Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorМаїк, Сергій Андрійович-
dc.contributor.authorMaik, Serhii-
dc.date.accessioned2024-01-15T12:36:58Z-
dc.date.available2024-01-15T12:36:58Z-
dc.date.issued2023-12-30-
dc.identifier.citationМаїк С. А. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / С. А. Маїк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43563-
dc.descriptionЕкономічні перетворення, які нині відбуваються в Україні, докорінно змінюють характер і принципи управління підприємствами та організаціями, в тому числі й управління функціональними сферами підприємства, серед яких вагоме місце займає маркетинг. Серед найважливіших елементів, на які може самостійно впливати підприємство, слід виокремити організацію управління. Від того, наскільки раціонально вона буде побудована, з урахуванням усіх факторів, які впливають на функціонування організації, залежить ефективність процесу управління виробничою та маркетинговою діяльністю. Зміни в економічній сфері виробництва та збуту потребують відповідних змін професійного рівня працівників управління маркетинговою діяльністю. Під час формування організаційної структури іноді недостатньо уваги звертають на економічну обґрунтованість тих чи інших змін у її побудові, тому і виникло питання формування організаційних структур, які повинні ефективно впливати на розвиток ринкових відносин. При цьому створювана організаційна структура управління маркетингом має відповідати раціональним принципам побудови, своєчасно адаптуватися до нових умов ринку, враховувати особливості маркетингової діяльності конкретного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractРозроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності, необхідність якого виявлена в результаті аналізу маркетингового середовища підприємства. Здійснена організаційна регламентація діяльності пропонованих підрозділів та оцінка ефективності організаційних заходів. Робота пройшла апробацію на ТОВ «Українське морозиво», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Організаційна структура управління маркетингом на підприємствах: сутність, елементи, критерії виборуuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Методичні основи формування раціональних структур управління маркетингомuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МОРОЗИВО»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Дослідження чинників, що впливають на систему управління маркетингу ТОВ «Українське морозиво»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3 Існуючий стан організації маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві та його оцінкаuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МОРОЗИВО»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Моделювання організаційної структури управління маркетингом на ТОВ «Українське морозиво»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Оцінка ефективності запропонованих організаційних заходів на ТОВ «Українське морозиво»uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectТОВ «Українське морозиво»uk_UA
dc.subjectструктурний підрозділuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectповноваженняuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectрівень централізаціїuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectUkrainian Ice Cream LLCuk_UA
dc.subjectstructural unituk_UA
dc.subjectfunctionsuk_UA
dc.subjectpowersuk_UA
dc.subjectresponsibilityuk_UA
dc.subjectlevel of centralizationuk_UA
dc.subjectsimulation modelinguk_UA
dc.subjectmarketeruk_UA
dc.titleВдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImproving the system of management of marketing activities of the enterpriseuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Маїк Сергій Андрійович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталія Степанівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001uk_UA
dc.relation.references9. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» . – Відомості Верховної Ради України (ВВР) URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3856-12uk_UA
dc.relation.references10. Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини». – Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, N 48, ст.359 URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/anot/771/97-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references11. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46uk_UA
dc.relation.references101. Gerardus Blokdyk. Merchandising A Complete Guide - 2020 Edition Paperback – February 8, 2021. – 304Рuk_UA
dc.relation.references102. Gerardus Blokdyk. Visual Merchandising A Complete Guide - 2020 Edition Paperback – March 16, 2021. – 304 Рuk_UA
dc.relation.references103. James Clark. Fashion Merchandising (2nd Edition). – Red Globe Press, 2020 . – 296 р.uk_UA
dc.relation.references104. Rosy Boardman, Rachel Parker-Strak, Claudia E. Henninger. Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society. – Routledge, 2020. - 232 Puk_UA
dc.relation.references105. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.relation.references106. Shpylyk S., Pinyak I., Shveda N. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. (Digital economy trends: global challenges, strategy and technologies). Monograph. / edited by Ghenadie Ciobanu. - Galaţi : Editura Universitară "Danubius",2021. 36-46 pp.uk_UA
dc.relation.references107. Tony Morgan. Visual Merchandising, Third Edition. - Laurence King, 2016. – 224 Рuk_UA
dc.relation.references108. Yuliia Tymchenko, Mariia Proskurina, Taras Hryhorchuk, Lesya Chervinska, Vadym Ratynskiy, Svitlana Shpylyk, Olga Krause, Iryna Piniak, Iryna Lebedynets, Oleksandr Nosyriev. DETERMINING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ON CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKETING STRUCTURE OF CULTURE INDUSTRIES. "Eastern-European Journal of Enterprise Technologies", (No 2/13 (122) 2023). С. 62- 72.uk_UA
dc.relation.references12. Бурліцька О. П. Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. № 6. Т. 1. - С. 48-52.uk_UA
dc.relation.references13. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references14. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька, Н. Я. Рожко. – Тернопіль: Бескиди, 2020. – 179 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бурліцька Оксана. Семплінг як категорія маркетингу [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФО-П Паляниця В. А. Тернопіль, 2021. 209 с.]. - С.147-153.uk_UA
dc.relation.references17. Бурліцька Оксана. Маркетинг в сегментах та організація семплінгу [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С. 29-43.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316-324.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Соціально-компетентне управління та безпека підприємницьких структур в умовах воєнної економіки». - 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна), м. Подгайська (Словацька Республіка) . – С. 17-18.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька Оксана. Особливості контент-маркетингу під час війни// Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у97 глобальному, регіональному та локальному вимірах. – 5 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 169-170.uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька Оксана. Маркетинг у рітейлі під час війни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. – 23-24 лиспопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 113-115.uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 25-26.uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька Оксана. Ціноутворення в ритейлі // Modern research in science and education. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2023. Pp. 21-27uk_UA
dc.relation.references24. Бурліцька О. П. Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму / О. П. Бурліцька //Вісник Хмельницького національного університету. економічні науки, 2020, № 9, Т. 1.- С. 48-52.uk_UA
dc.relation.references25. Бурліцька О. П. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В. А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2023.- 495 с.]. - С. 6-32.uk_UA
dc.relation.references26. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references27. Бурліцька Оксана. Класифікаційні ознаки інструментів трейдмаркетингу // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» - 31 березня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 109-111.uk_UA
dc.relation.references28. Бурліцька Оксана. Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствах // Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку». – 26 травня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 23-24.uk_UA
dc.relation.references29. Бурліцька Оксана. Особливість методичного підходу до визначення цілей маркетингового ціноутворення//Materiały XVII Międzynarodowej naukowipraktycznej konferencji , «Wykształcenie i nauka bez granic 2022» , 07 - 15 grudnia, Volume 1 (12).- Przemyśl: Nauka i studia -. P. 36-42.uk_UA
dc.relation.references30. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання // Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.uk_UA
dc.relation.references31. Бурліцька О. П. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15.uk_UA
dc.relation.references32. Бурліцька О. П. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49- 55.uk_UA
dc.relation.references33. Бурліцька О. П. Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021) Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 131-139.uk_UA
dc.relation.references34. Бурліцька О. П. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references35. Бурліцька О. П. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.uk_UA
dc.relation.references36. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.uk_UA
dc.relation.references37. Голда Н. М., Бурліцька О. П., Краузе О. І. Дослідження та формування механізму продажу/Н. М. Голда, О. П. Бурліцька, О. І. Краузе // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2021. – № 1 (68), С. 166-173.uk_UA
dc.relation.references38. Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Поведінка споживача: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020.- 170 с.uk_UA
dc.relation.references39. Балджи М. Д. Торговельне підприємництво: навчальний посібник /М.Д.Балджі. Київ: Кондор, 2017. – 112 с.uk_UA
dc.relation.references40. Балджи М. Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с.uk_UA
dc.relation.references41. Бізнес-планування підприємницької діяльності: навчальний посібник. / З. С. Варналій, Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, Р. Р. Білик/. Чернівці: Технодрук, 2019. – 264 с.uk_UA
dc.relation.references42. Божкова В. В. Мерчандайзинг: навч. посіб. / В. В. Божкова, Т. О. Бащук. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2017. – 140 с.uk_UA
dc.relation.references43. Вечоров В. Т. Управління державними підприємствами: перегляд цінностей як відповідь на вимоги цифрової економіки /В. Т. Вечорова, Ю. В. Орловська, О. О. Кахович // Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 29-34.uk_UA
dc.relation.references44. Виноградова О. В. Поведінка споживачів. Практикум. Навчальний посібник. – Київ: ДУТ, 2020. – 78 с.uk_UA
dc.relation.references45. Виноградова О.В. Сучасні види маркетингу: навчальний посібник / О.В. Виноградова. – Київ, 2019. – 230 с.uk_UA
dc.relation.references46. Воркут Т. А. Управління ланцюгами постачань: логістичний аспект: навчальний посібник / Т. А. Воркут, О. Є. Білоног, А. М. Дмитриченко, Ю. О. Третиниченко. – К. : НТУ, 2017. – 286 с.uk_UA
dc.relation.references47. Воркут Т. А. Управління портфелями реалізації логістичних стратегій в мережах організацій ланцюгів постачань. Монографія / Т. А. Воркут, І. І. Галак, А. В. Петунін, В. С. Харута. – Київ: Міленіум, 2020. – 210 с.uk_UA
dc.relation.references48. Гармідер Л. Д. Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг /Л. Д. Гармідер //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі.– 2016. – № 3 (75). – С. 177-181.uk_UA
dc.relation.references49. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references50. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. ШевченкоПерепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references51. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references52. Городняк І. В. Поведінка споживача: навч. посіб. - Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. - 255 с.uk_UA
dc.relation.references53. Замкова Н. Л., Поліщук І. І., Буга Н.Ю., Соколюк К. Ю. Поведінка споживача. Навчальний посібник. – Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references54. Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Маркетинг роздрібної торгівлі: навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей / В.Я. Заруба, І.А Парфентенко. Харків: НТУ «ХПІ», 2019. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references55. Зоріна О. І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник/ О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references56. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287.uk_UA
dc.relation.references57. Іваненко Л. М., Боєнко О. Ю. Поведінка споживачів: навч. посіб.- Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2016. - 255 с.uk_UA
dc.relation.references58. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: https://mdtopu.com.ua/index.php/mdtuk_UA
dc.relation.references59. Журнал «Маркетинг в Україні» URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.phpuk_UA
dc.relation.references60. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства //Галицький економічний вісник. – № 3. – 2022. – С. 81-90. https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=5JaEF VYAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=5JaEFVYAAAAJ:fFSKOagxvKU Cuk_UA
dc.relation.references61. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю //Галицький економічний вісник. – № 4. – 2022uk_UA
dc.relation.references62. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №11. https://www.internauka.com/issues/economic2022/11/8381uk_UA
dc.relation.references63. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції. Галицький економічний вісник. 2023. Том 84. № 4. С. 28-37.uk_UA
dc.relation.references64. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 844 с.uk_UA
dc.relation.references65. Крикавський Є. В. Логістичні системи: підручник /Є. В. Крикавський, Н. В. Чорнописька. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references66. Ларіна Я.С., Рябчик А. В. Поведінка споживачів: навчальний посібник. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 284 с.uk_UA
dc.relation.references67. Мазаракі А. А. Мерчандайзинг: навч. посібник / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – К.: КНТЕУ, 2015. – 292 с.uk_UA
dc.relation.references68. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія /В. А. Фалович та ін. ; за ред. д.е.н, доц. В. А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. – 351 с.uk_UA
dc.relation.references69. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник /уклад. І. В. Король – МОН України, Уманський державний пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: Візаві, 2018. – 191uk_UA
dc.relation.references70. Маркетинг очима світил науки : веб-сайт. URL : http://bredmarketing.bigmir.net.uk_UA
dc.relation.references71. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник /Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references72. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references73. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. URL : http://4p.net.ua.uk_UA
dc.relation.references74. Нормативно-правова база України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references75. Окландер М. А. Поведінка споживача: навч. посіб. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. – К.: «Центр учбової літератури», 2018. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references76. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140.uk_UA
dc.relation.references77. Оксана Бурліцька. Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажах// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернетконференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 14- 15.uk_UA
dc.relation.references78. Оксентюк Б. А. Споживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарів /Б. А. Оксентюк, С. О. Оксентюк //Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2017. – Том 52. – № 1. – С. 96-103.uk_UA
dc.relation.references79. Оксентюк Б.А. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики /Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук //Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references80. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки /І. Піняк, О. Бурліцька //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 250-256. – URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf.uk_UA
dc.relation.references81. Піняк І.Л. Розвиток підсистеми управління маркетинговими активами в складі менеджменту інтелектуального капіталу підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В.А. Фаловича.- Тернопіль: Бескиди, 2023.- 179 с.]. - С.275-313.uk_UA
dc.relation.references82. Піняк Ірина, Шпилик Світлана. Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілу. Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15-16 грудня, 2022 р.). Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 29-30.uk_UA
dc.relation.references83. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references84. Полюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства /М. Полюхович //Галицький економічний вісник. – 2021. – Т. 69, № 2. – С. 118-128.uk_UA
dc.relation.references85. Попова Н. В. Маркетинг: підручник /Н. В. Попова. – Харків: В справі, 2016. 298 с.uk_UA
dc.relation.references86. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха .- Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references87. Рожко Н.Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейдмаркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С. 211-221.uk_UA
dc.relation.references88. Сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references89. Савицька Н. Л. Торговельне підприємництво: навчальнометодичний посібник /Н. Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко/. - Х.: Видавництво Іванчентка І.С., 2017. – 214 с.uk_UA
dc.relation.references90. Сак Т. В. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку /Т. В. Сак, Д. О. Ховхалюк //Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4, № 3. – С. 73-85.uk_UA
dc.relation.references91. Селезньова О. О. Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів /О. О. Селезньова, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик //Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 4, № 3. – С. 44-54.uk_UA
dc.relation.references92. Семенда Д. К., Корман І. І. Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів. Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. Вип. 1 (28), 2021. – С. 42-46.uk_UA
dc.relation.references93. Сергій Маїк, Оксана Бурліцька. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні // Матеріали ІІ Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 29-30.uk_UA
dc.relation.references94. Сергій Маїк, Оксана Бурліцька. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування105 підприємства // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернетконференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.76-77.uk_UA
dc.relation.references95. Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс: навч. посібник / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references96. Шоломейчук С. А. Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.106-107.uk_UA
dc.relation.references97. Федірець О. В. Стратегічні аспекти управління матеріальнотехнічними ресурсами підприємства /О. В. Федірець, О. В. Даценко, Є. О. Кекало //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 69-73.uk_UA
dc.relation.references98. Українська асоціація маркетингу: веб-сайт. URL: http://www.uam.in.ua/ukr/about/uk_UA
dc.relation.references99. Управління мерчандайзингом товаровиробника /Наталія Курій, Оксана Бурліцька// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі». – 22 листопада 2021 р. – Тернопіль, ТНТУ. – С. 76.uk_UA
dc.relation.references100. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:075 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маїк робота.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open
Авторська_ Маїк.pdf579,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools