Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості 50

Всього відвідувань на місяць

січня 2024 лютого 2024 березня 2024 квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024
Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості 0 0 0 0 0 41 9

Звантажень файлу

Переглядів
VII_MCNTK_2024_Zhydun_S-Mass_media_as_a_factor_for_264-266.pdf 4
VII_MCNTK_2024_Zhydun_S-Mass_media_as_a_factor_for_264-266.djvu 1

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 43
Україна 6
Czechia 1

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 27
Ternopil 5
Menlo Park 4
Mountain View 3
Villa Park 3
New York 2
San Diego 2
Ivanofrankovsk 1
Jackson 1
Prague 1