Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44953
| Títol: | Аналіз підходів модульних та ітераційних підходів до тестування програмного забезпечення |
| Altres títols: | Analysis of modular and iterative approaches to software testing |
| Autor: | Кривий, Ю. Kryvy, Y. |
| Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Ternopil Ivan Puluj National TechnicalUniversity |
| Bibliographic description (Ukraine): | Кривий Ю. Аналіз підходів модульних та ітераційних підходів до тестування програмного забезпечення / Кривий Ю. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 314–315. — (Хімічна та біоінженерія). |
| Bibliographic description (International): | Kryvy Y. (2024) Analiz pidkhodiv modulnykh ta iteratsiinykh pidkhodiv do testuvannia prohramnoho zabezpechennia [Analysis of modular and iterative approaches to software testing]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 314-315 [in Ukrainian]. |
| Is part of: | Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024 Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024 |
| Conference/Event: | Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ |
| Journal/Collection: | Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ |
| Data de publicació: | 25-d’a-2024 |
| Date of entry: | 4-de -2024 |
| Editorial: | ТНТУ TNTU |
| Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
| Temporal Coverage: | 25-26 квітня 2024 року 25-26 April 2024 |
| Supervisor: | Стефанишин, І. М. Stefanyshyn, V. |
| UDC: | 004.41 |
| Paraules clau: | тестування модульність ітераційність testing modularity iterability |
| Number of pages: | 2 |
| Page range: | 314-315 |
| Start page: | 314 |
| End page: | 315 |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44953 |
| Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024 |
| References (Ukraine): | 1. Roman, S., & Petrenko, A. (2014). "Python Testing: Beginner's Guide." Packt Publishing, Birmingham, UK. 2. Kaner, C., & Bond, W.P. (2012). "Lessons Learned in Software Testing: A Context-Driven Approach." Wiley, Hoboken, NJ 3. Rainsberger, J. B. (2014). "Integration Tests Are a Scam. 4. Crispin, L., & Gregory, J. (2014). "Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams." Addison-Wesley Professional, Boston, MA. 5. Crispin, L., & Gregory, J. (2014). "Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams." Addison-Wesley Professional. |
| References (International): | 1. Roman, S., & Petrenko, A. (2014). "Python Testing: Beginner's Guide." Packt Publishing, Birmingham, UK. 2. Kaner, C., & Bond, W.P. (2012). "Lessons Learned in Software Testing: A Context-Driven Approach." Wiley, Hoboken, NJ 3. Rainsberger, J. B. (2014). "Integration Tests Are a Scam. 4. Crispin, L., & Gregory, J. (2014). "Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams." Addison-Wesley Professional, Boston, MA. 5. Crispin, L., & Gregory, J. (2014). "Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams." Addison-Wesley Professional. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Apareix a les col·leccions: | Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024) |
Arxius per aquest ítem:
| Arxiu | Descripció | Mida | Format | |
|---|---|---|---|---|
| VII_MCNTK_2024_Kryvy_Y-Analysis_of_modular_and_iterative_314-315.pdf | 483,92 kB | Adobe PDF | Veure/Obrir | |
| VII_MCNTK_2024_Kryvy_Y-Analysis_of_modular_and_iterative_314-315.djvu | 29,28 kB | DjVu | Veure/Obrir | |
| VII_MCNTK_2024_Kryvy_Y-Analysis_of_modular_and_iterative_314-315__COVER.png | 392,06 kB | image/png | Veure/Obrir |
Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.