Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44681

Títol: Development of software for neuromarketing based on artificial intelligence and data science using high-performance computing and parallel programming technologies
Altres títols: Розроблення програмного забезпечення для нейромаркетингу на основі штучного інтелекту й науки про дані з використанням технологій високопродуктивних обчислень та паралельного програмування
Autor: Пастух, Олег
Яцишин, Василь Володимирович
Pastukh, Oleh
Yatsyshyn, Vasyl
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Pastukh O. Development of software for neuromarketing based on artificial intelligence and data science using high-performance computing and parallel programming technologies / Oleh Pastukh, Vasyl Yatsyshyn // Scientific Journal of TNTU. — Tern. : TNTU, 2024. — Vol 113. — No 1. — P. 143–149.
Bibliographic description (International): Pastukh O., Yatsyshyn V. (2024) Development of software for neuromarketing based on artificial intelligence and data science using high-performance computing and parallel programming technologies. Scientific Journal of TNTU (Tern.), vol. 113, no 1, pp. 143-149.
Is part of: Вісник Тернопільського національного технічного університету, 1 (113), 2024
Scientific Journal of the Ternopil National Technical University, 1 (113), 2024
Journal/Collection: Вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 1
Volume: 113
Data de publicació: 19-de -2024
Submitted date: 15-de -2024
Date of entry: 17-d’a-2024
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2024.01.046
UDC: 681.3
Paraules clau: нейромаркетинг
електроенцефалографічні сигнали
нейромережеві технології
штучний інтелект
наука про дані
технології високопродуктивних обчислень
паралельне програмування
neuromarketing
electroencephalographic signals
neural network technologies
artificial intelligence
data science
high-performance computing technologies
parallel programming
Number of pages: 7
Page range: 143-149
Start page: 143
End page: 149
Resum: Присвячено науковому дослідженню в новому напрямі людської діяльності –нейромаркетингу. Актуальна важливість нейромаркетингових досліджень і розроблення для їх проведення програмних систем зумовлена сучасними можливостями встановлення патернів поведінки між споживачами та різними маркетинговими стимулами. В основі наукового дослідження щодо розроблення нового програмного забезпечення для нейромаркетингу використано сучасні методи й засоби штучного інтелекту й науки про дані (нейромережеві технології) з використанням технологій високопродуктивних обчислень та паралельного програмування. Проведено експериментальні вимірювання електричної активності мозку споживача на основі електроенцефалографічних сигналів залежно від різних маркетингових стимулів. На основі даних вимірювань розроблено прототип нового прикладного програмного забезпечення для нейромаркетологів. Оцінено якість роботи розробленого прототипу програмного забезпечення для нейромаркетингу. Зокрема, оцінено точність роботи розробленого нового прикладного програмного забезпечення на основі різних метрик якості, а саме, accuracy, f1 та roc_auc. Метрики якості розробленого нового прикладного програмного забезпечення для класифікації електричної активності мозку споживача на основі електроенцефалографічних сигналів, викликаних різними маркетинговими стимулами, набули значення: accuracy=92%, f1=92% та roc_auc=97% від споживання смачної та не смачної їжі; accuracy=92%, f1=96% та roc_auc=96% від нюху приємного та не приємного запахів; accuracy=97%, f1=97% та roc_auc=99.6% від прослуховування важкої та легкої музики; accuracy=88%, f1=88% та roc_auc=96% від перегляду смішного та сумного відео. Для наочної інтерпритованості точності класифікації диференціально по класах використано нормовані матриці помилок, а для оцінювання стійкої точності (не залежно від незбалансованих даних) використано ROC-криві. З отриманих метрик якості роботи розробленого нового прикладного програмного забезпечення для нейромаркетологів випливає висока точність класифікації різних активних станів мозку залежно від різних маркетингових стимулів
This paper deals with the scientific research in a new area of human activity – neuromarketing. The development of new software for neuromarketing research based on modern methods and tools of artificial intelligence and data science (neural network technologies) using technologies of highperformance computing and parallel programming are considered in this paper. The results of experimental measurements of electrical activity of the consumer's brain based on electroencephalographic signals depending on various types of marketing stimuli are presented in this paper. The quality of the developed software for neuromarketing is evaluated on the basis of various quality metrics
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44681
ISSN: 2522-4433
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: http://physiology
https://www.brightbraincentre.co.uk/electroencephalogram-eeg-brainwaves/
https://xai-medica.com/en/equipments.html
References (International): 1. Cialdini R. Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade, 2017, 413 p.
2. Genco S. J., Pohlmann A. P., Steidl P. Neuromarketing For Dummies, 2013, 408 p.
3. Ramsoy T. Z. Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience (English Edition) , 2015, 206 p.
4. Regulatory biology. Sensoryand movementcoordination. Available at: http://physiology. elte.hu/eloadas/szabalyozasbiologia/eng/movement_sensory_coordinatiom.pdf (accessed 04.11.2023).
5. Bright brain – London's eeg, neurofeedback and brain stimylation centre. Available at: https://www.brightbraincentre.co.uk/electroencephalogram-eeg-brainwaves/ (accessed 07.09.2023).
6. Medic XAI. Available at: https://xai-medica.com/en/equipments.html (accessed 02.05.2023).
Content type: 
Apareix a les col·leccions:Вісник ТНТУ, 2024, № 1 (113)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.