Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44826

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМешко, Г.
dc.contributor.authorМешко, О.
dc.contributor.authorMeshko, H.
dc.contributor.authorMeshko, O.
dc.coverage.temporal18-19 квітня 2024 року
dc.coverage.temporal18-19 April 2024
dc.date.accessioned2024-05-20T06:23:39Z-
dc.date.available2024-05-20T06:23:39Z-
dc.date.created2024-04-18
dc.date.issued2024-04-18
dc.identifier.citationМешко Г. Тривожність як суб’єктивний прояв емоційного неблагополуччя учнів під час війни / Мешко Г., Мешко О. // Матеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 18-19 квітня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 26–29. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф).
dc.identifier.isbn978-617-7875-77-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44826-
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі емоційного неблагополуччя учнів під час війни та тривожності як його суб’єктивному прояву. Проаналізовано різні підходи до трактування поняття «тривожність». За результатами проведеного дослідження, які засвідчили зниження показників емоційного благополуччя учнів та підвищення рівня їх тривожності, визначено аспекти діяльності педагогів щодо підтримки учнів під час війни та подолання їх тривожності. Встановлено, що важливими умовами подолання тривожності учнів, забезпечення їх емоційного благополуччя є створення психологічно безпечного освітнього середовища, сформованість психотерапевтичної позиції педагога та його емоційно-етичної і психологічної компетентностей. Вказано на доцільність застосовування методів індивідуальної та групової ігротерапії й арттерапії, проведення тренінгів зниження рівня тривожності, тренінгів асертивності
dc.description.abstractThe study is devoted to the problem of emotional distress of students during the war and anxiety as its subjective manifestation. Different approaches to the interpretation of the concept of “anxiety” are analyzed. Based on the results of the research, which showed a decrease in the emotional well-being of students and an increase in their anxiety, the aspects of teachers' activities related to support students during the war and overcome their anxiety are identified. It has been established that important conditions for overcoming students' anxiety and ensuring their emotional well-being are the creation of a psychologically safe educational environment, the formation of a teacher's psychotherapeutic position and his emotional, ethical and psychological competences. The expediency of applying the methods of individual and group play therapy and art therapy, conducting anxiety reduction trainings, and assertiveness trainings is indicated
dc.format.extent26-29
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 2024
dc.relation.ispartofBook of Abstracts of the Ⅳ International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2024
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2014_16_18
dc.relation.urihttps://doi.org/10.6000/2292-2598.2023.11.01.7
dc.subjectемоційне благополуччя
dc.subjectтривожність
dc.subjectпедагогічна підтримка
dc.subjectподолання тривожності
dc.subjectпсихотерапевтична позиція педагога
dc.subjectemotional well-being
dc.subjectanxiety
dc.subjectpedagogical support
dc.subjectovercoming anxiety
dc.subjectpsychotherapeutic position of a teacher
dc.titleТривожність як суб’єктивний прояв емоційного неблагополуччя учнів під час війни
dc.title.alternativeAnxiety as a subjective manifestation of students' emotional distress during the war
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Автори статей, 2024
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В. А., 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages4
dc.subject.udc37.015.3
dc.subject.udc159.922.7”364”
dc.relation.references1. Дроботько І.Д. Подолання тривожності у підлітковому віці: психолого-педагогічний аспект. Європейський вибір України у контексті світових політичних рішень : збірник матеріалів ХХIV Міжнародної конференції науково-педагогічних працівників. Київ : Київський міжнародний університет, 2019. Вип. 27. Т. 1. С. 305-311.
dc.relation.references2. Кутішенко В.П. Емоційне благополуччя молодших школярів в учбовому процесі як чинник збереження їх здоров’я. Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. 2014. 16. С. 153-160. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2014_16_18
dc.relation.references3. Meshko H., Meshko O., Habrusieva N. The Impact of the War in Ukraine on the Emotional well-being of Students in the Learning. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment. 2023. Vol. 11. No. 1. P. 55-65. https://doi.org/10.6000/2292-2598.2023.11.01.7
dc.relation.references4. Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник : навч. посібник. Київ : Каравела, 2012. 328 с.
dc.relation.references5. Тесленко М.М. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолітків. Психологія і особистість. 2016. № 2(10). Ч. 1. С. 105-115.
dc.relation.referencesen1. Drobotko I.D. Podolannia tryvozhnosti u pidlitkovomu vitsi: psykholoho-pedahohichnyi aspekt. Yevropeiskyi vybir Ukrainy u konteksti svitovykh politychnykh rishen : zbirnyk materialiv KhKhIV Mizhnarodnoi konferentsii naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv. Kyiv : Kyivskyi mizhnarodnyi universytet, 2019. Iss. 27. V. 1. P. 305-311.
dc.relation.referencesen2. Kutishenko V.P. Emotsiine blahopoluchchia molodshykh shkoliariv v uchbovomu protsesi yak chynnyk zberezhennia yikh zdorovia. Mizhnarodnyi naukovyi forum: sotsiolohiia, psykholohiia, pedahohika, menedzhment. 2014. 16. P. 153-160. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2014_16_18
dc.relation.referencesen3. Meshko H., Meshko O., Habrusieva N. The Impact of the War in Ukraine on the Emotional well-being of Students in the Learning. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment. 2023. Vol. 11. No. 1. P. 55-65. https://doi.org/10.6000/2292-2598.2023.11.01.7
dc.relation.referencesen4. Prykhodko Yu.O., Yurchenko V.I. Psykholohichnyi slovnyk-dovidnyk : navch. posibnyk. Kyiv : Karavela, 2012. 328 p.
dc.relation.referencesen5. Teslenko M.M. Doslidzhennia vplyvu tryvozhnosti pidlitka na yoho statusne polozhennia u hrupi odnolitkiv. Psykholohiia i osobystist. 2016. No 2(10). Ch. 1. P. 105-115.
dc.identifier.citationenMeshko H., Meshko O. (2024) Tryvozhnist yak subiektyvnyi proiav emotsiinoho neblahopoluchchia uchniv pid chas viiny [Anxiety as a subjective manifestation of students' emotional distress during the war]. Book of Abstracts of the Ⅳ International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern, 18-19 April 2024), pp. 26-29 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
dc.citation.spage26
dc.citation.epage29
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.