Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДзюра, Володимир Олексійович-
dc.contributor.authorГнідий, Денис Андрійович-
dc.contributor.authorGniduy, Denis-
dc.contributor.authorКрук, Сергій Андрійович-
dc.contributor.authorKryk, Serhiy-
dc.date.accessioned2024-01-14T10:10:18Z-
dc.date.available2024-01-14T10:10:18Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationГнідий Д. А., Крук С. А. Напрямки вдосконалення транспортних властивостей регульованих перехресть вулично-дорожньої мережі міст : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / Д. А. Гнідий, С. А. Крук. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 142 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43549-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано напрямки вдосконалення транспортних властивостей регульованих перехресть вулично-дорожньої мережі міст.uk_UA
dc.description.abstractIn the graduation thesis directions for improving the transport properties of regulated intersections of the street and road network of cities are substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ. ВСТУП. 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Аналіз стану регульованих перехресть у містах. 1.2 Споживчі властивості ізольованих регульованих перехресть в Україні та за кордоном та методи їх оцінки. 1.2.1 Аналіз оцінюваних споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 1.2.2. Оцінка пропускної здатності смуги руху на ізольованому регульованому перехресті. 1.2.3 Порівняння методик оцінки пропускної здатності смуги руху для умовно сумісних потоків у США та ФРН. 1.2.4 Безпека дорожнього руху на регульованому перехресті. 1.2.5 Екологічні споживчі властивості регульованих перехресть. 1.2.6 Економічні споживчі властивості регульованих перехресть. 1.2.7 Комплексні показники споживчих властивостей. 1.3 Методи підвищення споживчих властивостей на регульованих перехрестях. 1.4 Проведені дослідження пропускної здатності обладнаних світлофорами смуг руху автомобільних доріг. 1.5 Мета та завдання кваліфікаційної роботи магістра. 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Загальні підходи до теоретичного обґрунтування методики оцінки та підвищення споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.2 Системний аналіз ізольованого регульованого перехрестя як підсистеми вулично-дорожньої мережі. 2.3. Формування системи споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.3.1 Принципи формування системи споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.3.2 Методика проведення експертної оцінки. 2.3.3. Аналіз результатів експертного опитування визначення системи споживчих властивостей.0 2.4 Система споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.5 Пріоритетність заходів підвищення споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть та оцінка їх ефективності. 2.6 Визначення переліку параметрів споживчих властивостей, об'єктів та методів для проведення натурних спостережень. 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Обгрунтування вимог до оцінки закономірностей розподілу величини інтервалів між автомобілями, що роз'їжджаються з ізольованого регульованого перехрестя. 3.1.1 Попередня оцінка закономірності розподілу величини інтервалів. 3.1.2 Перевірка закону розподілу часових інтервалів між автомобілями. 3.1.3 Обґрунтування необхідного обсягу вибірки для оцінки математичного очікування. 3.2 Закономірності впливу геометричних характеристик ІРП та сучасного складу транспортних потоків на споживчі властивості ІРП. 3.2.1 Інтервали між автомобілями, що роз'їжджаються з ізольованого регульованого перехрестя. 3.2.3 Вплив складу транспортних потоків та геометрії смуг руху на пропускну здатність ІРП. 3.2.4 Закономірності зміни потоку насичення залежно від дорожньо-транспортних умов на ІРП. 3.2.5 Вплив величини потоку насичення на споживчі властивості ізольованого регульованого перехрестя. 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1. Охорона праці на підприємствах автотранспортного комплексу. 4.2. Управління охороною праці на підприємстві. 4.3. Методи і шляхи вирішення завдань управління охороною праці. 4.4. Пожежна безпека. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.uk_UA
dc.format.extent142-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectрегульовані перехрестяuk_UA
dc.subjectpassenger transportationuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectintersectionuk_UA
dc.subjectконфліктні точкиuk_UA
dc.subjectconflict pointuk_UA
dc.titleНапрямки вдосконалення транспортних властивостей регульованих перехресть вулично-дорожньої мережі містuk_UA
dc.title.alternativeDirections for improving the traffic characteristics of controlled intersections in the urban road networkuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderГнідий Денис Андрійович, Крук Сергій Андрійович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКомар, Роман Васильович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc656uk_UA
dc.relation.references1. Планування міст і транспорт : навч. посібник / О. С. Безлюбченко, С. М. Гордієнко, О. В. Завальний; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. – 271 с. ISBN 978-966-695-525-1uk_UA
dc.relation.references2. Поліщук В. П., Красильнікова О. В., Дзюба О. П. Транспортне планування міст. – Знання України. Київ. – 372 с. 2014. 978-966-316-347-5.uk_UA
dc.relation.references3. Axhausen, K.W., M. Fellendorf and D. Hook: Zur Abhängigkeit der Zeitbedarfswerte von der Knotenpunktgeometrie, Strassenverkehrstechnik, 33, 1989, S. 170-174.uk_UA
dc.relation.references4. Конспект лекцій з дисципліни «Транспортне планування міст» (для студентів 5 курсу всіх форм навчання спеціальностей 7.100402 і 8.100402 «Транспортні системи»/Укл.: Лобашов О.О.- Харків: ХНАМГ, 2009.-с.46. (електронний варіант).uk_UA
dc.relation.references5. Плешкановська А. М. Функціонально-планувальна оптимізація використання міських територій / А. М. Плешкановська. – Київ, 2005. – 190.uk_UA
dc.relation.references6. Любарський Р.Е. Проектування міських транспортних систем. – К.: будівельник, 1984. - 93 с.uk_UA
dc.relation.references7. ДБН В. 2.3-5-2001 Вулиці і дороги населених пунктів.uk_UA
dc.relation.references8. Hoffmann, S., Die neuen Richtlinien für die Anlage von Stadtstraßen (RASt 06), Tagung der Fachgruppe Verkehr und Vermessung im Verband Beratender Ingenieure am 18. April in Wiesbaden, 2008.uk_UA
dc.relation.references9. Bosserhoff, D., Novotny, T., Verkehrslenkung und Verkehrsbeeinflussung, Kapitel 5.2 Sonderformen der LSA-Steuerung, Handbuch für Verkehrssicherheit und Verkehrstechnik der Hessischen Straßen- und Verkehrsverwaltung, Hessisches Landesamt für Straßen- und Verkehrswesen, 2008.uk_UA
dc.relation.references10. Richtlinien für die Anlage von Strassen, Teil: Knotenpunkte RAS – K., Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen, Arbeitsgruppe «Straßenentwurf», 1988.uk_UA
dc.relation.references11. Luftqualität verbessern – Mobilität sichern, Ergebnisse der 14. Wettbewerb für Städte und Gemeinden 2005/2006.uk_UA
dc.relation.references12. ДБН Б.2.2-12:2019. Планування і забудова територій. На заміну: ДБН Б.2.2-12:2018. – [Чинний від 01.10.2019]. – Київ : Держбуд України, 2019. – 183 с.uk_UA
dc.relation.references13. RiLSA (1992/2003). Richtlinien für Lichtsignalanlagen - Lichtzeichenanlagen für den Straßenverkehr. Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen (Hrsg.), Nr. 321. Köln.Berichtigter Nachdruck 1998.uk_UA
dc.relation.references14. Wu, N., Bemessung und Bewertung von Lichtsignalanlagen – Vergleich zweier neuen Regelwerke HCM 2000 und HBS 2001, "Straßenverkehrstechnik", Heft 12/2003. KirschbaumVerlag GmbH, Bonn, 2003.uk_UA
dc.relation.references15. Wiltschko, T., Sichere Information durch infrastrukturgestützte Fahrerassistenzsysteme zur Steigerung der Verkehrssicherheit an Straßenknotenpunkten, Dissertation zur Erlangung der Würde eines Doktor- Ingenieurs, Universität Stuttgart, 2004.uk_UA
dc.relation.references16. Lagemann A. Vorrang für Busse und Straßenbahnen an Kreisverkehren, vom Fachbereich Architektur / Raum- und Umweltplanung / Bauingenieurwesen der Technischen Universitat Kaiserslautern zur Verleihung des akademischen Grades Dr.- Ing. genehmigte Dissertation, 2004.uk_UA
dc.relation.references17. Handbuch für die Bemessung von Straßenverkehrsanlagen (HBS 2001), Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen (Hrsg.), Nr. 299, FGSV Verlag GmbH, Köuk_UA
dc.relation.references18. Scholz T., Ortlepp J., Verkehrstechnische Auswirkungen der Sonderphase für Linksabbieger an Knotenpunkten mit Lichtsignalanlage, 2010.uk_UA
dc.relation.references19. Planungshinweise für Stadtstraßen, Teil 5 Knotenpunkte, Freie und Hansestadt Hamburg Behörde für Stadtentwicklung und Umwelt (BSU) Amt für Verkehr und Straßenwesen 2008.uk_UA
dc.relation.references20. Highway Capacity Manual (HCM 2000). TRB, National Research Council, Washington,D.C., 2000.uk_UA
dc.identifier.citationenGniduy D.А., Kryk S.A. Directions for improving the traffic characteristics of controlled intersections in the urban road network: master's thesis in specialty "275 - Transport technologies (on road transport)" / D.А. Gniduy, S.A. Kryk - Ternopil: TNTU, 2023 - 142 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторс_ка_довiдка_Гнідий_Крук.doc41 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Гнідий_Крук.pdf5,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора