Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44093
Назва: Формування та застосування концепцій антикризового менеджменту у закладах готельно-ресторанної сфери, на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Тернозавр”
Інші назви: Formation and application of the concept of anti-crisis management in the hotel and restaurant industry, on the example of the hotel and restaurant complex “Ternozavr”
Автори: Гринчук, Оксана Романівна
Hrynchuk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Гринчук О.Р. Формування та застосування концепцій антикризового менеджменту у закладах готельно-ресторанної сфери, на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Тернозавр”: дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.Р. Гринчук — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 71 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 27-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Вовк, Ірина Петрівна
Vovk, Iryna
УДК: 35.078.7
Теми: конкурентоспроможність
готельно-ресторанна індустрія
мотивація
стимулювання
управління
competitiveness
hotel and restaurant industry
motivation
incentives
management
Діапазон сторінок: 1-71
Короткий огляд (реферат): Гринчук О.Р. “Формування та застосування концепцій антикризового менеджменту у закладах готельно-ресторанної сфери, на прикладі готельно- ресторанного комплексу “Тернозавр” Кваліфікаційна робота бакалавра (71 с., 4 рис., 29 табл., 33 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра торкається розгляду та дослідження питань формування та застосування концепцій антикризового менеджменту у закладах готельно-ресторанної сфери. У процесі дослідження розглянуто проблеми в галузі ресторанної сфери та сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні. У роботі проаналізовано організаційно-економічну та фінансову діяльність досліджуваного підприємства – готельно-ресторанного комплексу “Тернозавр”. З метою покращення формування та застосування концепцій антикризового менеджменту у діяльності досліджуваного підприємства запропоновано проект із впровадження борошняного цеху у діяльності готельно-ресторанного комплексу та проект із застосування сучасних інформаційних продуктів. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми покращення управлінських процесів у діяльності підприємства готельно-ресторанної сфери за допомогою формування та застосування концепцій антикризового менеджменту. Запропоновані пропозиції можуть бути використані готельно-ресторанним комплексом “Тернозавр” у процесі покращення його управлінської та організаційно-економічної політики.
Grinchuk O. Formation and application of concepts of anti-crisis management in the hotel and restaurant industry, on the example of the hotel and restaurant complex “Ternozavr”. Qualification work of a bachelor (71 pp., 4 fig., 29 tables, 33 literary sources) in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2022. The qualification work of the bachelor concerns consideration and research of questions of formation and application of concepts of anti-crisis management in establishments of hotel and restaurant sphere. The study examines the problems in the restaurant industry and current trends in the hotel business in Ukraine. The paper analyzes the organizational, economic and financial activities of the researched enterprise – hotel and restaurant complex “Ternozavr”. In order to improve the formation and application of anti-crisis management concepts in the activities of the studied enterprise, a project on the implementation of the flour shop in the hotel and restaurant complex and a project on the use of modern information products. Practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solution to the problem of improving management processes in the hotel and restaurant industry through the formation and application of crisis management concepts. The proposed proposals can be used by the hotel and restaurant complex “Ternozavr” in the process of improving its management and organizational and economic policy.
Зміст: ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..…………5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗАКЛАДІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ………………………….…….8 1.1. Дослідження проблем галузі ресторанної сфери в Україні у структурі споживання харчової продукції…………………………………………………….8 1.2. Формування сучасних тенденцій розвитку готельного бізнесу………….13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНИЙ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ “ТЕРНОЗАВР”.19 2.1. Організаційно-економічна характеристика та дослідження основних засад діяльності готельно-ресторанного комплексу “Тернозавр”………………..……19 2.2. Оцінювання фінансової діяльності закладу…………………………….……31 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ. ПРОПОЗИЦІЇ ФОРМУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ “ТЕРНОЗАВР”………………………………………………………………...……36 3.1. Рекомендації з впровадження борошняного цеху у діяльності готельно- ресторанного комплексу………………………………………………………...…36 3.2. Впровадження сучасних інформаційних продуктів у готельно- ресторанному закладі “Тернозавр”………………………………………..………53 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ….60 4.1. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні і реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів готельно-ресторанного комплексу “Тернозавр”…………………………………………………………………………60 4.2. Організація охорони праці у готельно-ресторанному комплексі “Тернозавр” ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...……61 БІБЛІОГРАФІЯ………………………………………………………………..……69 ДОДАТКИ………………………………………………………………..…………72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44093
Власник авторського права: © Гринчук О.Р., 2022
Перелік літератури: 1. Андрушків Б. М. Криза взаємовідносин у загальній теорії криз // Журнал Європейської економіки. Червень 2011. Том 10 (№ 2). С. 121–131.
2. Білан М. О. Готельні ланцюги: стан і перспективи розвитку. Всё о туризме. Туристическая библиотека. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/bilan.htm.
3. Бойко М. Г., Гопкало Л. M. Організація готельного господарства: підручн. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.
4. Бурий С. А. Антикризове управління та управлінські рішення – проблеми підприємств малого бізнесу: монограф. Хмельницький: ТОВ “Тріада- М”. 2006. 93 с.
5. Ваген Л. Готельний бізнес: навч. посіб. Ростов-на-Дону: Фенікс, 2006. 416 с.
6. Василенко В. А., Шостка В. І. Ситуаційний менеджмент: навч. посіб. К.: ЦУЛ, 2003. 285 с.
7. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с.
8. Вудвуд В. В. Антикризове управління підприємством як засіб стабілізації його фінансового стану. Інноваційна економіка. 2009. № 5. С. 236– 239.
9. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ. 2012. №21(173). С.127-135.
10. Готельне господарство у Закарпатській області. URL: https://uareporter.com/uk/content/gotelne-gospodarstvo-v-zakarpatskiy-oblasti
11. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2008. Випуск 2(8), частина 2. С.215-219.
13. Дмитренко А. І. Стратегії антикризової діяльності промислових підприємств // Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. 2013. № 4 (20). С. 49–53.
14. Дріневський Н. П. До концепції розвитку санаторно-курортної справи в Україні // Медична реабілітація, курортологія і фізіотерапія. 2002. №3(31). С. 39-42.
15. Зубков А. А., Чібісов С. І. Довідник працівника готельного господарства. К.: Вища школа, 1985. 272 с.
16. Іванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України // Щорічник наукових праць, вип. ХІV. Львів: НАН України ІРД, 2003. С. 230-242.
17. Іванюта С. М. Антикризове управління: навч. посібн. К.:Ц ентр учбової літератури. 2007. 288 с.
18. Кирич Н. Б. Антикризова стратегія – умова стабільного розвитку підприємства // Всеукраїнський науково-виробничий журнал “Сталий розвиток економіки”. 2010. № 3. С. 57–62.
19. Кирич Н. Б. Антикризовий менеджмент: підруч. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя. 2012. 159 с.
20. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції “Індустрія гостинності в країнах Європи”. 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154.
21. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.
22. Кудлаєнко С. В. Особливості прояву кризових явищ на вітчизняних підприємствах. Вісник Хмельницького національного університету. 2009. № 6. T. 1. С. 83–86.
23. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с.
24. Лігоненко Л. О. Антикризове управління підприємством: теоретико- методологічні засади та практичний інструментарій. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2011. 580 с.
25. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.
26. Мунін Г. Б., Роглєв Х. Й. Управління сучасним готельним комплексом: навч. посіб. К.: Ліра. К, 2005. 520 с.
27. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес. Менеджмент: навч. посіб. К.: Центр навч. л-ри, 2003. 348с.
28. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.
29. Пуцентайло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч л-ри, 2007. 344 с.
30. Роглєв Х. Менеджмент готелю: економіко-організаційні аспекти: навч. Посіб.; під ред. Георгій Мунін; Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 442 с.
31. Семенов В. Ф., Бортник Л. В. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2016. Вип. 2 (1). С. 68-75.
32. Шапуров О. О. Сутність, завдання та принципи антикризового управління. Держава та регіони. 2017. № 1. С. 228–232.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Hrynchuk O_R_2022.pdf725,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Гринчук.docx18,44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора