Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44576

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorGolda, Nadiya
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationГолда Н. М. Роль реклами в сучасному просторі / Надія Голда // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 96–97. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44576-
dc.format.extent96-97
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleРоль реклами в сучасному просторі
dc.title.alternativeThe role of advertising in modern space
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.
dc.relation.references2. Голда Н. Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності /Фалович В.// Галицький економічний вісник. 2020. Том 66. № 5.
dc.relation.references3. Голда Н.М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії /Галицький економічний вісник. Т. :ТНТУ, 2017. Том 53. № 2. С. 31–35.
dc.relation.references4. Голда Н.М. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеї/ Колектив. Монографія: Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018.
dc.relation.referencesen1. Burlitska O. P., Holda N. M. Mediaplanuvannia yak skladova reklamnoi diialnosti/ O. P. Burlitska, N. M. Holda// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum No 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o, P. 49-55.
dc.relation.referencesen2. Holda N. Modeliuvannia psykhosomatychnykh protsesiv u reklamnii diialnosti /Falovych V.// Galician economic journal. 2020. V. 66. No 5.
dc.relation.referencesen3. Holda N.M. Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii industrii /Galician economic journal. T. :TNTU, 2017. V. 53. No 2. P. 31–35.
dc.relation.referencesen4. Holda N.M. Ryzyky v reklamnii diialnosti ta rol reklamy u formuvanni natsionalnoi idei/ Kolektyv. monograph: Analitychnyi instrumentarii v marketynhovii diialnosti, R. V. Fedorovych [and other] ; ed. prof. R. V. Fedorovycha. Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2018.
dc.identifier.citationenGolda N. (2023) Rol reklamy v suchasnomu prostori [The role of advertising in modern space]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 96-97 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage96
dc.citation.epage97
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.