Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44557

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолота, Наталія
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorZolota, Natalia
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationЗолота Н. Сутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегій / Наталія Золота, Світлана Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 65–66. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44557-
dc.format.extent65-66
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleСутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегій
dc.title.alternativeThe essence and classification of marketing competitive strategies
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Майкл Портер. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів /Майкл Портер; пер. з англ. Н. Кошманенко. Київ : Наш формат, 2020. 424 с.
dc.relation.references2. Ступак І.О. Конкурентні стратегії як управлінська категорія. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2010. № 684. С. 249-254.
dc.relation.references3. Клименко Н.А. Румянцев А.П. Конкурентна стратегія: сутність та класифікація. Актуальні проблеми економіки та управління. 2007. Вип. 1. С. 22–24.
dc.relation.references4. Träm M. Innovate Your Company: Trends to Follow for a Competitive Advantage. Wiley. 2010. 164 р.
dc.relation.referencesen1. Maikl Porter. Konkurentna stratehiia. Tekhniky analizu haluzei i konkurentiv /Maikl Porter; transl. from English N. Koshmanenko. Kyiv : Nash format, 2020. 424 p.
dc.relation.referencesen2. Stupak I.O. Konkurentni stratehii yak upravlinska katehoriia. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Problemy ekonomiky ta upravlinnia. 2010. No 684. P. 249-254.
dc.relation.referencesen3. Klymenko N.A. Rumiantsev A.P. Konkurentna stratehiia: sutnist ta klasyfikatsiia. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia. 2007. Iss. 1. P. 22–24.
dc.relation.referencesen4. Träm M. Innovate Your Company: Trends to Follow for a Competitive Advantage. Wiley. 2010. 164 r.
dc.identifier.citationenZolota N., Shpylyk S. (2023) Sutnist ta klasyfikatsiia marketynhovykh konkurentnykh stratehii [The essence and classification of marketing competitive strategies]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 65-66 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage65
dc.citation.epage66
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.