target audience; formulation of the purpose of the message; determination of messaging needs; analysis of competitors' messages; identification of advantages that distinguish the companyʼs offers from others; supporting claims with supporting details that differentiate the company and add credibility.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45102
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1688/1623
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-89є
https://olekskharchenko.com/2013/04/30/plan-strategicheskih-ommunikatsii/
https://sloanreview.mit.edu/article/the-strategic-communication-imperative/
https://www.prsa.org/
https://www.linkedin.com/pulse/creating-compelling-key-messages-natalie-potter/
Перелік літератури: 1. Педченко Н. С., Шимановська-Діанич Л. М., Гусаковська Т. О., Рибалко-Рак Л. А., Кужель Н. Л. Стратегічні комунікації в системі управління підприємства. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2022. № 2 (106). С. 26–30.
2. Компанцева Л., Заруба О., Череватий С., Акульшин О. Стратегічні комунікації для безпекових і державних інституцій : практичний посібник / за заг. ред. О. Давліканової, Л. Компанцевої. Київ: ТОВ «ВІСТКА», 2022. 278 с.
3. Сагер Л. Ю. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 1. С. 128–136.
4. Мельник Ю. М., Сагер Л. Ю., Черкас І. Ю. Трансформація маркетингових комунікацій : нетрадиційні види. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 2 (1). С. 164–168.
5. Маковецька І. М. Управління комунікаціями в підприємствах : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 / ЗВО Державний університет телекомунікацій. Житомир, 2021. 253 с.
6. Чередниченко В. Комунікативний менеджмент в стратегії розвитку підприємства. Економіка та суспільство. 2022. № 42. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1688/1623 (дата звернення: 20.12.2023). Doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-89є
7. Харченко О. План стратегічних комунікацій. URL: https://olekskharchenko.com/2013/04/30/plan-strategicheskih-ommunikatsii/ (дата звернення: 21.12.2023).
8. Argenti P. A., Howell R. A., Beck K. A. The Strategic Communication Imperative. URL: https://sloanreview.mit.edu/article/the-strategic-communication-imperative/ (дата звернення: 17.12.2023).
9. Public Relations Society of America. URL: https://www.prsa.org/ (дата звернення: 22.12.2023).
10. Potter N. Creating Compelling Key Messages. URL: https://www.linkedin.com/pulse/creating-compelling-key-messages-natalie-potter/ (дата звернення: 19.12.2023).
References: 1. Pedchenko N. S., Shymanovska-Dianych L. M., Husakovska T. O., Rybalko-Rak L. A., Kuzhel N. L. (2022). Stratehichni komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryiemstva [Strategic communications in the enterprise management system]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriia “Ekonomichni nauky”, vol. 2, no. 106, pp. 26–30.
2. Kompantseva L., Zaruba O., Cherevatyi S., Akulshyn O. (2022). Stratehichni komunikatsii dlia bezpekovykh i derzhavnykh instytutsii [Strategic communications for security and government institutions]. Kyiv: VISTKA. (In Ukrainian).
3. Saher L. Iu. (2016). Analiz teoretychnykh osnov vnutrishnikh komunikatsii yak neobkhidnoi umovy efektyvnoho upravlinnia pidpryiemstvom [Analysis of the theoretical foundations of internal communications as a necessary condition for effective enterprise management]. Marketynh i menedzhment innovatsii, vol. 1, pp. 128–136.
4. Melnyk Yu. M., Saher L. Yu., Cherkas I. Yu. (2016). Transformatsiia marketynhovykh komunikatsii: netradytsiini vydy [Transformation of marketing communications: non-traditional types]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, vol. 2, no. 1, pp. 164–168.
5. Makovetska I. M. (2021). Upravlinnia komunikatsiiamy v pidpryiemstvakh [Communications management in enterprises] (Phd Thesis), Zhytomyr.
6. Cherednychenko V. (2022). Komunikatyvnyi menedzhment v stratehii rozvytku pidpryiemstva [Communicative management in the strategy of enterprise development]. Ekonomika ta suspilstvo. (electronic journal), vol. 42. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1688/1623 (accessed 20 December 2023).
7. Kharchenko O. Plan stratehichnykh komunikatsii [Strategic communications plan]. Available at: https://olekskharchenko.com/2013/04/30/plan-strategicheskih-ommunikatsii/ (accessed 21 December 2023).
8. Argenti P. A., Howell R. A., Beck K. A. The Strategic Communication Imperative. Available at: https://sloanreview.mit.edu/article/the-strategic-communication-imperative/ (accessed 17 December 2023).
9. Public Relations Society of America. Available at: https://www.prsa.org/ (accessed: 22 December 2023).
10. Potter N. Creating Compelling Key Messages. Available at: https://www.linkedin.com/pulse/creating-compelling-key-messages-natalie-potter/ (accessed 19 December 2023).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2024, № 2 (87)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.