Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44534

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorМаїк, Сергій
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorMaijk, Sergiy
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationМаїк С. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні / Сергій Маїк, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 29–30. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44534-
dc.format.extent29-30
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleСутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні
dc.title.alternativeThe essence of management of marketing activities of enterprises in Ukraine
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Артімонова І. В. Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробників / І. В. Артімонова // Вісник Білоцерківського державного аграрного університету. Біла Церква, 2019. Вип. 63. С. 136-140.
dc.relation.references2. Балабанова Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський; М-во освіти і науки України, Донец. держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. К. : Професіонал, 2016. 288 с.
dc.relation.references3. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2(25). С. 316-324.
dc.relation.referencesen1. Artimonova I. V. Zasady ta napriamy vprovadzhennia suchasnoi kontseptsii marketynhu u praktychnu diialnist ahrarnykh tovarovyrobnykiv, I. V. Artimonova, Visnyk Bilotserkivskoho derzhavnoho ahrarnoho universytetu. Bila Tserkva, 2019. Iss. 63. P. 136-140.
dc.relation.referencesen2. Balabanova L. V. Upravlinnia marketynhovym potentsialom pidpryiemstva: tutorial, L. V. Balabanova, R. V. Mazhynskyi; M-vo osvity i nauky Ukrainy, Donets. derzh. un-t ekon. i torhivli im. M. Tuhan-Baranovskoho, Shkola marketynhovoho menedzhmentu. K. : Profesional, 2016. 288 p.
dc.relation.referencesen3. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2(25). P. 316-324.
dc.identifier.citationenMaijk S., Burlitska O. (2023) Sutnist upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv v Ukraini [The essence of management of marketing activities of enterprises in Ukraine]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 29-30 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage29
dc.citation.epage30
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.