Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorБаньковський, Дмитро Іванович-
dc.contributor.authorBankovskyi, Dmytro-
dc.date.accessioned2024-01-09T11:53:23Z-
dc.date.available2024-01-09T11:53:23Z-
dc.date.issued2023-12-30-
dc.identifier.citationБаньковський Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Д. І. Баньковський. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43449-
dc.descriptionНа сьогоднішній день світова економіка глобалізується і останнім часом зазнає суттєвих змін. Відбувається інформатизація суспільства та завдяки досягненням науково-технічного прогресу географічна та культурна відстань між країнами скорочується. Це дає змогу розширювати можливості для підприємств значно збільшувати географічне охоплення ринку, обсягів виробництва та продаж. Сьогодні компанії намагаються не лише продавати на міжнародних ринках більшу кількість товарів, які виробляють всередині країни, але збільшують купівлю за кордоном значної кількості комплектуючих та сировини. Для освоєння світових та європейських ринків продукції, товарів та послуг українським підприємствам потрібно використовувати нові форми та підходи до використання нових інструментів маркетингу. Зрушення відбуваються також і в маркетингу, від об’єктивної аналітичної і формальної оцінки, від орієнтації на певні ідеали в сторону повсякденної турботи про споживача. Кількість інновацій і нових товарів, збільшення часу, коли споживачі проводять в мережі Інтернет роблять зусилля маркетологів все більш складними і значущими. Інтернет укріплюється як провідний медіамайданчик, і це в основному обумовлюється все більшою міграцією користувачів традиційних медіа в онлайн-сферу. Тож, успішна компанія має все більше використовувати сучасні принципи та технології маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та практичних підходів щодо сутності та нових перспективних напрямків митного маркетингу, а також розробка механізму формування маркетингу митних послуг та вдосконалення системи оцінювання якості митних послуг на засадах маркетингу. В першому розділі роботи визначено сутність, проблеми та нові перспективні напрямки розвитку сучасного маркетингу, охарактеризовано види та інструменти сучасного маркетингу, а також розглянуто методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності митних послуг. В другому розділі проведено дослідження ринку митних послуг, зокрема, досліджено маркетингову діяльність компанії «Веста», а також здійснено оцінювання маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. В третьому розділі розглянуто механізм формування маркетингу митних послуг, а також розроблено комплекс інструментів для оцінювання якості митних послуг на засадах маркетингу для компанії «Веста». Для забезпечення належної якості митних послуг, які відповідатимуть потребам споживачів митних послуг та держави в цілому, кожен керівник, в тому числі і керівник ТОВ МСП «Веста» повинен брати участь у процесах реалізації маркетингових програм та знати маркетинговий інструментарій сфери митних послуг.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. СУЧАСНІ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність, проблеми та нові перспективні напрямки розвитку сучасного маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Види та інструменти сучасного маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності митних послугuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «ВЕСТА»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Аналіз ринку митних послуг в Украініuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Дослідження маркетингової діяльності компанії «Веста»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Оцінка маркетингової стратегії досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ МСП «ВЕСТА»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Механізм формування маркетингу митних послугuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Використання інструментів для оцінювання якості митних послуг на засадах маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмитна послугаuk_UA
dc.subjectринок митних послугuk_UA
dc.subjectмитний брокерuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмеханізм маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectcustoms serviceuk_UA
dc.subjectmarket of customs servicesuk_UA
dc.subjectcustoms brokeruk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmechanism of marketing activityuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the enterprise marketing activityuk_UA
dc.typeMaster Thesis-
dc.rights.holder© Баньковський Дмитро Іванович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталія Степанівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;uk_UA
dc.relation.references2. Деякі питання реалізації принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю. Постанова Кабінету Міністрів України № 364 від 25.05.2016 р. URL: http:// zakon4.rada.gov.ua/laws/show/364-2016-%D0%BF.uk_UA
dc.relation.references3. Митний кодекс України. URL: http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/4495-17uk_UA
dc.relation.references4. Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законів України щодо деяких питань виконання глави 5 розділу IV Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони: Закон України від 15.08.2022 р. № 2510-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2510-20#Textuk_UA
dc.relation.references5. Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану: Закон України від 15.03.2022 р. № 2120-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2120-20#Textuk_UA
dc.relation.references6. Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів надання адміністративних послуг: Наказ Міністерства економіки України від 12 лип. 2017 р. № 219. URL: www.me.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references7. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІuk_UA
dc.relation.references8. «NIKO Український термінал» URL: https://www.ukrterminal.kiev.ua/about (дата звернення: 17.10.2022).uk_UA
dc.relation.references9. 9 статистичних даних, які змусять вас інвестувати в контентмаркетинг URL: https://contentmarketinginstitute.com/articles/stats-invest-contentmarketing/uk_UA
dc.relation.references10. Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Балабанова Л.В. — Донецьк, 2002. — 562 с.uk_UA
dc.relation.references11. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references12. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references14. Бутенко Н.В. Маркетинг / Н.В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketinguk_UA
dc.relation.references15. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references16. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.uk_UA
dc.relation.references17. Давиденко Л. Надання митних послуг громадянам. Митна справа. 2013. No. 1. С. 47–52.uk_UA
dc.relation.references18. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. ЗВ Гуцайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.- 200с.uk_UA
dc.relation.references19. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72.uk_UA
dc.relation.references21. Ілляшенко С.М. Маркетинг для магістрів. Навчальний посібник. Суми: Вид-во «Університетська книга». 2023. 936 с.uk_UA
dc.relation.references22. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4 С. 64–74.uk_UA
dc.relation.references23. Квеліашвілі І. Якість надання митних послуг як складова іміджу держави у світовому просторі. Ефективність державного управління. 2016. № 9. С. 164–170.uk_UA
dc.relation.references24. Ключові показники ефективності (KPIs). URL: https://www.minfin.gov.ua/uploads/redactor/files/ KPI%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%94%D0%A4%D0%A1.pdfuk_UA
dc.relation.references25. Комарницька Г. О. Показники оцінювання якості митного обслуговування державно та приватного партнерства. Економічна наука. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/14_2019/3.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Котлер Ф., Кетарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0: від традиційного до цифрового. К. Вид-во К-БУКС. 2020. 208с.uk_UA
dc.relation.references27. Коюда В.О., Мазко Т.І. Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2012. Вип. 2. Т. 1. С. 134-138uk_UA
dc.relation.references28. Крисоватий А.І., Герчаківський С.Д., Дем’янюк О.Б. Митна справа. Тернопіль : ВПЦ «Екон. думка ТНЕУ», 2014. 540 с.uk_UA
dc.relation.references29. Лилик І.В. Маркетинг в українській економіці : [монографія] / І.В. Лилик. – К. : КНЕУ, 2008. – 243 с.uk_UA
dc.relation.references30. Маркетинг : підручник / Руделіус В., Азарян О.М., Бабенко Н.О. та ін. — 4-те вид. К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. ― С. 648.uk_UA
dc.relation.references31. Маркетинг впливу в 2022 році і далі [Influence marketing in 2022 and beyond] URL: https://www.management.com.ua/tend/tend1369.htmluk_UA
dc.relation.references32. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.uk_UA
dc.relation.references33. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. ІваноФранківськ: Фоліант, 2012. 102 с.uk_UA
dc.relation.references34. Міжнародна конвенція про спрощення і гармонізацію митних процедур (Кіотська конвенція). Всесвітня митна організація. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_643#Textuk_UA
dc.relation.references35. Міщенко Д. А., Даценко В. В., Хурдей В. Д. Маркетингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439 (дата звернення: 12.12.2023)uk_UA
dc.relation.references36. Міщенко Д.А., Даценко В.В., Хурдей В.Д. Марке$ тингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nay$ ka.com.ua/?op=1&z=8439uk_UA
dc.relation.references37. Мороз С.Е., Калашник О.В. PESTLE-аналіз макросередовища митноброкерської підприємницької діяльності: Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки: мат-ли Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 01 лист. 2019 р. Полтава, 2019. С. 238-241uk_UA
dc.relation.references38. Окландер Т.О. Новий вектор розвитку теорії маркетингу https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/5692/1/68.pdfuk_UA
dc.relation.references39. Осадча Н. В. Система управління якістю послуг митного органу: документообіг та матриця відповідальності. Вісник економічної науки України. 2021. № 1. С. 94–103.uk_UA
dc.relation.references40. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references41. Остаточний список маркетингової статистики за 2022 рік URL: https://www.hubspot.com/marketing-statistics)uk_UA
dc.relation.references42. Офіційний сайт ТОВ «Пелат» URL: https://tovpelat.nethouse.ua/page/35972 (дата звернення: 18.10.2022)uk_UA
dc.relation.references43. Петруня В. Ю. Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління. Вісник Академії митної служби України. 2021 № 1. С. 71–78.uk_UA
dc.relation.references44. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.uk_UA
dc.relation.references45. Приймаченко Д. В. Адміністративні послуги, що надають митні органи: стан і перспективи. Вісник Академії митної служби України. Сер.: Право.2020 № 2. С. 7–13.uk_UA
dc.relation.references46. Річний звіт Cisco про Інтернет (2018–2023 рр.) Біла книга URL: https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/executive-perspectives/annualinternet-report/white-paper-c11-741490.htmluk_UA
dc.relation.references47. Романенко О.О. Види маркетингових інтернет-стратегій / О.О. Романенко // Економіка: реалії часу. – 2014. – № 6 (16). – С. 70–76. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://economics.opu.ua/ files/archive/2014/n6.html.uk_UA
dc.relation.references48. Руда М.В., Пукас Ю.А. Ключові аспекти застосування інструментарію оцінювання якості митних послуг на засадах маркетинг. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2023.№1 (9).uk_UA
dc.relation.references49. Руда Т. Сутність та значення митних послуг в умовах реформування митної справи в Україні. URL: http:// naukajournal.org/index.php/ naukajournal/article/viewFile/ 85/114.uk_UA
dc.relation.references50. Сайт Державної митної служби України. URL: https://customs.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references51. Сайт Державної служби статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references52. Сайт Державної прикордонної служби України. URL: https://dpsu.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references53. Сайт Міністерства цифрової трансформації України: URL: https://thedigital.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references54. Світлак І.І. Організаційно-правові засади провадження посередницької діяльності митного брокера та митного перевізника в Україні: дис. канд. юрид. наук: 12.00.07. Національна академія держ. податкової служби України. Ірпінь. 2016 . С. 112.uk_UA
dc.relation.references55. Семенюк С., Штефанич Д. Особливості ціноутворення на ринку освітніх послуг. Науковий вісник Волинського національного університету імені Л. Українки. 2008. Випуск 7. С. 29-34.uk_UA
dc.relation.references56. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212.uk_UA
dc.relation.references57. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references58. Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // НТУ «ХПІ». – 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.htmluk_UA
dc.relation.references59. Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // НТУ «ХПІ». – 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.htmluk_UA
dc.relation.references60. Таргетована реклама — що це, налаштування та принципи роботи URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipiroboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/uk_UA
dc.relation.references61. Тимощук В. П. Адміністративна процедура та адміністративні послуги. Зарубіжний досвід і пропозиції для України. 2013. Київ: Факт, 200 с.uk_UA
dc.relation.references62. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств// Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18), – С.150-156.uk_UA
dc.relation.references63. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А.В. Череп, Т.С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 1. – С. 202–205.uk_UA
dc.relation.references64. Шталь Т. В. «Електронна митниця» - якісно новий етап надання митних послуг в Україні. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2013. № 1 (56). С. 101-105.uk_UA
dc.relation.references65. Що таке інфлюєнс-маркетинг і як він працює URL: https://horoshop.ua/ua/blog/what-is-influence-marketing-and-how-does-it-work/uk_UA
dc.relation.references66. Berry L. (1999). Discovering the soul of service: The nine drivers of sustainable business success. New York: The Free Press, 142.uk_UA
dc.relation.references67. Gupanova Y. Methodical approach to complex assessment of quality of customs services. Creative Commons Attribution. URL: https://www.researchgate.net/publication/335694287_METHODICAL_APPROACH _TO_COMPLEX_ASSESSME NT_OF_QUALITY_OF_CUSTOMS_SERVICES.uk_UA
dc.relation.references68. Maja Pawinska Sims. Business leaders must be more accessible on social media. URL: https://www.provokemedia.com/ (дата звернення: 27.11.2023)uk_UA
dc.relation.references69. Nigmanov Erkin Abdulmugnievich, Lutfullaev Shukrullo Qudratillaevich, & Sodikov Islombek Isakali ugli (2022). Methodologic approach to assessing the quality of services provided in the optimization of customs services. International journal of social science & interdisciplinary research. 11(01), 84–93. URL: http://www.gejournal.net/index.php/IJSSIR/article/view/90uk_UA
dc.relation.references70. The age of influence: how to personalize social media. URL: https://www.gwi.com/reports/age-of-influence (дата звернення: 20.11.2023)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора