Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44121

Tytuł: Вдосконалення систем роботи з клієнтами з використанням сучасних ІКТ на прикладі АТ «Укрпошта»
Inne tytuły: Improvement of client work systems with the use of modern IT IT communication technologies on the example of "Ukrposhta" JSCY
Authors: Стрельбіцька, Р.
Strelbitska, R.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Cytat: Стрельбіцька Р. Вдосконалення систем роботи з клієнтами з використанням сучасних ІКТ на прикладі АТ «Укрпошта» / Р. Стрельбіцька // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 18–19. — (Теоретичні та прикладні аспекти розвитку цифрової економіки).
Bibliographic description: Strelbitska R. (2023) Vdoskonalennia system roboty z kliientamy z vykorystanniam suchasnykh IKT na prykladi AT "Ukrposhta" [Improvement of client work systems with the use of modern IT IT communication technologies on the example of "Ukrposhta" JSCY]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 18-19 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data wydania: 7-gru-2023
Date of entry: 28-sty-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 7-8 грудня 2023 року
7-8 December
Promotor: Берестецька, Олена Михайлівна
Berestetska, Olena
UDC: 338
Strony: 2
Zakres stron: 18-19
Główna strona: 18
Strona końcowa: 19
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44121
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://mtu.gov.ua/content/ukrposhta-zagalna-informaciya.html
https://areon.ua/news/ukrposhta-vicidial/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Блажей І.О. Формування позитивного іміджу бренда у свідомості споживача. Глобальні та національні проблеми економіки. Випуск 4. 2015. С.290 - 293.
2. Укрпошта загальна інформація. URL: https://mtu.gov.ua/content/ukrposhta-zagalna-informaciya.html
3. Укрпошта запустила оновлений контакт-центр. URL: https://areon.ua/news/ukrposhta-vicidial/
References: 1. Blazhei I.O. Formuvannia pozytyvnoho imidzhu brenda u svidomosti spozhyvacha. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. Issue 4. 2015. P.290 - 293.
2. Ukrposhta zahalna informatsiia. URL: https://mtu.gov.ua/content/ukrposhta-zagalna-informaciya.html
3. Ukrposhta zapustila onovlenii kontakt-tsentr. URL: https://areon.ua/news/ukrposhta-vicidial/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi