Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43479
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorСемків, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorSemkiv, Dmutro-
dc.date.accessioned2024-01-12T09:46:02Z-
dc.date.available2024-01-12T09:46:02Z-
dc.date.issued2023-12-29-
dc.identifier.citationСемків Д. В. Вдосконалення стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Д. В. Семків. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43479-
dc.descriptionКонкурентоспроможність відображає сучасне положення підприємства та майбутні можливості його виживання на ринку. Визначення конкурентної позиції підприємства – багатогранний і трудомісткий процес, який залежить від аналізу багатьох факторів. В процесі визначення конкурентної позиції проводиться аналіз маркетингового середовища, визначення конкурентних переваг на основі SWOT-аналізу, матриці М. Портера та визначення конкурентоспроможності на основі аналізу конкурентів, що дає змогу підприємству адекватно оцінити свої можливості, розробити програму подальших дій щодо покращення свого становища на ринку.uk_UA
dc.description.abstractКомерційний успіх інноваційних підприємств та їх товарів, відповідають вимогам цільового сегмента ринку і багато в чому залежить від участі фахівців з маркетингу в пошуку, оцінюванні та реалізації ідей нових конкурентоспроможних товарів. Зрозуміло, що така участь має базуватися на сучасному аналітико-методичному апараті. Конкурентоспроможність відображає сучасне положення підприємства та майбутні можливості його виживання на ринку. Визначення конкурентної позиції підприємства – багатогранний і трудомісткий процес, який залежить від аналізу багатьох факторів. В процесі визначення конкурентної позиції проводиться аналіз маркетингового середовища, визначення конкурентних переваг на основі SWOT-аналізу, матриці М. Портера та визначення конкурентоспроможності на основі аналізу конкурентів, що дає змогу підприємству адекватно оцінити свої можливості, розробити програму подальших дій щодо покращення свого становища на ринку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Суть, види та методи конкурентної боротьбиuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Особливості визначення конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3.Теоретичний підхід до визначення конкурентних стратегійuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ПАТ „ ПІДВОЛОЧИСЬКА ФАБРИКА ПЛАСТМАСОВИХ ВИРОБІВ”uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Оцінка господарської діяльності ПАТ „Підволочиська фабрика пластмасових виробівuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Діагностика конкурентоспроможності ПАТ “Підволочиська фабрика пластмасових виробівuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ПІДВИЩЕННЯ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ „ПІДВОЛОЧИСЬКА ФАБРИКА ПЛАСТМАСОВИХ ВИРОБІВuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Рекомендації щодо визначення пріоритетних напрямків розвитку ПАТ „Підволочиська фабрика пластмасових виробів”uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Обґрунтування заходів для вдосконалення стратегії конкурентоспроможностіuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.titleВдосконалення стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the enterprise competitiveness increase strategyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Семків Дмитро Володимирович , 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАртеменко, Людмила Борисівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1.Конституція України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2.Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;uk_UA
dc.relation.references3.Податковий кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17;uk_UA
dc.relation.references4.Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references5.Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references6.Про зовнішньоекономічну діяльність: Закон України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ips.ligazakon.net/document/view/T095900uk_UA
dc.relation.references7.Артеменко Л. П. Види конкурентних стратегій та приклади їх реалізації /Л. П. Артеменко, Є П. Гура //Сучасні підходи до управління підприємством.–2018.– URL:http://conf.management.fmm.kpi.ua/proc/article/view/126024uk_UA
dc.relation.references8.Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу URL:/В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL:https://mdt-opu.com.ua/indexuk_UA
dc.relation.references9.Бондаренко С. М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський //Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45.uk_UA
dc.relation.references10. Божкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 73-82.uk_UA
dc.relation.references11.Бурачек І. В. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління /І. В. Бурачек, О. О. Біленчук //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 14. – с. 288-293.uk_UA
dc.relation.references12.Бабко Н. М. Поведінка споживача: навчальний посібник /Н. М. Бабко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references13.Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 сuk_UA
dc.relation.references14.Балабанова Л.В. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. / Л.В. Балабанова, Г.В. Кривенко, І.В. Балабанова. – К. : ВД «Професіонал», 2019. – 256 с.uk_UA
dc.relation.references15.Білоцерківець В.В., Завгородня О.О. Управління міжнародною конкурентоспроможністю та зовнішньоекономічною діяльністю. Ч. 1: Конспект лекцій з дисципліни для студентів. – Д.: НМетАУ, 2019. – 49 с.uk_UA
dc.relation.references16.Бичківський Р. Управління якістю: Навч. посіб. – Л.: ДУ "Львівська політехніка", 2004. – 329 с.uk_UA
dc.relation.references17.Беквіт Г. Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг. /Г. Беквіт. К.: Видавництво Клуб сімейного дозвілля, 2018. – 192 с.uk_UA
dc.relation.references18.Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук //Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references19.Василенко В.А., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2003. – 396 с.uk_UA
dc.relation.references20.Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: Навч. посіб. – Вид. 2-ге, виправл. і доп. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с.uk_UA
dc.relation.references21.Вікрі К. Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації /Карен Вікрі. -Київ : Vivat, 2020. -224 с.uk_UA
dc.relation.references22.3.Верлока В. С., Коноваленко М. К., Сиволовська О. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Х. : УкрДАЗТ, 2017. 289 с.uk_UA
dc.relation.references23.Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. № 6, Т. 1. С. 231—233.uk_UA
dc.relation.references24. Галюк Я.Д. Реклама в соціальних мережах як маркетингова комунікація підприємства в сучасних умовах / Андрушкевич З.М., Галюк Я.Д. // Сталий розвиток економіки. – 2018 – № 2 (39) – С. 181-186.uk_UA
dc.relation.references25.Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 382 сuk_UA
dc.relation.references26.Голда Н.М. . Голда Н.М. Сучасні підходи до залучення інвестицій.uk_UA
dc.relation.references27.Н. Голда. Комплекс продажів в системі «маркетинг-мікс» підприємства/ Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій// В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – С. 45-57.uk_UA
dc.relation.references28.Голда Н. М. Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021) Praha , Publising house Educationand Science s.r.o. – P. 131-139.Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 47. — № 4. С. 133-138.uk_UA
dc.relation.references29.Голда Н.М. Методи визначення конкурентоспроможності. Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 193-198.uk_UA
dc.relation.references30.Голда Н. Конкурентоспроможність підприємств та формування конкурентних переваг [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник] /Н. Голда, І. Піняк. – Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. – С. 140-146.uk_UA
dc.relation.references31.Дибчук Л.В. Паночишин Ю.М. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент сучасних комунікацій //Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць; за заг. ред. д. філос. н. М.А. Журби. Монреаль: СРМ «ASF», 2018. С. 208-211uk_UA
dc.relation.references33.Зоріна О.І., Фадєєнко В.Ю. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Випуск 21. С. 284-287.uk_UA
dc.relation.references34.Іванов Ю.Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : монографія. – Харків : ВД «ІНЖЕК», 2018. – 352 с.uk_UA
dc.relation.references35.Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємства: сучасний стан/. Карпенко Н.В. Київ : Центр учбової літератури, 2019.- 252 с.uk_UA
dc.relation.references36. Корінєв В.Л. Маркетингова цінова політика/ Корінєв В.Л. Київ : Центр учбової літератури, 2019.- 200 сuk_UA
dc.relation.references37.Кваснюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки.– К.: Фенікс, 2005.– 582 с.uk_UA
dc.relation.references38.Квіт С. Масові комунікації / Сергій Квіт. -Київ : Кієвомогилянська академія, 2018. -352 сuk_UA
dc.relation.references39.Король І.В. Маркетингові комунікації : навч.-метод. посібник. Умань: Візаві, 2018. 191 с.uk_UA
dc.relation.references40.Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер. Г. Катарджая, Ї. Сетьяван; під редакцією В. Олександрова. – Київ : КМ-БУКС, 2019. – 224 с.uk_UA
dc.relation.references41.Крамар В. В. Основи рекламної діяльності . Львів: Кафедра менеджменту ЛТЕУ, 2017. 265 с.uk_UA
dc.relation.references42.Крикавський Є., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, “Інтелект-Захід”, 2004. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references43.Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми. – К.: КНЕУ, 2002. – 246с.uk_UA
dc.relation.references44.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2018. – 151с.uk_UA
dc.relation.references45.Липчук В.В, Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навч.посібник. – Львів: “Новий світ–2000”, “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references46.Лук’яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с.uk_UA
dc.relation.references47.Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.uk_UA
dc.relation.references48. Лупак Р. Л. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. / Р. Л. Лупак, Т. Г. Васильців. – Львів : Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.uk_UA
dc.relation.references49. Морохова В.О., Бойко О.В. , Лорві І. Ф. Рекламний менеджмент: навчальний посібник. Луцьк: Вежа-Друк, 2018. 236 с.uk_UA
dc.relation.references50. Морохова В.О., Здрилюк В.Б., Лорві І. Ф. Паблік рилейшнз: навчальний посібник. Луцьк: Вежа-Друк, 2016. 204 с.uk_UA
dc.relation.references51. Маркетинг. Бакалаврський курс. Підручник / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: ВТД «Університетська книга», 2017. 1134сuk_UA
dc.relation.references52. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. -Умань : Візаві, 2018. -191 с.uk_UA
dc.relation.references53. Павленко А.Ф. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.uk_UA
dc.relation.references54. Портер М. Стратегія конкуренції. – К. Основи, 1998. – 390 с.uk_UA
dc.relation.references55. Романова Л.В. Управління підприємницькою діяльністю: Навч. Посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.– 240с.uk_UA
dc.relation.references56. Ромат Є.В. Маркетингові комунікації: підручник. Київ: ННІЖ Київ. нац. унів-т імені Тараса Шевченка. Студцентр, 2022. 354 с.uk_UA
dc.relation.references57. Скибінський С. Маркетинг: Навч.посібник. – К.: ІЗМК, 1997. – 328 сuk_UA
dc.relation.references58. Скибінський С.В., Кайструков С.Є. Організація рекламної діяльності: Підручник для студентів кооперативних вузів. – Львів, 1994. – 160 с.uk_UA
dc.relation.references59.Скочко М. О. Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 15 жовтня 2020 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. Умань : ВІЗАВІ, 2020. – С. 198-199uk_UA
dc.relation.references60. Смолін І. Стратегічне планування розвитку організації. Монографія. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2004. – 345 с.uk_UA
dc.relation.references61. Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с.uk_UA
dc.relation.references62. Філановський О. Головна маркетингова книга/ Філановський О. Київ: Наш Формат, 2018.- 304 с.uk_UA
dc.relation.references63. Кузьо Н. Є. Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення інтернет-технологій /Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 2. – С. 30-42. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/35/36uk_UA
dc.relation.references64. Концепція розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020. Урядовий портал. Веб-сайт. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/uryad-shvaliv-koncepciyu-rozvitkucifrovoyi-ekonomiki-ta-suspilstva-ukrayini-na-2018-2020.uk_UA
dc.relation.references65. Управління конкурентоспроможністю підприємств: підручник / П’ятницька Г.Т., П’ятницька Н.О., Шумська С.С., Федорченко Н.В., Гелич А.О., П’ятницький Д.В. За заг. ред. д-р. екон. наук., проф. Г.Т. П’ятницької. — К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. — 700 сuk_UA
dc.relation.references66. Цибульська, Е.І.. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. для студентів, які навчаються за спец. 051 – Економіка / Е. І. Цибульська; Нар. укр. акад. – Харків : Вид-во НУА, 2018. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references67. Соціально-етичний маркетинг: монографія. За заг. ред. А. А. Мазаракі, Є.В. Ромата. 2-ге вид., перероб. і допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. – 372 с.uk_UA
dc.relation.references67. Шавкун І.Г., Дибчинська Я.С. Формування іміджу організації: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент». Запоріжжя: ЗНУ, 2016. 111 с.uk_UA
dc.relation.references68. Ястремська О.М., Поклонська Л.С. Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікація // Економіка розвитку. 2015. №2. С.70-78uk_UA
dc.relation.references69. Фалович В. А. Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища / В. А. Фалович // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 5. – С. 187–190.uk_UA
dc.relation.references70. Фалович В.А. Особливості формування збірних поставок в ланцюгах поставок / В.А. Фалович. – Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2015. – № 1/5 (21). – С. 78-84. 77.uk_UA
dc.relation.references71. Фалович В.А. Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення : дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Тернопіль, 2018. 493 сuk_UA
dc.relation.references72. Tetiana Kuvaieva, Nataliia Shynkarenko, Kateryna Pilova. B2B Digital Marketing Communications Research During the Covid 19 Pandemic. ASEJ-Scientific Journal of BielskoBiala School of Finance and Law. Vol. 25, No 1 (2021). https://doi.org/10.19192/wsfip.sj1.2021.1uk_UA
dc.relation.references73. Алданькова Г. В. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій торговельних мереж. Ефективна економіка. 2020. № 7. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8064.uk_UA
dc.relation.references74. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти URL:/Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал. URL:: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.htmluk_UA
dc.relation.references75. Діденко Є. О. Модель управління конкурентоспроможністю підприємства URL:/Є. О. Діденко, П. І. Жураківський //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL:: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5590uk_UA
dc.relation.references76. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку URL:/В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntuuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Семків диплом.pdf1,34 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Авторська довідка Семків.pdf567,02 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools