Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМлинко, Богдана Богданівна-
dc.contributor.authorСерьогін, Владислав Костянтинович-
dc.contributor.authorSerohin, Vladyslav-
dc.date.accessioned2024-01-06T17:50:19Z-
dc.date.available2024-01-06T17:50:19Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.date.submitted2023-12-12-
dc.identifier.citationСерьогін В. К. Розробка інформаційної системи Заліщицького інклюзивно-ресурсного центру : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „122 — комп’ютерні науки“ / В. К. Серьогін. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. – 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43396-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці інформаційної системи для Заліщицького інклюзивно-ресурсного центру. Метою даної кваліфікаційної роботи освітнього рівня «Магістр» є дослідження застосування інформаційних технологій в інклюзивній освіті та розробка інформаційної системи для навчання дітей з особливими потребами в Заліщицькому інклюзивно-ресурсному центрі. Кваліфікаційна робота складається з чотирьох розділів. У першому розділі розкрито поняття інклюзивної освіти, проаналізовано зарубіжний досвід застосування інформаційних технологій в інклюзивній освіті, а також застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вітчизняній інклюзивній освіті. У другому розділі кваліфікаційної роботи представлено інформаційні технології підтримки універсального дизайну в інклюзивній освіті та описано використання SMART-технологій у навчанні дітей із особливими освітніми потребами. У третьому розділі відображено процеси проектування та розробки інформаційної системи для Заліщицького інклюзивно-ресурсного центру. Thesis is devoted to the development of an information system for the Zalishchytsky Inclusive-Resource Center. The purpose of this qualification work of the educational level «Master» is to research the use of information technologies in inclusive education and the development of an information system for teaching children with special needs in the Zalishchytsky Inclusive-Resource Center. The qualification work consists of four sections. The first chapter reveals the concept of inclusive education, analyzes the foreign experience of using information technologies in inclusive education, as well as the use of information and communication technologies in domestic inclusive education. The second section of the qualification work presents information technologies supporting universal design in inclusive education and describes the use of SMART technologies in teaching children with special educational needs. In the third section, the processes of design and development of the information system for the Zalishchytsky Inclusive-Resource Center are reflected.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 1 ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 10 1.1 Інклюзивна освіта – пріоритетний напрям забезпечення дітей з особливими освітніми потребами рівним доступом до освіти 10 1.2 Досвід застосування інформаційних технологій в інклюзивній освіті 13 1.2.1 Зарубіжний досвід застосування інформаційних технологій в інклюзивній освіті 14 1.2.2 Застосування інформаційно-комунікативних технологій в інклюзивному освітньому просторі України 22 1.3 Огляд відомих систем для інклюзивного навчання 28 1.4 Висновок до першого розділу 29 2 АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 31 2.1 Технології підтримки універсального дизайну в інклюзивній освіті 31 2.2 Використання SMART-технологій у навчанні дітей із особливими освітніми потребами 36 2.3 Використання VR та AR технологій в інклюзивній освіті 38 2.4 Моделювання процесу інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання 42 2.5 Висновок до другого розділу 48 3 ПРОЕКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 49 3.1 Вибір засобів розробки інформаційної системи 49 3.2 Визначення функціоналу інформаційної системи 53 3.3 Розробка структури бази даних 54 3.4 Розробка інформаційної системи 57 3.5 Огляд інтерфейсу інформаційної системи 62 3.6 Результати експлуатації інформаційної системи 68 3.7 Висновок до третього розділу 68 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 70 4.1 Вимоги безпеки охорони праці для користувачів ПК в інклюзивній освіті 70 4.2 Ергономічні вимоги до робочого місця користувача персональним комп’ютером (ПК) 73 4.3 Висновок до четвертого розділу 76 ВИСНОВКИ 77 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologies,uk_UA
dc.subjectуніверсальний дизайнuk_UA
dc.subjectuniversal designuk_UA
dc.subjectSMART-технологіїuk_UA
dc.subjectSMART-technologiesuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.titleРозробка інформаційної системи Заліщицького інклюзивно-ресурсного центруuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the information system of Zalishchytsky Inclusive-Resource Centeruk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Серьогін Владислав Костянтинович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКарпінський, Микола Петрович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.37.042uk_UA
dc.relation.references1. A systematic literature review of ICT integration in secondary education: what works, what does not, and what next? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://link.springer.com/article/10.1007/s44217-023-00070-xuk_UA
dc.relation.references2. Ajit Sankardas Sulata, Rajanahally Jayashree, "iPad:efficacy of electronic devices to help children with autism spectrum disorder to communicate in the classroom" Support for Learning, Issue 2, p.p. 144-157, 2017.uk_UA
dc.relation.references3. Anya S. Evmenova, Heidi J. Graff, Michael M. Behrmann, “Providing Access to Academic Content for High-School Students With Significant Intellectual Disability Through Interactive Videos, Focus on Autism and Other Developmental Disabilities, v32, n1, p.p. 18-30, Mar. 2017.uk_UA
dc.relation.references4. Architecture of MySQL [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.geeksforgeeks.org/architecture-of-mysql/uk_UA
dc.relation.references5. Bratitsis, T. (2012). Kindergarten children’s motivation and collaboration being triggered via computer while creating digital stories: A case study. International Journal of Knowledge and Learning, 8 (3-4), 239-258uk_UA
dc.relation.references6. C. N. Greene, "Design guidelines for developing curriculum-focused ICT materials for diverse students", Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), Issue PART 1, p.p. 495-502, 2010.uk_UA
dc.relation.references7. M. Turner-Cmuchal, S. Aitken, "CT as a tool for supporting inclusive learning opportunities" International Perspectives on Inclusive Education, р.р. 159-180, 2016.uk_UA
dc.relation.references8. Min Wook Ok, Min Kyung Kim, Eun Young Kang, Brian R. Bryant, "How to Find Good Apps: An Evaluation Rubric for Instructional Apps for Teaching Students With Learning Disabilities", Intervention in School and Clinic, Issue 4, pp. 244 – 252, 2015.uk_UA
dc.relation.references9. Ontario. Ministry of Education [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.ontario.ca/page/ministry-educationuk_UA
dc.relation.references10. Similarweb [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.similarweb.com/apps/top/google/store-rank/ua/communication/top-freeuk_UA
dc.relation.references11. The best Databases for PHP [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://techbelle.medium.com/the-best-databases-for-php-1f7054d7042fuk_UA
dc.relation.references12. The force is with Glow as virtual help links up schools, 2019uk_UA
dc.relation.references13. The Information and Communication Technology for Inclusion: Developments and Opportunities for European Countries, 2013)uk_UA
dc.relation.references14. The Principles of Universal Design [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dac.berkeley.edu/services/campus-building-accessibility/universal-design-principlesuk_UA
dc.relation.references15. Understanding The MVC Architecture in Laravel [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://fkrihnif.medium.com/understanding-the-mvc-architecture-in-laravel-a-comprehensive-guide-8f620cc139b6uk_UA
dc.relation.references16. Universal Design for Learning Guidelines [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.udlcenter.org/aboutudl/udlguidelines_theorypractice (дата звернення: 11.06.2018)uk_UA
dc.relation.references17. US Department of Education [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.ed.govuk_UA
dc.relation.references18. Virtual reality in education [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://immersionvr.co.uk/about-360vr/vr-for-education/uk_UA
dc.relation.references19. What is Laravel [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://builtin.com/software-engineering-perspectives/laraveluk_UA
dc.relation.references20. YouTube Help [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://support.google.com/youtube/answer/2734796?hl=ukuk_UA
dc.relation.references21. Андруник В., Шестакевич Т., Пасічник В. Технології доповненої та віртуальної реальності у навчанні дітей з РАС /ЕКОНТЕХМОД. МІЖНАРОДНИЙ КВАРТАЛЬНИК Вип. 07, №4, 2018. С.59-64.uk_UA
dc.relation.references22. Безпека в надзвичайних ситуація [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/oonvvuk_UA
dc.relation.references23. Березуцький В.В., Березуцька Н.Л., Богодист А.О., Безпека людини у сучасних умовах: За заг. ред. проф. Березуцького В.В. –Харків: ФОП Мезіна В.В., 2018. – 208 с. – ISBN: 978-617-7577-60-6.uk_UA
dc.relation.references24. Войналович О.В., Рідей Н.М., Зазимко О.В. Охорона праці в галузі: організаційні засади охорони праці у вищих аграрних закладах / О.В. Войналович, Н.М. Рідей, О.В. Зазимко. – Херсон: «ОЛДІ-ПЛЮС», 2014. – 336 с. – ISBN: 978-966-289-041-9.uk_UA
dc.relation.references25. Гладуш В.А. Кроки запровадження інклюзивної освіти в Україні / В.А. Гладуш, А. Козлінська // Актуальні проблеми педагогіки: зб. наук. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. – Д., 2017. – Вип. 4. – с. 39–46.uk_UA
dc.relation.references26. Григорович В.Г. Семантичний Веб: інформаційно-комунікаційна складова соціальної адаптації, Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі, с. 87-95, 2014.uk_UA
dc.relation.references27. Демчук А.Б. Математичне та програмне забезпечення подання відеоконтенту для осіб з вадами зору, авторефер. дис. канд. техн. наук, Національний університет “Львівська політехніка”, Львів, 2015.uk_UA
dc.relation.references28. Життя поза освітою: перспективи інклюзивного навчання в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://naglyad.org/uk/2017/05/12/zhittya-poza-osvitoyu-perspektivi-inklyuzivnogo-navchannya-v-ukrayini/uk_UA
dc.relation.references29. Запорожченко Ю.Г. Використання засобів ІКТ для підвищення якості інклюзивної освіти, Інформаційні технології в освіті: Зб. наук. праць, Херсон, с. 138–145, 2013.uk_UA
dc.relation.references30. Зарубіжний досвід інклюзивної освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://repo.snau.edu.ua/bitstream/123456789/8962/1/1.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Зацарний В.В., Зацарна О.В., Землянська О.В., Праховнік Н.А., Безпека життєдіяльності: навч. посіб. / – Київ: НТУУ «КПІ», 2016. – 230 с.uk_UA
dc.relation.references32. Інклюзивна освіта в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/eozqbuk_UA
dc.relation.references33. Кирильчук С. М. Smart-технології в навчанні дітей з особливими потребами. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : зб. матеріалів наук. конф. Київ : ІІТЗН НАПН України, 2017. С. 42–46.uk_UA
dc.relation.references34. Кузава І.Б. Психолого-педагогічні аспекти організації дошкільної інклюзивної освіти. Напрями та перспективи інклюзивного навчання людей, Луцьк, 2015. 264 с.uk_UA
dc.relation.references35. Кучерявий В., Охорона праці: Навч. посібник / За ред.– Львів: Оріяна-Нова. 2007. – 368 с. – ISBN: 978-966-2128-02-4.uk_UA
dc.relation.references36. М’ягченко О.П. Безпека життєдіяльності людини та суспільства. Навч. посібник. –К.: Центр учбової літератури. 2010. – 384 с. – ISBN: 978-911-01-0027-4.uk_UA
dc.relation.references37. Малишевська І.А. Гуманістична парадигма інклюзивної освіти / ІSSN 2076-586Х. Вісник Черкаського університету,Серія «Педагогічні науки», 2016. № 3. С.118-123.uk_UA
dc.relation.references38. Маслюк Ю.А. Проблеми використання інформаційних та комунікаційних технологій у навчальній діяльності. Інновації в освіті. 2006. № 1. С. 117–123.uk_UA
dc.relation.references39. Матюх Ж.В. Проблеми та перспективи впровадження мультимедійних технологій в інклюзивну дошкільну освіту, Нові технології навчання : наук.-метод. зб. Ін-т інновац. технологій і змісту освіти МОН України, Київ, ч. 1, с. 65–69, 2016.uk_UA
dc.relation.references40. Нетьосов С.І. Засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання з порушеннями слуху / Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.]; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – 261с. с. 171-173uk_UA
dc.relation.references41. Носенко Ю.Г. Деякі аспекти впровадження засобів ІКТ в інклюзивну освіту/ Зб. матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014», Київ, с. 54-56, 2014.uk_UA
dc.relation.references42. Носенко Ю.Г. Інклюзивне навчання як етап еволюційного розвитку суспільства / Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навчальний посібник / [А.В. Гета, В.М. Заіка, В.В. Коваленко та ін.]; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261с.uk_UA
dc.relation.references43. Овчарук, О.В. Інформатизація освіти та застосування ІКТ для покращення якості освіти зарубіжжя. Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс ] – Режим доступу до ресурсу: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/274?articlesBySameAuthorPage=1uk_UA
dc.relation.references44. Особливості інклюзивної освіти в закладі позашкільної освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://naurok.com.ua/osoblivosti-inklyuzivno-osviti-v-zakladi-pozashkilno-osviti-238962.htmluk_UA
dc.relation.references45. Сапун К. В. Концепція інклюзивного зростання в економіці / К. В. Сапун, Р. В. Селезньова // Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса, 2018. – № 10. – С. 177–181.uk_UA
dc.relation.references46. Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.]; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – 261 с.uk_UA
dc.relation.references47. Ткачук Г.В. Сучасні засоби педагогічної взаємодії в умовах використання мобільних технологій, Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Issue: 153, Budapest, 2018, с.59-62uk_UA
dc.relation.references48. Тулашвілі Ю.Й. Теоретичні і методичні засади професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушенням зору, Автореф. дис. докт. пед. наук, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, 2012.uk_UA
dc.relation.references49. Чупахіна Світлана Застосування інф. Технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями: зарубіжний досвід / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020, №1(95). С.39-49.)uk_UA
dc.relation.references50. Чупріна, О.В. (2019). Аналіз зарубіжного досвіду використання мультимедійних технологій у початковій школі [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://eprints.zu.edu.ua/25859/1/Chuprina_O_%20article.pdfuk_UA
dc.relation.references51. Шестакевич Т.В. Математичне та програмне забезпечення інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання : автореф. дис. канд. фіз.-мат. наук: 01.05.03 / Т.В. Шестакевич ; Національний університет «Львів. політехніка». – Л., 2017. – 20 сuk_UA
dc.relation.references52. Шестакевич Т.В., Пасічник В.В., Н.Е. Кунанець Інформаційно- технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні/ ISSN 1561-5359. Штучний інтелект, 2017, №2. С.26-34uk_UA
dc.relation.references53. Якубов С., Якінін Я. Технології SMART та навчальні матеріали. Hi-Tech у школі. 2011. № 3–4. С. 8–11.uk_UA
dc.relation.references54. M. Fryz and B. Mlynko, “Property Analysis of Conditional Linear Random Process as a Mathematical Model of Cyclostationary Signal,” in Proceedings of the 2nd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP 2022), 2022, vol. 3309, pp. 77–82. Accessed: Jan. 27, 2023. [Online]. Available: https://ceur-ws.org/Vol-3309/short2.pdfuk_UA
dc.relation.references55. M. Fryz and B. Mlynko, “Properties of Stationarity and Cyclostationarity of ConditionalLinear Random Processes,” 2020 IEEE 15th International Conference on Advanced Trends inRadioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering(TCSET). 2020.uk_UA
dc.relation.references56. M. Fryz, L. Scherbak, B. Mlynko, and T. Mykhailovych, “Linear Random Process Model-Based EEG Classification Using Machine Learning Techniques,” in Proceedings of the 1st International Workshop on Computer Information Technologies in Industry 4.0 (CITI 2023), 2023, vol. 3468, pp. 126–132. [Online]. Available: https://ceur-ws.org/Vol-3468/short5.pdfuk_UA
dc.relation.references57. V. Babak, A. Zaporozhets, Y. Kuts, M. Myslovych, M. Fryz, and L. Scherbak, “Models and Characteristics of Identification of Noise Stochastic Signals of Research Objects,” in Proceedings of the 2nd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP 2022), 2022, vol. 3309, pp. 349–362. [Online]. Available: https://ceur-ws.org/Vol-3309/paper22.pdfuk_UA
dc.relation.references58. M. Fryz, L. Scherbak, M. Karpinski, and B. Mlynko, “Characteristic Function of Conditional Linear Random Process,” in The 1st International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems 2021, 2021, pp. 129–135. [Online]. Available: https://ceur-ws.org/Vol-3039/short40.pdfuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:122 — комп’ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mag_2023_SNm_61_Serohin_V_K.pdf2,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools