Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44421

Tytuł: Методи машинного навчання при формуванні цільової реклами
Inne tytuły: Methods of machine learning in the formation of targeted advertising
Authors: Литвиненко, С. В.
Фриз, М. Є.
Lytvynenko, S. V.
Friz, M. E.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Литвиненко С. В. Методи машинного навчання при формуванні цільової реклами / С. В. Литвиненко, М. Є. Фриз // ІМСТТ, 13-14 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 78. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Bibliographic description: Lytvynenko S. V., Friz M. E. (2023) Metody mashynnoho navchannia pry formuvanni tsilovoi reklamy [Methods of machine learning in the formation of targeted advertising]. IMSTT (Tern., 13-14 December 2023), pp. 78 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2023
Materials of the ⅩⅠ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2023
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data wydania: 13-gru-2023
Date of entry: 5-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 13-14 грудня 2023 року
13-14 December 2023
UDC: 681.518.3
Strony: 1
Zakres stron: 78
Główna strona: 78
Strona końcowa: 78
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44421
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ⅩⅠ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi