Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorРудяк, Ростислав Іванович-
dc.contributor.authorRudyak, Rostyslav-
dc.date.accessioned2024-01-12T12:11:01Z-
dc.date.available2024-01-12T12:11:01Z-
dc.date.issued2023-12-29-
dc.identifier.citationРудяк Р. І. Розробка та обгрунтування технологій мерчандайзингу в роздрібній торговельній мережі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Р. І.Рудяк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43480-
dc.descriptionСьогодні завдання полягає в тому, щоб товар був необхідним, щоби він володів такими якостями, які необхідні покупцю. Здавалося б зроблено все: створена марка, річ оптимально відповідає критеріям «ціна-якість», готова упаковка, розроблені методи комунікацій зі споживачами для створення необхідного попиту і втілюються заходи щодо просування. Проте, залишається ще один останній шанс виділити свій товар, і відповідно, заставити його краще продаватися. Цей шанс полягає у застосуванні інструментів і технологій мерчандайзингу.uk_UA
dc.description.abstractРозроблено рекомендації щодо вдосконалення інструментів та технологій мерчандайзингу гіпермаркеті «Епіцентр К». Подано рекомендації щодо впровадження візитного мерчандайзингу як інструменту стимулювання збуту в діяльність «Епіцентр К». Запропоновано та обґрунтовано пропозиції щодо перспективності пропонованих заходів в роздрібній торговельній мережі. Робота пройшла апробацію на «Епіцентр К», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.tableofcontentsАНОТАЦІЯuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Суть та тенденції розвитку мерчандайзингуuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2.Покупка та класифікація товарної продукції у мерчандайзингуuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Сучасні торгові технології, типи та формати підприємствuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до 1 розділуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРАКТИКИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ «ЕПІЦЕНТР К»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.Характеристика маркетингової діяльності досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2.Оцінка чинників, що впливають на організацію мерчандайзингу на підприємстві роздрібної торгової мережі «Епіцентр К»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Діагностика складових елементів мерчандайзингу, що використовує гіпермаркет «Епіцентр К»uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ТЕХНОЛОГІЙ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В ТОРГОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «ЕПІЦЕНТР К» ТА ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Вдосконалення інструментарію та технологій мерчандайзингу досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Впровадження візитного мерчандайзингу як інструменту стимулювання збуту в діяльність «Епіцентр К»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Оцінка та обґрунтування ефективності пропонованих заходів щодо вдосконалення технологій мерчандайзингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до 3 розділуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontents4.1. Методика оцінки соціальної і соціально-економічної ефективності заходів щодо покращення охорони праці в гіпермаркеті «Епіцентр К»uk_UA
dc.description.tableofcontents4.2. Показники тяжкості та напруженості трудового процесу на торговому підприємствіuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectтехнології мерчандайзингуuk_UA
dc.subjectвикладка товаруuk_UA
dc.subjectпланування торговельного залуuk_UA
dc.subjectвізитний мерчандайзингuk_UA
dc.subjectmerchandisinguk_UA
dc.subjectmerchandising technologiesuk_UA
dc.subjectproduct displayuk_UA
dc.subjectsales area layoutuk_UA
dc.subjectvisiting merchandisinguk_UA
dc.titleРозробка та обгрунтування технологій мерчандайзингу в роздрібній торговельній мережіuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of merchandising technologies in retailing trade networks.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Рудяк Ростислав Іванович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталія Степанівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001uk_UA
dc.relation.references9. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» . – Відомості Верховної Ради України (ВВР) URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3856-12uk_UA
dc.relation.references10. Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини». – Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, N 48, ст.359 URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/anot/771/97-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references11. Бурліцька О. П. Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. № 6. Т. 1. - С. 48-52.uk_UA
dc.relation.references12. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг в fashion-індустрії: специфіка та відмінність від мерчандайзингу ринку FMCG. Central Europian Journal for Science and Research “Středoevropský věstník pro vědu а výzkum”. 8(52) 2018. Praha. Publising house Education and Science. – P. 13-17.uk_UA
dc.relation.references13. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references14. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька, Н. Я. Рожко. – Тернопіль: Бескиди, 2020. – 179 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бурліцька Оксана. Семплінг як категорія маркетингу [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФО-П Паляниця В. А. Тернопіль, 2021. 209 с.]. - С.147-153.uk_UA
dc.relation.references17. Бурліцька Оксана. Маркетинг в сегментах та організація семплінгу [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.29-43.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316-324.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «СОЦІАЛЬНО-КОМПЕТЕНТНЕ УПРАВЛІННЯ ТА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ». - 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна), м. Подгайська (Словацька Республіка) . – С. 17-18.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька Оксана. Особливості контент-маркетингу під час війни// Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах. – 5 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 169-170.uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька Оксана. Маркетинг у рітейлі під час війни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. – 23-24 лиспопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 113-115.uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.25-26.uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references24. Бурліцька Оксана. Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингу // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» - 31 березня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 109-111.uk_UA
dc.relation.references25. Бурліцька Оксана. Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствах // Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку». – 26 травня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.23-24.uk_UA
dc.relation.references26. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання // Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.uk_UA
dc.relation.references27. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15uk_UA
dc.relation.references28. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.uk_UA
dc.relation.references29. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021) Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 131-139.uk_UA
dc.relation.references30. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references31. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.uk_UA
dc.relation.references32. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.uk_UA
dc.relation.references33. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.uk_UA
dc.relation.references34. Голда Н. М., Бурліцька О. П., Краузе О. І. Дослідження та формування механізму продажу/Н. М. Голда, О. П. Бурліцька, О. І. Краузе // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2021. – № 1 (68), С. 166-173.uk_UA
dc.relation.references35. Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Поведінка споживача: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020.- 170 с.uk_UA
dc.relation.references36. Балджи М. Д. Торговельне підприємництво: навчальний посібник /М.Д.Балджі. Київ: Кондор, 2017. – 112 с.uk_UA
dc.relation.references37. Балджи М. Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с.uk_UA
dc.relation.references38. Бізнес-планування підприємницької діяльності: навчальний посібник. / З. С. Варналій, Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, Р. Р. Білик/. Чернівці: Технодрук, 2019. – 264 с.uk_UA
dc.relation.references39. Божкова В. В. Мерчандайзинг: навч. посіб. / В. В. Божкова, Т. О. Бащук. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2017. – 140 с.uk_UA
dc.relation.references40. Виноградова О. В. Поведінка споживачів. Практикум. Навчальний посібник. – Київ: ДУТ, 2020. – 78 с.uk_UA
dc.relation.references41. Виноградова О.В. Сучасні види маркетингу: навчальний посібник / О.В. Виноградова. – Київ, 2019. – 230 с.uk_UA
dc.relation.references42. Городняк І. В. Поведінка споживача: навч. посіб. - Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. - 255 с.uk_UA
dc.relation.references43. Замкова Н. Л., Поліщук І. І., Буга Н.Ю., Соколюк К. Ю. Поведінка споживача. Навчальний посібник. – Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references44. Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Маркетинг роздрібної торгівлі: навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей / В.Я. Заруба, І.А Парфентенко. Харків: НТУ «ХПІ», 2019. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references45. Зоріна О. І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник/ О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references46. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287uk_UA
dc.relation.references47. Іваненко Л. М., Боєнко О. Ю. Поведінка споживачів: навч. посіб.- Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2016. - 255 с.uk_UA
dc.relation.references48. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdtuk_UA
dc.relation.references49. Журнал «Маркетинг в Україні» URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.phpuk_UA
dc.relation.references50. Конспект лекцій з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 104 с.uk_UA
dc.relation.references51. Конспект лекцій з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 104 с.uk_UA
dc.relation.references52. Конспект лекцій з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 84 с.uk_UA
dc.relation.references53. Конспект лекцій з дисципліни «Трейд - маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2022. – 85 с.uk_UA
dc.relation.references54. Ларіна Я.С., Рябчик А. В. Поведінка споживачів: навчальний посібник. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 284 с.uk_UA
dc.relation.references55. Мазаракі А. А. Мерчандайзинг: навч. посібник / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – К.: КНТЕУ, 2015. – 292 с.uk_UA
dc.relation.references56. Маркетинг очима світил науки : веб-сайт. URL : http://bredmarketing.bigmir.net.uk_UA
dc.relation.references57. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references58. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. URL : http://4p.net.uauk_UA
dc.relation.references59. Нормативно-правова база України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references60. Окландер М. А. Поведінка споживача: навч. посіб. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. – К.: «Центр учбової літератури», 2018. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references61. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140.uk_UA
dc.relation.references62. Оксана Бурліцька. Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажах// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 14-15.uk_UA
dc.relation.references63. Опорний конспект лекцій «Мерчандайзинг»/ М. С. Одарченко, Є. Б. Соколова, Л. І. Тренбач. – Харків, ХДУ, 2019. – 55 с.uk_UA
dc.relation.references64. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха .- Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references65. Рожко Н.Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейд-маркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.211-221.uk_UA
dc.relation.references66. Ростислав Рудяк, Оксана Бурліцька. Загальні принципи та стандарти викладки товару// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 39-40.uk_UA
dc.relation.references67. Ростислав Рудяк, Оксана Бурліцька. Сутність автоматизації мерчандайзингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 74-75.uk_UA
dc.relation.references68. Савицька Н. Л. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник /Н. Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко/. - Х.: Видавництво Іванчентка І.С., 2017. – 214 с.uk_UA
dc.relation.references69. Сак Т. В. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку /Т. В. Сак, Д. О. Ховхалюк //Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4, № 3. – С. 73-85.uk_UA
dc.relation.references70. Селезньова О. О. Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів /О. О. Селезньова, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик //Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 4, № 3. – С. 44-54.uk_UA
dc.relation.references71. Семенда Д. К., Корман І. І. Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів. Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. Вип. 1 (28), 2021. – С. 42-46.uk_UA
dc.relation.references72. Сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references73. Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс: навч. посібник / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references74. Українська асоціація маркетингу: веб-сайт. URL: http://www.uam.in.ua/ukr/about/uk_UA
dc.relation.references75. Управління мерчандайзингом товаровиробника /Наталія Курій, Оксана Бурліцька// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 22 листопада 2021 р. – Тернопіль, ТНТУ. – С. 76uk_UA
dc.relation.references76. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references77. Gerardus Blokdyk. Merchandising A Complete Guide - 2020 Edition Paperback – February 8, 2021. – 304Р.uk_UA
dc.relation.references78. Gerardus Blokdyk. Visual Merchandising A Complete Guide - 2020 Edition Paperback – March 16, 2021. – 304 Р.uk_UA
dc.relation.references79. James Clark. Fashion Merchandising (2nd Edition). – Red Globe Press, 2020 . – 296 р.uk_UA
dc.relation.references80. Rosy Boardman, Rachel Parker-Strak, Claudia E. Henninger. Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society. – Routledge, 2020. - 232 P.uk_UA
dc.relation.references81. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.relation.references82. Tony Morgan. Visual Merchandising, Third Edition. - Laurence King, 2016. – 224 Р.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудяк диплом.pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Рудяк авторська довідка.pdf458,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора