Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44560

Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна
dc.contributor.authorКрижановський, Богдан
dc.contributor.authorKryzhanovskyi, Bohdan
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationКрижановський Б. Сутність інтернет-маркетингу у просуванні продукції промислового підприємства / Богдан Крижановський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 71–73. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44560-
dc.format.extent71-73
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleСутність інтернет-маркетингу у просуванні продукції промислового підприємства
dc.title.alternativeThe essence of internet marketing in promoting products of an industrial enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Багорка М.О., Кадирус І.Г, Юрченко Н.І. Інструменти інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективність. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2021. С. 97–106.
dc.relation.references2. Брадулов П.О., Ординський В.І. Формування системи інтернет-маркетингу в сфері інформаційних технологій. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. № 3. С. 113–120.
dc.relation.references3. Вартанова О.В. Маркетингові інтернет-технології просування товарів і послуг. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. № 4. С. 158–163.
dc.relation.references4. Занора В.О. Інтернет та цифровий маркетинг: теоретичні основи. Причорноморські економічні студії. 2018. № 36. С. 117–120.
dc.relation.references5. Зеліч В.В., Сойма С.Ю., Криса В.В. Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підприємства. Інфраструктура ринку. 2020. № 43. С. 160–167.
dc.relation.references6. Ковальова О.М., Кірсанова В.В. Основні форми Інтернет-торгівлі: особливості, переваги, недоліки. Економіка та держава. 2020. № 7. С. 85–92.
dc.relation.references7. Косар Н.С., Бодьо С.І. Дослідження розвитку інтернет-маркетингу в умовах пандемії. Інфраструктура ринку. 2021. № 51. С.154-159.
dc.relation.references8. Рабей Н.Р. Тренди сучасного інтернет-маркетингу як основа для формування інтернет-стратегії підприємства. ModernEconomics. 2019. № 17. С. 193–199.
dc.relation.references9. Сак Т.В., Ховхалюк Д.О. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Т. 4. № 3. С. 73–85.
dc.relation.references10. Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2019. № 24. С. 75-85.
dc.relation.references11. Ус М.І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складник комерційної діяльності підприємства. Економіка і суспільство. 2018. №15. С. 482-488.
dc.relation.referencesen1. Bahorka M.O., Kadyrus I.H, Yurchenko N.I. Instrumenty internet-marketynhu v period hlobalnoi finansovoi kryzy: aktualnist ta efektyvnist. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. 2021. P. 97–106.
dc.relation.referencesen2. Bradulov P.O., Ordynskyi V.I. Formuvannia systemy internet-marketynhu v sferi informatsiinykh tekhnolohii. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi. 2020. No 3. P. 113–120.
dc.relation.referencesen3. Vartanova O.V. Marketynhovi internet-tekhnolohii prosuvannia tovariv i posluh. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia. 2019. No 4. P. 158–163.
dc.relation.referencesen4. Zanora V.O. Internet ta tsyfrovyi marketynh: teoretychni osnovy. Prychornomorski ekonomichni studii. 2018. No 36. P. 117–120.
dc.relation.referencesen5. Zelich V.V., Soima S.Yu., Krysa V.V. Rol i znachennia kompleksu instrumentiv marketynhovykh komunikatsii ta yikh vplyv na diialnist pidpryiemstva. Infrastruktura rynku. 2020. No 43. P. 160–167.
dc.relation.referencesen6. Kovalova O.M., Kirsanova V.V. Osnovni formy Internet-torhivli: osoblyvosti, perevahy, nedoliky. Ekonomika ta derzhava. 2020. No 7. P. 85–92.
dc.relation.referencesen7. Kosar N.S., Bodo S.I. Doslidzhennia rozvytku internet-marketynhu v umovakh pandemii. Infrastruktura rynku. 2021. No 51. P.154-159.
dc.relation.referencesen8. Rabei N.R. Trendy suchasnoho internet-marketynhu yak osnova dlia formuvannia internet-stratehii pidpryiemstva. ModernEconomics. 2019. No 17. P. 193–199.
dc.relation.referencesen9. Sak T.V., Khovkhaliuk D.O. Elektronna torhivlia v Ukraini: stan, tendentsii, perspektyvy rozvytku. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. V. 4. No 3. P. 73–85.
dc.relation.referencesen10. Turchyn L., Ostroverkhov V. Suchasni trendy internet-marketynhu. Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy. 2019. No 24. P. 75-85.
dc.relation.referencesen11. Us M.I. Internet-marketynh yak instrument marketynhovykh komunikatsii ta skladnyk komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomika i suspilstvo. 2018. No 15. P. 482-488.
dc.identifier.citationenKryzhanovskyi B. (2023) Sutnist internet-marketynhu u prosuvanni produktsii promyslovoho pidpryiemstva [The essence of internet marketing in promoting products of an industrial enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 71-73 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage71
dc.citation.epage73
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Enthalten in den Sammlungen:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.