Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Юрій Ярославович-
dc.contributor.advisorVovk, Yuriy Yaroslavovych-
dc.contributor.authorХміль, Петро Дмитрович-
dc.contributor.authorKhmil, Petro Dmytrovych-
dc.date.accessioned2024-01-13T19:52:51Z-
dc.date.available2024-01-13T19:52:51Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationХміль П. Д. Удосконалення руху на двосмуговому кільцевому перехресті (вулиць Володимира Великого – Княгині Ольги) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / П. Д. Хміль. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43541-
dc.description.abstractМета дослідження: Визначити критерії встановлення світлофорів на двосмугових кругових перехрестях з використанням затримок як показника ефективності. Методи дослідження: Створення імітаційної моделі кругового перехрестя за допомогою програмного забезпечення PTV VISSIM та аналіз різних сценаріїв з урахуванням геометрії, потоку транспорту та пішоходів. Основні результати: Встановлення порогового значення затримки для визначення необхідності встановлення світлофорів. Виявлення впливу діаметра кола, швидкості циркуляції, смуг ковзання та пішоходів на пропускну здатність та затримку на круговому перехресті. В роботі розглянуто питання з безпеки праці в умовах воєнного стану та шляхи підвищення стійкості роботи підприємств автотранспортного профілю у воєнний час.uk_UA
dc.description.abstractResearch objective: to determine the criteria for installing traffic lights at two-lane roundabouts using delays as an effectiveness indicator. Research methods: creation of a simulation model of the roundabout using software and analysis of various scenarios considering geometry, traffic flow, and pedestrians. Key findings: establishment of a threshold delay value to determine the need for traffic light installation. Identification of the impact of roundabout diameter, circulation speed, slip lanes, and pedestrians on capacity and delay at the roundabout. The paper also addresses occupational safety issues during wartime conditions and methods to enhance the resilience of transportation-related enterprises during wartime. The work addresses occupational safety issues during wartime conditions and methods to enhance the resilience of transportation-related enterprises during wartime.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 9 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 10 1.1. Теоретичні основи кругових розв’язок 10 1.2. Ефективність та операційний аналіз сигналізованих кругових розв'язок 16 1.2.1. Рівень обслуговування 23 1.2.2. Визначення затримок 23 1.3. Переваги сигналізованих кругових розв'язок 24 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ 27 2.1. Область дослідження 27 2.2. Моделювання 28 2.3. Калібрування та перевірка моделі 34 2.3.1. Калібрування 34 2.3.2. Перевірка даних 35 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 36 3.1. Результати досліджень 36 3.2. Результати моделювання 37 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 59 4.1. Безпека праці в умовах воєнного часу 59 4.2. Підвищення стійкості роботи підприємств автотранспортного профілю у воєнний час 62 ВИСНОВКИ 66 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 68uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.subjectкільцеве перехрестяuk_UA
dc.subjectрухuk_UA
dc.subjectтранспортний потікuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectroundball intersectionuk_UA
dc.subjecttrafficuk_UA
dc.subjecttraffic flowuk_UA
dc.subjectsafetyuk_UA
dc.titleУдосконалення руху на двосмуговому кільцевому перехресті (вулиць Володимира Великого – Княгині Ольги)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of traffic at a two-lane roundabout (intersection of Volodymyra Velykogo and Knyahyni Olhy streets)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.contributor.committeeMemberОлексюк, Василь Петрович-
dc.contributor.committeeMemberOleksyuk, Vasyl Petrovych-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages70-
dc.relation.references1. Akcelik, R. (2001), Roundabouts with Metering Signals: Capacity and Performaance Analysis, Akcelik and Associates Pty Ltd, Melboure.uk_UA
dc.relation.references2. Akcelik, R. (2004). “Roundabouts with Unbalanced Flow Patterns.” Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board.uk_UA
dc.relation.references3. Azemsha, S., Kravchenya, I., Vovk, Y., Lyashuk, O., & Vovk, I. (2021). Scheduling technique of route vehicles on duplicating stretches. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, (113).uk_UA
dc.relation.references4. Karpenko, O., Horbenko, A., Vovk, Y., & Tson, O. (2017). Research of the structure and trends in the development of the logistics market in Ukraine. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2(2), 57-66.uk_UA
dc.relation.references5. Khudobei, R. V., Bakan, S. A., & Vovk, Y. Y. (2023). Increasing the efficiency of technological support for transport operations. Підвищення надійності і ефективності машин, процесів і систем, 62.uk_UA
dc.relation.references6. Martin-Gasulla, M., García, A., and Moreno, A. T. (2016a). “Benefits of Metering Signals at Roundabouts with Unbalanced Flow.” Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board.uk_UA
dc.relation.references7. Martin-Gasulla, M., Garcia, A., Moreno, A. T., and Llorca, C. (2016b). “Capacity and Operational Improvements of Metering Roundabouts in Spain.” Transportation Research Procedia.uk_UA
dc.relation.references8. Savchenko, L., Grygorak, M., Polishchuk, V., Vovk, Y., Lyashuk, O., Vovk, I., & Khudobei, R. (2022). Complex evaluation of the efficiency of urban consolidation centers at the micro level. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, (115).uk_UA
dc.relation.references9. Savchenko, L., Zhigula, S., Yurchenko, K., Vovk, Y., & Oleksiuk, A. (2021). Combination of different means of parcel deliveries in urban logistics in adverse weather conditions. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 6(1), 6-17.uk_UA
dc.relation.references10. Tracz, M., and Chodur, J. (2012). “Performance and Safety Roundabouts with Traffic Signals.” Procedia - Social and Behavioral Sciences.uk_UA
dc.relation.references11. Transportation Research Board. (2016). Highway capacity manual. Environmental Protection.uk_UA
dc.relation.references12. TRB, and Manual, H. C. (2016). “Transportation research board.” National Research Council, Washington, DC.uk_UA
dc.relation.references13. Vovk Y. Resource-efficient intelligent transportation systems as a basis for sustainable development. Overview of initiatives and strategies / Y. Vovk // Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2016. – Vol. 1, No. 1. – p. 6-10. (Польща).uk_UA
dc.relation.references14. Whitham, G. B. (1974). Linear and Nonlinear Waves. New York: Wiley.uk_UA
dc.relation.references15. Yang, X., Li, X., and Xue, K. (2004). “A new traffic-signal control for modern roundabouts: Method and application.” IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems.uk_UA
dc.relation.references16. Вовк Ю. Аналіз стану транспортної системи України та перспективи її розвитку [Електронний ресурс] / Юрій Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references17. Вовк Ю.Я. Комплексний підхід до вирішення проблем ресурсозбереження виробничих підприємств, сфери послуг та транспорту / Ю.Я. Вовк, О.Л. Ляшук, І.П. Вовк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції "Транспорт: механічна інженерія, експлуатація, матеріалознавство (ТМІЕТ – 2017)", 21-22 вересня 2017 року, Херсон: ХДМА, 2017. - С. 15-16.uk_UA
dc.relation.references18. Вовк Ю.Я., Ляшук О.Л., Мосейко Ю.В., Хавтур П.В., Заривенний А.Р. Дорожній рух та його безпека: Програма «нульова смертність на дорогах» // Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 12 листопада 2019 року). Кривий Ріг, 2019. 346 с. – С. 71-74.uk_UA
dc.relation.references19. Вовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.uk_UA
dc.relation.references20. Методичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.uk_UA
dc.relation.references21. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С.Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. – 156 с.uk_UA
dc.identifier.citationenKhmil P.D. Improvement of traffic at a two-lane roundabout (intersection of Volodymyra Velykogo and Knyahyni Olhy streets) : qualification work of the magister on a specialty 275.03 − "Transport technologies (on motor transport)" / P.D. Khmil. -Ternopil: TNTU, 2023. − 70 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Авторська довідка Хміль.pdf231,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Khmil KRM.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора