İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості 50

Aylık Toplam Ziyarat

Ocak 2024 Şubat 2024 Mart 2024 Nisan 2024 Mayıs 2024 Haziran 2024 Temmuz 2024
Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості 0 0 0 0 0 41 9

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
VII_MCNTK_2024_Zhydun_S-Mass_media_as_a_factor_for_264-266.pdf 4
VII_MCNTK_2024_Zhydun_S-Mass_media_as_a_factor_for_264-266.djvu 1

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 43
Ukraine 6
Czechia 1

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 27
Ternopil 5
Menlo Park 4
Mountain View 3
Villa Park 3
New York 2
San Diego 2
Ivanofrankovsk 1
Jackson 1
Prague 1