Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44559

Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.authorКіпибіда, Людмила
dc.contributor.authorКоваль, Сергій
dc.contributor.authorМельник, Лілія Миколаївна
dc.contributor.authorKipybida, Liudmyla
dc.contributor.authorKoval, Serhii
dc.contributor.authorMelnyk, Liliya
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationКіпибіда Л. Місце маркетингу в загальній системі управління підприємством у ресторанному бізнесі / Людмила Кіпибіда, Сергій Коваль, Лілія Мельник // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 69–70. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44559-
dc.format.extent69-70
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleМісце маркетингу в загальній системі управління підприємством у ресторанному бізнесі
dc.title.alternativeThe place of marketing in the general management system enterprise in the restaurant business
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.64
dc.relation.references1. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
dc.relation.references2. Оксентюк Б.А. Сервісна політика в маркетингу // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної наук.-техн. конференції молодих учених «Актуальні задачі сучасних технологій», 28-29 листопада 2018 року. Т.: ФОП Паляниця ВА, 2018.Том 3.С. 211-212.
dc.relation.referencesen1. Ivanova L.O., Semak B.B., Vovchanska O.M. Marketynh posluh: navchalnyi posibnyk. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 2018. 508 p.
dc.relation.referencesen2. Oksentiuk B.A. Servisna polityka v marketynhu, Zbirnyk tez dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi nauk.-tekhn. konferentsii molodykh uchenykh "Aktualni zadachi suchasnykh tekhnolohii", 28-29 lystopada 2018 roku. T., FOP Palianytsia VA, 2018.V. 3.P. 211-212.
dc.identifier.citationenKipybida L., Koval S., Melnyk L. (2023) Mistse marketynhu v zahalnii systemi upravlinnia pidpryiemstvom u restorannomu biznesi [The place of marketing in the general management system enterprise in the restaurant business]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 69-70 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage69
dc.citation.epage70
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.