กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44554

ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.advisorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorВізнюк, Максим
dc.contributor.authorVizniuk, Maksym
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationВізнюк М. Основні стратегічні рішення у збутовій політиці підприємства / Максим Візнюк // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 60–61. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44554-
dc.format.extent60-61
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleОсновні стратегічні рішення у збутовій політиці підприємства
dc.title.alternativeMain strategic decisions in the company's sales policy
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.identifier.citationenVizniuk M. (2023) Osnovni stratehichni rishennia u zbutovii politytsi pidpryiemstva [Main strategic decisions in the company's sales policy]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 60-61 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage60
dc.citation.epage61
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2023_Vizniuk_M-Main_strategic_decisions_60-61.pdf372 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Vizniuk_M-Main_strategic_decisions_60-61.djvu24,58 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Vizniuk_M-Main_strategic_decisions_60-61__COVER.png444,62 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น