Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44924

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧоп, Тамара Олександрівна
dc.contributor.advisorChop, T.
dc.contributor.authorЯнів, С.
dc.contributor.authorБойчук, В.
dc.contributor.authorYaniv, S.
dc.contributor.authorBoichuk, V.
dc.coverage.temporal25-26 квітня 2024 року
dc.coverage.temporal25-26 April 2024
dc.date.accessioned2024-06-04T07:04:43Z-
dc.date.available2024-06-04T07:04:43Z-
dc.date.created2024-04-25
dc.date.issued2024-04-25
dc.identifier.citationЯнів С. Ненасильницька комунікація в освіті під час війни / Янів С., Бойчук В. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 275–277. — (Хімічна та біоінженерія).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44924-
dc.format.extent275-277
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
dc.relation.urihttps://nus.org.ua/articles/shho-take-emotsijnyj-intelekt-nenasylnytske-spilkuvannya-ta-yak-myrno-rozv-yazuvaty-konflikty/
dc.relation.urihttps://osvitoria.media/experience/nenasylnytska-komunikatsiya-yak-govoryty-shhob-uchni-vas-chuly/
dc.relation.urihttps://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2022/1/17.pdf
dc.subjectненасильницька комунікація
dc.subjectвійна
dc.subjectрівність
dc.subjectемпатія
dc.subjectосвіта
dc.subjectonviolent communication
dc.subjectwar
dc.subjectequality
dc.subjectempathy
dc.subjecteducation
dc.titleНенасильницька комунікація в освіті під час війни
dc.title.alternativeNonviolent communication in education during wartime
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc316.774
dc.relation.references1. Габрусєва Н., Чоп Т. Феміністичні педагогіки у просторі війни // Детермінанти соціально-економічного відновлення держави, регіонів та суб‘єктів господарювання [Електронне видання] : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 10 листопада 2023 р. – Рівне : НУВГП, 2023. С.632
dc.relation.references2. Мешко Г., Мешко О., Габрусєва Н. Стан емоційного благополуччя учнів у процесі навчання під час війни//Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки: збірник тез ІІ Міжнародної наукової конференції (21-22 квітня 2022 р). Тернопіль: ФОП Паляниця ВА, 2022. С. 18
dc.relation.references3. Що таке емоційний інтелект, ненасильницьке спілкування та як мирно розв‘язувати конфлікти. URL: https://nus.org.ua/articles/shho-take-emotsijnyj-intelekt-nenasylnytske-spilkuvannya-ta-yak-myrno-rozv-yazuvaty-konflikty/
dc.relation.references4. Як говорити, щоб учні вас чули: ненасильницька комунікація. URL: https://osvitoria.media/experience/nenasylnytska-komunikatsiya-yak-govoryty-shhob-uchni-vas-chuly/
dc.relation.references5. Espiritu, Belinda. (2023). Espiritu, Belinda F (2023) Nonviolence, Peace, and Nonviolent Communication Towards a Holistic Framework for a Nonviolent World. Volume 20. P. 26
dc.relation.references6. Більська О., Новік О. Спілкування без насилля як творчий процес взаємодії викладача та студента // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 р.). – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2021. – Вип. 10., С. 278
dc.relation.references7. Галаган Ю.Ю. Практика зустрічей з розвитку емпатії у підлітків СІЗО. Рекомендації для волонтерів та співробітників // Матеріали учасника XVІІІ міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза : теорія та методика", Київ, 2019 р. С.19
dc.relation.references8. Волкова Н.П., Лебідь О.В. Професійно-педагогічна комунікація викладачів закладів вищої освіти: виклики війни. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. 2022. № 1 (23). С. 142. https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2022/1/17.pdf
dc.relation.referencesen1. Habrusieva N., Chop T. Feministychni pedahohiky u prostori viiny, Determinanty sotsialno-ekonomichnoho vidnovlennia derzhavy, rehioniv ta sub‘yektiv hospodariuvannia [Elektronne vydannia] : zb. materialiv Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 10 lystopada 2023 y, Rivne : NUVHP, 2023. P.632
dc.relation.referencesen2. Meshko H., Meshko O., Habrusieva N. Stan emotsiinoho blahopoluchchia uchniv u protsesi navchannia pid chas viiny//Voienni konflikty ta tekhnohenni katastrofy: istorychni ta psykholohichni naslidky: zbirnyk tez II Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii (21-22 kvitnia 2022 r). Ternopil: FOP Palianytsia VA, 2022. P. 18
dc.relation.referencesen3. Shcho take emotsiinyi intelekt, nenasylnytske spilkuvannia ta yak myrno rozv‘yazuvaty konflikty. URL: https://nus.org.ua/articles/shho-take-emotsijnyj-intelekt-nenasylnytske-spilkuvannya-ta-yak-myrno-rozv-yazuvaty-konflikty/
dc.relation.referencesen4. Yak hovoryty, shchob uchni vas chuly: nenasylnytska komunikatsiia. URL: https://osvitoria.media/experience/nenasylnytska-komunikatsiya-yak-govoryty-shhob-uchni-vas-chuly/
dc.relation.referencesen5. Espiritu, Belinda. (2023). Espiritu, Belinda F (2023) Nonviolence, Peace, and Nonviolent Communication Towards a Holistic Framework for a Nonviolent World. Volume 20. P. 26
dc.relation.referencesen6. Bilska O., Novik O. Spilkuvannia bez nasyllia yak tvorchyi protses vzaiemodii vykladacha ta studenta, Aktualni problemy formuvannia tvorchoi osobystosti pedahoha v konteksti nastupnosti doshkilnoi ta pochatkovoi osvity : zbirnyk materialiv V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii (Vinnytsia, VDPU imeni Mykhaila Kotsiubynskoho, 22-23 kvitnia 2021 y.), Vinnytsia: TOV "Merkiuri-Podillia, 2021, Iss. 10., P. 278
dc.relation.referencesen7. Halahan Yu.Yu. Praktyka zustrichei z rozvytku empatii u pidlitkiv SIZO. Rekomendatsii dlia volonteriv ta spivrobitnykiv, Materialy uchasnyka XVIII mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Konfliktolohichna ekspertyza : teoriia ta metodyka", Kyiv, 2019 y. P.19
dc.relation.referencesen8. Volkova N.P., Lebid O.V. Profesiino-pedahohichna komunikatsiia vykladachiv zakladiv vyshchoi osvity: vyklyky viiny. Visnyk universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia "Pedahohika i psykholohiia". Pedahohichni nauky. 2022. No 1 (23). P. 142. https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2022/1/17.pdf
dc.identifier.citationenYaniv S., Boichuk V. (2024) Nenasylnytska komunikatsiia v osviti pid chas viiny [Nonviolent communication in education during wartime]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 275-277 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage275
dc.citation.epage277
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.