Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Юрій Ярославович-
dc.contributor.advisorVovk, Yuriy Yaroslavovych-
dc.contributor.authorВерес, Анастасія Олегівна-
dc.contributor.authorVeres Anastasia, Olehivna-
dc.contributor.authorКороль, Олександр Олегович-
dc.contributor.authorKorol, Oleksandr Olehovych-
dc.date.accessioned2024-01-13T20:33:05Z-
dc.date.available2024-01-13T20:33:05Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationВерес А. О., Король О. О. Удосконалення велосипедного руху на міських перехрестях (комплексна тема) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / А. О. Верес, О. О. Король. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 126 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43543-
dc.description.abstractОсновна мета кваліфікаційної роботи – дослідити ефективність заходів протидії велосипедним аваріям за допомогою обробки велосипедних сигналів на міських перехрестях. Для досягнення поставленої мети поставлені завдання: проаналізувати літературу, існуючі моделі симуляції руху велосипедистів та інших транспортних засобів, запропонувати реальні шляхи зменшення кількості ДТП на перехрестях, пов’язаних з рухом велосипедистів. В теоретичному розділі проведено огляд літератури,, розглянуто проєктування тавикористання різних типів перехресть, проаналізовано існуючі теоретичні підходи до використання імітаційної моделі. В другому розділ проведено проблеми моделювання дорожнього руху, розробки моделі у VISSIM, її модифікації. В третьому розділі проведено обробку результатів опитування велосипедистів на існуючих перехрестях, розроблено загальні вказівки щодо руху велосипедистів ліворуч. В четвертому розділі розглянуто питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.uk_UA
dc.description.abstractThe main goal of the qualification work is to investigate the effectiveness of measures against bicycle accidents using the processing of bicycle signals at city intersections. In order to achieve the goal, the following tasks have been set: to analyze the literature, existing simulation models of the movement of cyclists and other vehicles, to propose real ways to reduce the number of road accidents at intersections related to the movement of cyclists. In the theoretical section, a review of the literature was carried out, the design and use of various types of intersections were considered, existing theoretical approaches to the use of the simulation model were analyzed. In the second section, the problems of traffic modeling, model development in VISSIM, and its modifications are discussed. In the third section, the results of the survey of cyclists at existing intersections were processed, and general guidelines for the movement of cyclists on the left were developed. In the fourth chapter, the issue of labor protection and safety in emergency situations is considered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 9 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 13 1.1. Огляд літератури 13 1.2. Проектування та використання захисних перехресть 17 1.3. Використання мікроскопічної імітаційної моделі VISSIM і SSAM 25 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ 36 2.1. Визначення, цілі та методологічні підходи 36 2.2. Моделювання VISSIM 41 2.2.1. Блок-схема моделювання 41 2.2.2. Розробка моделі в VISSIM 43 2.2.3. Калібрування та валідація моделі 45 2.3. Модифікації для кожної моделі 47 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 58 3.1. Результати опитування велосипедистів 58 3.2. Моделювання VISSIM 67 3.3. Загальні вказівки щодо руху велосипедистів ліворуч 89 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 91 4.1. Вимоги безпеки при експлуатації транспортних засобів 91 4.2 Транспортні аварії і катастрофи. Наслідки і профілактика 96 ВИСНОВКИ 101 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 104 ДОДАТКИ 111 Додаток А 111 Додаток Б 118 Додаток В 125uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.titleУдосконалення велосипедного руху на міських перехрестяхuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of bicycle movement at urban intersectionsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.contributor.committeeMemberОлексюк, Василь Петрович-
dc.contributor.committeeMemberOleksyuk, Vasyl Petrovych-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages126-
dc.relation.referencesAllen, D., Bygrave, S., & Harper, H. (2005). Behavior at Cycle Advanced Stop Lines Report No. PPR240. London, UK: Transport for London, London Road Safety Unit.uk_UA
dc.relation.referencesDijk, M., & Montalvo, C. (2011). Policy frames of Park-and-Ride in Europe. Journal of Transport Geography, 19(6), 1106-1119.uk_UA
dc.relation.referencesEuropean Union. ‘Urban Europe Statistics on Cities, Towns and Suburbs 2016 Edition’. Luxembourg, 2016. https://doi.org/10.2785/91120.uk_UA
dc.relation.referencesHunter, W. (2000). Evaluation of innovative bike-box application in Eugene, Oregon. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, (1705), 99-106.uk_UA
dc.relation.referencesJames, E., Pederson, K., Ryan, C., Ryan, R., & Wascalus, J. (2011). Minneapolis Bike Boxes: An Evaluation of Bike Boxes at Signalized Intersections Designed to Facilitate Bicyclist Left Turns.uk_UA
dc.relation.referencesKarpenko, O., Horbenko, A., Vovk, Y., & Tson, O. (2017). Research of the structure and trends in the development of the logistics market in Ukraine. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2(2), 57-66.uk_UA
dc.relation.referencesKing, M. R. (2000, December). Calming New York City Intersections. In Urban Street Symposium Conference Proceedings.uk_UA
dc.relation.referencesKostyniuk, L. P., Molnar, L. J., St Louis, R. M., Zanier, N., & Eby, D. W. (2017). Societal costs of traffic crashes and crime in Michigan: 2017 update.uk_UA
dc.relation.referencesPark, B., & Qi, H. (2005). Development and Evaluation of a Procedure for the Calibration of Simulation Models. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, (1934), 208-217.uk_UA
dc.relation.referencesSaito, M., Kim, K., and Scultz, G. G. Analysis of Safety Impact of Access Management Alternatives Using the Surrogate Safety Assessment Model, Report No. UT-17. 11. UDOT. June 2017.uk_UA
dc.relation.referencesSavchenko, L., Zhigula, S., Yurchenko, K., Vovk, Y., & Oleksiuk, A. (2021). Combination of different means of parcel deliveries in urban logistics in adverse weather conditions. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 6(1), 6-17.uk_UA
dc.relation.referencesStevanovic, A., Stevanovic, J., Zhang, K., & Batterman, S. (2009). Optimizing traffic control to reduce fuel consumption and vehicular emissions: Integrated approach with VISSIM, CMEM, and VISGAOST. Transportation Research Record: Journal of the transportation research board, (2128), 105-113.uk_UA
dc.relation.referencesVasconcelos, L., Neto, L., Seco, Á., & Silva, A. (2014). Validation of the Surrogate Safety Assessment Model for Assessment of Intersection Safety. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, (2432), 1-9.uk_UA
dc.relation.referencesVovk Y. Resource-efficient intelligent transportation systems as a basis for sustainable development. Overview of initiatives and strategies / Y. Vovk // Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2016. – Vol. 1, No. 1. – p. 6-10. (Польща).uk_UA
dc.relation.referencesZhou, S. E., Li, K., Sun, J., & Han, P. (2010). Calibration and validation procedure for intersection safety simulation using SSAM and VISSIM. In ICCTP 2010: Integrated Transportation Systems: Green, Intelligent, Reliable (pp. 603-615).uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю. Аналіз стану транспортної системи України та перспективи її розвитку [Електронний ресурс] / Юрій Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 5-15.uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю.Я. Комплексний підхід до вирішення проблем ресурсозбереження виробничих підприємств, сфери послуг та транспорту / Ю.Я. Вовк, О.Л. Ляшук, І.П. Вовк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції "Транспорт: механічна інженерія, експлуатація, матеріалознавство (ТМІЕТ – 2017)", 21-22 вересня 2017 року, Херсон: ХДМА, 2017. - С. 15-16.uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю.Я. Пути формирования ресурсоэффективной транспортной системы / Ю.Я. Вовк // Экономические тенденции, 2017. – Вып. 1, № 1. – С. 22-29. (Білорусь).uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю.Я., Ляшук О.Л., Мосейко Ю.В., Хавтур П.В., Заривенний А.Р. Дорожній рух та його безпека: Програма «нульова смертність на дорогах» // Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 12 листопада 2019 року). Кривий Ріг, 2019. 346 с. – С. 71-74.uk_UA
dc.relation.referencesВовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.uk_UA
dc.relation.referencesМетодичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.uk_UA
dc.identifier.citationenVeres A.O., Korol O.O. Improvement of bicycle traffic at city intersections: master's thesis in specialty „275 – Transport technologies (in road transport)“ / A.O. Veres, O.O. Korol. − Ternopil: TNTU, 2023. - 126 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора