Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43504
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorГевко, Іван Богданович-
dc.contributor.authorФльонц, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorFlonts, Ihor-
dc.date.accessioned2024-01-13T12:19:03Z-
dc.date.available2024-01-13T12:19:03Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationФльонц І. В. Удосконалення паливної системи дизельних двигунів внутрішнього згоряння з дослідженням умов роботи в холодну пору року : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „274 — автомобільний транспорт“ / І. В. Фльонц. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43504-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проведено удосконалення паливної системи дизельних двигунів внутрішнього згоряння з дослідженням умов роботи в холодну пору року.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification work, the improvement of the fuel system of internal combustion diesel engines was carried out with the study of working conditions in the cold season.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Особливості роботи паливної апаратури дизеля за низьких температур. 1.2. Технічні рішення, що полегшують циркуляцію та запалювання палива. 1.3. Огляд пристроїв, що сприяють запуску двигунів при низьких температурах. 1.4. Обґрунтування необхідності використання технічних засобів для полегшення запуску двигунів. 1.5 Висновки до розділу. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. Теоретичні дослідження технологічних параметрів роботи паливної системи дизельних двигунів. 2.1. Визначення меж працездатності паливної системи за низьких температур. 2.2. Витрати теплової енергії на плавлення кристалів дизельних вуглеводнів. 2.3. Розрахунок тепла на плавлення кристалів. 2.4. Розрахунок часу нагріву паливного фільтру. 2.5. Висновки за розділом. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ.4 3.1. Патентний пошук. 3.2. Обґрунтування вибору запропонованої конструкторської розробки. 3.3. Будова модуля індукційного нагріву системи підігріву пального дизельних двигунів.40 3.4. Принцип роботи модуля індукційного нагріву системи підігріву пального дизельних двигунів. 3.5. Висновки по розділу. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Результати моделювання процесу нагріву паливної суміші у фільтрі дизельного палива у програмі SOLIDWORKS Flow Simulation. 4.1.1 Процес комп’ютерного моделювання. 4.1.2. Результати комп’ютерного моделювання процесу нагріву паливної суміші у фільтрі дизельного палива. 4.2 Результати лабораторних досліджень процесу нагріву паливної суміші у фільтрі дизельного палива. 4.3 Висновки по розділу. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Мікроклімат виробничих приміщень.3 5.1.1 Визначення параметрів мікроклімату. 5.1.2 Вплив параметрів мікроклімату на самопочуття людини. 5.1.3 Нормування параметрів мікроклімату. 5.2. Заходи безпеки при технічних обслуговуваннях і ремонті автомобілів. 5.3. Заходи безпеки при роботі з нафтопродуктами.3 5.4. Техніка безпеки під час використання системи підігріву дизельного пального. 5.5. Висновки по розділу. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ.uk_UA
dc.format.extent76-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectдизельне пальнеuk_UA
dc.subjectdiesel fueluk_UA
dc.subjectпаливна системаuk_UA
dc.subjectfuel systemuk_UA
dc.subjectпідігрів пальногоuk_UA
dc.subjectfuel heatinguk_UA
dc.subjectіндукційний нагрівачuk_UA
dc.subjectinduction heateruk_UA
dc.titleУдосконалення паливної системи дизельних двигунів внутрішнього згоряння з дослідженням умов роботи в холодну пору рокуuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the fuel system of internal combustion diesel engines with the study of operating conditions during the cold seasonuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderФльонц Ігор Володимирович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberОкіпний, Ігор Богданович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Сітовський О.П. Деркач В.Л. Визначення впливу передпускового пі- дігріву на характеристику роботи двигуна з підвищеними обертами холостого ходу. Наукові нотатки. ЛНТУ, 2014. Вип. 44. С. 282–285.uk_UA
dc.relation.references2. Сітовський О.Ф. Дослідження паливної економічності автомобіля при пуску холодного двигуна і його прогріві під час руху автомобіля. Наукові нотатки. ЛНТУ, 2011. Вип. 35. С. 166–170.uk_UA
dc.relation.references3. Шипунов М.В. Аналіз способів запуску автомобільних дизельних двигунів внутрішнього згоряння в умовах низьких температур. Зб. наук. праць (галузеве машинобудування, будівництво) Полтава : ПолтНТУ, 2013. Вип. 1 (36). т. 2. С. 156–165.uk_UA
dc.relation.references4. Olmeda P et al. Experimental investigation on RCCI heat transfer in a light-duty diesel engine with different fuels: Comparison versus conventional diesel combustion. Applied Thermal Engineering. 2018;114:424-436. DOI: 10.1016/j.applthermaleng.2018.08.082uk_UA
dc.relation.references5. DelVescovo DA, Kokjohn SL, Reitz RD. A methodology for studying the relationship between heat release profile and fuel stratification in advanced compression ignition engines. Frontiers in Mechanical Engineering. 2020;6:424-436. ISSN: 2297-3079. DOI: 10.3389/fmech.2020.000283.uk_UA
dc.relation.references6. Antonio García JB, Vicente Boronat JM. An investigation on the particulate number and size distributions over the whole engine map from an optimized combustion strategy combining RCCI and dual-fuel diesel-gasoline. Energy Conversion and Management. 2017;140:98-108. DOI: 10.1016/j.enconman.2017.02.0734.uk_UA
dc.relation.references7. Kesieme U, Pazouki K, Murphy A, Chrysanthou A. Biofuel as alternative shipping fuel: Technological, environmental and economic assessment. Sustainable Energy & Fuels. 2019. DOI: 10.1039/C8SE00466H5.uk_UA
dc.relation.references8. Elkelawy M et al. A comprehensive review on the effects of diesel/biofuel blends with nanofluid additives on compression ignition engine by response surface methodology. Energy Conversion and Management. 2022;X14:100177. ISSN: 2590- 1745. DOI: 10.1016/j.ecmx.2021.100177. Available from: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S25901745210010216.uk_UA
dc.relation.references9. Reşitoğlu IA et al. In: Viskup R, editor. Diesel and Gasoline Engines. Intechopen; 2020. DOI: 10.5772/intechopen.75259uk_UA
dc.relation.references10. Li J et al. A review on combustion characteristics of ammonia as a carbon-free fuel. Frontiers in Energy Research. 2021;9. ISSN: 2296-598X. DOI: 10.3389/fenrg.2021.760356. Available from: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fenrg.2021.7603568.uk_UA
dc.relation.references11. Lynch P, Tao M, Yang Q, Zhao P. Auto-ignition and reaction front dynamics in mixtures with temperature and concentration stratification. Sec. Engine and Automotive Engineering. 6, 2020. DOI: 10.3389/fmech.2020.00068uk_UA
dc.relation.references12. García A, Monsalve-Serrano J, Villalta RLSD. Performance of a conventional diesel aftertreatment system used in a medium-duty multi-cylinder dual-mode dual- fuel engine. Energy Conversion and Management. 2019;184:327-337. DOI: 10.1016/j.enconman.2019.01.069uk_UA
dc.relation.references13. Vasudev A et al. Thermo-kinetic multi-zone modelling of low temperature combustion engines. Progress in Energy and Combustion Science. 2022;91:100998. ISSN: 0360-1285. DOI: 10.1016/j.pecs.2022.100998. Available from: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360128522000077uk_UA
dc.relation.references14. Лук’янченко О.Ю., Лук’янченко Ю.О. Системний аналіз факторів впливу на успіх пуску двигунів внутрішнього згоряння в умовах низьких те- мператур. Новітні шляхи створення, експлуатації, ремонту і сервісу автомобі- лів. Миколаїв: ТОВ «МІПРО», 2018. С.38 – 40.uk_UA
dc.relation.references15. Zöldy M (2019) Investigation of correlation between Diesel fuel cold operability and standardized cold flow properties. Periodica Polytech Transp Enguk_UA
dc.relation.references16. Морозов В.П., Хитров А.В. Вплив режимів пуску та прогрівання на роботу дизелів. Світлотехніка та теплоенергетика. 2011. №4. С. 72–74.uk_UA
dc.relation.references17. Y. Kassem, Berk Aktuğ, Effects of storage period on kinematic viscosity and density of biodiesel and its blends with ultra-low-sulfur diesel fuel at constant storage temperature.URL: https://www.semanticscholar.org/paper/Effects-of-storage-period- on-kinematic-viscosity-of-Kassem- Aktu%C4%9F/7d717740f2fc5e479b9ba2f9105d3e2d4c1aed4cuk_UA
dc.relation.references8. ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умовиuk_UA
dc.relation.references19. Підігрів паливного фільтра бандаж 85-100мм ДК арт. DK-85100 URL: https://prom.ua/ua/p1557349576-podogrev-toplivnogo-filtra.htmluk_UA
dc.relation.references20. Проточний нагрівач дизельного палива ЕПТ 150С. URL: https://prom.ua/ua/p1601715809-protochnyj-podogrevatel-dizelnogo.htmluk_UA
dc.relation.references21. Підігрівач дизельного палива ЭПДТ-150-04 URL: https://prom.ua/ua/p1601716050-podogrevatel-dizelnogo-topliva.htmluk_UA
dc.relation.references22. Свічка розжарення Nissan Patrol 2,8 TD NGK CZ51 URL: https://prom.ua/ua/p1635423114-svecha-nakala-nissan.htmluk_UA
dc.relation.references23. Електрофакельний підігрівач ЕФП-8101500 URL: https://prom.ua/ua/p176026581-elektrofakelnyj-podogrevatel-efp.htmluk_UA
dc.relation.references24. Волков В.П., Грицук І.В., Гутаревич Ю.Ф., Александров В.Д. Системи прогріву двигунів внутрішнього згорання: основи функціонування. Харків: ЛАНДОН-ХХІ, 2015. 314 с.uk_UA
dc.relation.references25. Підігрівач рідини для передпускового обігріву двигуна Cummins ISF 2.8 URL: https://prom.ua/ua/p1599733089-podogrevatel-zhidkosti-ohlazhdayuschej.htmluk_UA
dc.relation.references26. Pavol Daučík, Jozef Višňovský, Jozef Ambro, Elena Hájeková. Temperature Dependence of the Viscosity of Hydrocarbon Fractions, Acta Chimica Slovaca, Vol.1, No. 1, 2008, 43 – 57uk_UA
dc.relation.references27. Пат. 152974, МПК (2023.01) F02N 19/04 (2010.01) F01B 27/00. Підігрівник палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння.№ u 2022 04024, заяв. 26.10.2022; опубл. 03.05.2023, Бюл.№ 18.uk_UA
dc.relation.references28. Пат. 119695, МПК (2017.01) F01B 27/00, F02N 7/00. Пристрій для полегшеного запуску холодних дизельних двигунів. № u 201701178, заяв. 09.02.2017; 10.10.2017, Бюл.№ 19uk_UA
dc.relation.references29. Пат. 133207, МПК F02N 19/04 (2010.01). Передпусковий підігрівач дизельного пального автомобільної техніки. № u 201810659, заяв. 29.10.2018; 25.03.2019, Бюл.№ 6.uk_UA
dc.relation.references30. Пат. 85290, МПК F04D 29/54 (2006.01). Передпусковий підігрівач дизельного пального автомобільної техніки. № u 2013 07776, заяв. 19.06.2013; 11.11.2013, Бюл.№ 21.uk_UA
dc.relation.references31. № 152799, модель МПК (2006) F01B 27/00, F02N 7/00. Система підігріву біодизельного пального Подане 19.09.2022 р. Опубліковане 12.04.2023 р, бюлетень. № 15.uk_UA
dc.relation.references32. Фльонц І.В. Стенд для дослідження роботи паливної системи двз в умовах низьких температур, «Сталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення», матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції. Запоріжжя: ФО-П Однорог Т.В., 2023. С. 252-254.uk_UA
dc.relation.references33. Фльонц І.В. результати досліджень дослідження роботи паливної системи двз в умовах низьких температур. Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та технологій в Україні та світі: зб. наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Бережани, 15 листопада 2023 р.). Бережани: ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України», 2022. 500 с.uk_UA
dc.relation.references34. Таблиця визначення густини нафтопродуктів від зміни температури URL: https://tdhim.ru/wp-content/uploads/2011/12/opred_plotnosti-oil.jpg.uk_UA
dc.identifier.citationenFlonts I. Improvement of the fuel system of internal combustion diesel engines with the study of operating conditions during the cold season.: master's thesis in specialty „274 – Automobile Transport“ / I. Flonts − Ternopil: TNTU, 2023. - 76 р.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:274 — автомобільний транспорт

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Авторс_ка_довiдка_Фльонц Ігор Володимирович.doc41,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç
Фльонц І.В. _2.pdf2,29 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları