Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44577

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашлій, Галина Богданівна
dc.contributor.authorТкачук, Сергій
dc.contributor.authorMashliy, Halyna
dc.contributor.authorTkachuk, Serhii
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationМашлій Г. Б. Виклики та можливості реклами в умовах цифрової трансформації / Галина Богданівна Машлій, Сергій Ткачук // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 98–99. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44577-
dc.format.extent98-99
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttps://www.marketingaiinstitute.com/blog/ai-in-advertising
dc.relation.urihttps://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy%203
dc.relation.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2028/1957
dc.relation.urihttps://books2you.com.ua/biznes-knyhy/prostopro-biznes/stratehiia-blakytnoho-okeanu/#n1-pro-biznes/stratehiia-blakytnoho-okeanu/#n1
dc.titleВиклики та можливості реклами в умовах цифрової трансформації
dc.title.alternativeChallenges and opportunities of advertising in the conditions of digital transformation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Kaput M. AI in Advertising: Everything You Need to Know. URL: https://www.marketingaiinstitute.com/blog/ai-in-advertising
dc.relation.references2. Thomas H. Davenport, Abhijit Guha, and Dhruv Grewal. How to Design an AI Marketing Strategy. URL:https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy%203
dc.relation.references3. Князєва Т.В., Казанська О.О. Маркетингова стратегія: виклики та можливості в умовах цифровізації. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2028/1957
dc.relation.references4. В. Чан Кім, Рене Моборн. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. URL: https://books2you.com.ua/biznes-knyhy/prostopro-biznes/stratehiia-blakytnoho-okeanu/#n1-pro-biznes/stratehiia-blakytnoho-okeanu/#n1
dc.relation.referencesen1. Kaput M. AI in Advertising: Everything You Need to Know. URL: https://www.marketingaiinstitute.com/blog/ai-in-advertising
dc.relation.referencesen2. Thomas H. Davenport, Abhijit Guha, and Dhruv Grewal. How to Design an AI Marketing Strategy. URL:https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy%203
dc.relation.referencesen3. Kniazieva T.V., Kazanska O.O. Marketynhova stratehiia: vyklyky ta mozhlyvosti v umovakh tsyfrovizatsii. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2028/1957
dc.relation.referencesen4. V. Chan Kim, Rene Moborn. Stratehiia Blakytnoho Okeanu. Yak stvoryty bezkhmarnyi rynkovyi prostir i pozbutysia konkurentsii. URL: https://books2you.com.ua/biznes-knyhy/prostopro-biznes/stratehiia-blakytnoho-okeanu/#n1-pro-biznes/stratehiia-blakytnoho-okeanu/#n1
dc.identifier.citationenMashliy H., Tkachuk S. (2023) Vyklyky ta mozhlyvosti reklamy v umovakh tsyfrovoi transformatsii [Challenges and opportunities of advertising in the conditions of digital transformation]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 98-99 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage98
dc.citation.epage99
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.