Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44875

Назва: Вплив зовнішніх факторів на поведінку споживачів послуг гостинності
Інші назви: The influence of external factors on the behavior of consumers of hospitality services
Автори: Садовська, О.
Sadovska, O.
Приналежність: Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ
Vinnytsia Trade and Economic Institute DTEU
Бібліографічний опис: Садовська О. Вплив зовнішніх факторів на поведінку споживачів послуг гостинності / Садовська О. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 195–197. — (Сфера обслуговування).
Bibliographic description: Sadovska O. (2024) Vplyv zovnishnikh faktoriv na povedinku spozhyvachiv posluh hostynnosti [The influence of external factors on the behavior of consumers of hospitality services]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 195-197 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 25-кві-2024
Дата внесення: 4-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2024 року
25-26 April 2024
Науковий керівник: Рябенька, М. О.
Riabenka, M. O.
УДК: 338.488.2
640.4(477)
Теми: поведінка
культура
індустрія гостинності
behavior
culture
hospitality industry
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 195-197
Початкова сторінка: 195
Кінцева сторінка: 197
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44875
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Бурліцька О.П. Поведінка споживачів: опорний конспект лекцій. Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. 111 с.
2. Жалдак Г.П, Яценко А.М. Аналіз факторів та моделей поведінки споживача. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва. 2021. № 27. С. 145-156.
3. Муштай В.А., Лишенко М.О. Поведінка споживача: навч. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2020. 240 с.
References: 1. Burlitska O.P. Povedinka spozhyvachiv: opornyi konspekt lektsii. Ternopil: TNTU im. I.Puliuia, 2019. 111 p.
2. Zhaldak H.P, Yatsenko A.M. Analiz faktoriv ta modelei povedinky spozhyvacha. Problemy ta perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva. 2021. No 27. P. 145-156.
3. Mushtai V.A., Lyshenko M.O. Povedinka spozhyvacha: tutorial Buryn: PP "Burynska raionna drukarnia", 2020. 240 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.