Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43339
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorЛабек, Юрій Олегович-
dc.contributor.authorLabek, Yuriy-
dc.date.accessioned2024-01-03T12:06:43Z-
dc.date.available2024-01-03T12:06:43Z-
dc.date.issued2023-12-30-
dc.identifier.citationЛабек Ю. О. Розроблення та обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємства на маркетингових засадах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Ю. О. Лабек. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43339-
dc.descriptionФормування ефективної товарно-збутової політики передбачає дослідження купівельної поведінки споживача, мотивацій спожива до здійснення покупки та можливостей впливу на нього за допомогою використання вдало розроблених маркетингових заходів.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі здійснено огляд ринку хліба та хлібобулочної продукції, аналіз ефективності товарно-збутової політики підприємства, визначено конкурентоспроможність продукції, запропоновано комплекс маркетингових заходів щодо посилення ефективності товарно-збутової політики хлібозаводу, що полягає в покращенні структури товарного асортименту та розширенні ринку збуту.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУРuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНО-ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність і завдання товарно-збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Важливість забезпечення стратегічного підходу до товарно-збутової діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Матричні моделі формування товарно-збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТОВАРНО-ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Огляд ринку хліба і хлібобулочних виробів Україниuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз організаційної структури та виробничо-господарської діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Визначення ефективності товарно-збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРНО-ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Визначення основних напрямів покращення товарно-збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів вдосконалення товарно-збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectринок хліба та хлібобулочних виробівuk_UA
dc.subjectхлібозаводuk_UA
dc.subjectтоварно-збутова політикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectbread and bakery marketuk_UA
dc.subjectcommodity and sales policyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectbakeryuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємства на маркетингових засадахuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of the enterprise marketing product-sales policy based on marketinguk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Лабек Юрій Олегович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Абрамович І.А., Квасова М.С. Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2022. № 39. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1345/1299uk_UA
dc.relation.references2. Аналіз ринку хлібобулочних виробів України. 2020 р. URL: https://proconsulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-hlebobulochnyh-izdelij-2020uk_UA
dc.relation.references3. Андрущенко А. Причини росту цін на хліб у Києві та Київській області. URL: https://lb.ua/blog/andriy_andruschenko/285006_prichini_rostu_tsin_hlib_kiievi.htmluk_UA
dc.relation.references4. Балабанова Л.В. SWOT – основа формування маркетингової стратегії: навчальний посібник. К.: Знання, 2005. 301 с.uk_UA
dc.relation.references5. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник. К.: Знання-Прес, 2004. 645 сuk_UA
dc.relation.references6. Безугла Л.С., Агафонов О.Д., Гладкий Д.Р. Формування маркетингової товарної політики. Інфраструктура ринку. 2019. № 35. С. 133-137uk_UA
dc.relation.references7. Безугла Л.С. Роль підприємництва як чинника забезпечення стабільності економіки. Інвестиції: практика та досвід. 2010. № 21. С. 31-33.uk_UA
dc.relation.references8. Бєлявцев М., Безпята М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства. Маркетинг в Україні. 2010. № 1. С. 24-26uk_UA
dc.relation.references9. Бізнес-каталог. ТзОВ «Сарненський Хлібозавод». URL: https://www.uaregion.com.ua/00379436#google_vignetteuk_UA
dc.relation.references10. Бокій О.В. Оцінка динаміки і стану промислового виробництва хлібобулочної та борошняної продукції, 17.08.2021. URL: https://vap.org.ua/reviews/ocinka-dinamiki-i-stanu-promislovogo-virobnictvahlibobulochnoi-ta-boroshnjanoi-produkcii/uk_UA
dc.relation.references11. Вачевський М.В. Маркетинг: формування професійної компетенції: підручник. К.: ВД «Професіонал», 2005. 512 с.uk_UA
dc.relation.references12. Виробництво промислової продукції за видами в Україні за січень-грудень 2021 року: статистичний бюлетень. Держана служба статистики України, 2021. 226 сuk_UA
dc.relation.references13. Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Маркетинг: навчальний посібник. К.: Інкос, Центр навчальної літератури, 2020. 255 с.uk_UA
dc.relation.references14. Динаміка зміни індексу середньомісячних цін на хліб пшеничний (графік з накопиченням, зростаючим підсумком з 03.2017). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/index/bakery/bread/wheat/uk_UA
dc.relation.references15. Електронний каталог товарів ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». URL: https://listex.info/uk/merchant/kuznecovskiy-hlibozavod-tzovuk_UA
dc.relation.references16. Завертаний Д.В. Сучасний стан та перспективи розвитку хлібопекарської галузі України. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2015. Т. 14. Вип. 2. С. 194-203uk_UA
dc.relation.references17. Звітність ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод» за 2021-2022 рр.uk_UA
dc.relation.references18. Зоріна О.І., Сиволовська О.В. Маркетингова товарна політика : навчальний посібник. М-во освіти і науки України. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 190 сuk_UA
dc.relation.references19. Калініченко О.О., Пойта І.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. URL: http://eprints.zu.edu.ua/32925/1/Тези%201%20Калініченко.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Калина Ю. Стимулювання збуту у сучасних ринкових умовах. URL: https://rocketmen.com.ua/ua/article/stimul_sbytauk_UA
dc.relation.references21. Кобиляцький Л.С. Управління конкурентоспроможністю: навчальний посібник. К.: Зовнішня торгівля, 2019. 304 сuk_UA
dc.relation.references22. Костецька Н.І. Ринок хліба і хлібобулочних виробів України: стан і перспективи розвитку. Галицький економічний вісник. 2015. № 1 (48). С. 26-31uk_UA
dc.relation.references23. Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю. Теоретичні підходи до розуміння сутності маркетингової товарної політики підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 66. С. 149-158uk_UA
dc.relation.references24. Кузьо Н.Є., Косар Н.С., Пагута М.Г. Дослідження ринку хлібобулочних виробів України та обґрунтування товарних інновацій виробників на ньому. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 284-291uk_UA
dc.relation.references24. Кузьо Н.Є., Косар Н.С., Пагута М.Г. Дослідження ринку хлібобулочних виробів України та обґрунтування товарних інновацій виробників на ньому. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 284-291uk_UA
dc.relation.references25. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: навчальний посібник. Львів: «Науковий світ-2000». 2004. 288 с.uk_UA
dc.relation.references26. Лунів О.М. Тактика і стратегія управління компанією. К.:2017. 348 с.uk_UA
dc.relation.references27. Лялюк А.М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій. Луцьк: Видво КП ІА «Волиньенергософт», 2022. 104 с.uk_UA
dc.relation.references28. Маркетингова товарна політика: практикум / уклад. А. В. Шевченко, О. С. Борисенко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. – К.: НАУ, 2022. – 68 с.uk_UA
dc.relation.references29. Матриця BCG: зручний метод для простого аналізу потенціалу товарів та послуг компанії. URL: https://bakertilly.uauk_UA
dc.relation.references30. Навольська Н.В. Дослідження ринку хліба і хлібобулочних виробів в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. Вип. 11. URL: http://global-national.in.ua/archive/11-2016/93.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Ніколаєнко С.М., Куліш С.Г., Янченко А.В. Аналіз виробництва хліба та хлібобулочних виробів. Приазовський економічний вісник. 2020. № 3(20). С. 252-257uk_UA
dc.relation.references32. Нікішина О.В., Бобікова Н.О. Інтеграційні механізми розвитку українського ринку хліба та хлібобулочних виробів. Економіка харчової промисловості. 2018. Т. 10. С. 16-27uk_UA
dc.relation.references33. Обсяг виробництва хліба на Рівненщині зріс на 27%: AgroPortal. URL: https://agroportal.ua/multimedia/obsyag-virobnictva-hliba-na-rivnenshchini-zris-na- 27uk_UA
dc.relation.references34. Огляд ринку хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів в Україні. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/obzor-rynka-hlebobulochnyh-imuchnyh-konditerskih-izdelij-v-ukraineuk_UA
dc.relation.references35. Опендатабот. ТзОВ «Сарненський хлібозавод». URL: https://opendatabot.ua/c/00379436uk_UA
dc.relation.references36. Опендатабот. Підприємство споживчої кооперації «Хлібокомбінат Рівненської райспоживспілки». URL: https://opendatabot.ua/c/01733319uk_UA
dc.relation.references37. Опендатабот. ТОВ «Віп президент». URL: https://opendatabot.ua/c/42578340uk_UA
dc.relation.references38. Ординат О. Хліб є, був і буде: керівництво Кузнецовського хлібозаводу запевняє, що все під контролем. URL: https://varash.rayon.in.ua/news/490577-hlib-e-buv-i-bude-kerivnitstvo-kuznetsovskogo-khlibozavodu-zapevnyae-shchovse-pid-kontrolemuk_UA
dc.relation.references39. Офіційний сайт ТМ «Скиба». URL: https://skyba.ua/uk_UA
dc.relation.references40. Офіційний сайт ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/05519273/uk_UA
dc.relation.references41. Офіційний сайт ТзОВ «Дубенський хлібозавод». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/31542411/uk_UA
dc.relation.references42. Піскун А. Модель Shell/DPM. URL: https://www.antonpiskun.pro/model-shelldpm/uk_UA
dc.relation.references43. Попов С.А. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник. URL: https://stud.com.ua/34937/menedzhment/strategichniy_menedzhmentuk_UA
dc.relation.references44. Прокіп М.І. Стан хлібопекарської галузі в Україні URL: http://www.rusnauka.com/20_DNI_2013/Economics/9_142783.doc.htm.uk_UA
dc.relation.references45. Ринок хлібобулочних виробів в Україні: за цінами наздоганяємо Європу. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-hlebobulochnyh-izdelij-vukraine-po-cenam-dogonyaem-evropuuk_UA
dc.relation.references46. Руденко О., Сергієнко О. Сучасні підходи до маркетингової товарної політики, рекламного креативу, мерчандайзингу як запорука ефективного менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 32. С. 134-141.uk_UA
dc.relation.references47. Савенко О.А., Пальчик І.М., Вороніна В.В., Назарець А.В. Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємства. Агросвіт. 2021. № 3. С. 44-49.uk_UA
dc.relation.references48. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references49. Середньорічне зростання світового ринку ХБВ у найближчі 5 років може скласти близько 2,3% – HD-group. URL: https://www.apkinform.com/uk/news/1522379uk_UA
dc.relation.references50. Смолін І.В. Конкурентоспроможність підприємства: монографія / за ред. І.В. Смоліна, Ю.І. Опанасюка. Генеза, 2016. 208 сuk_UA
dc.relation.references51. Струнін В.В., Філоненко Т.М. Вітчизняний ринок хлібобулочних виробів: сучасний стан та перспективи розвитку. Ефективна економіка. 2014. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=3661.uk_UA
dc.relation.references52. Терент’єва Н.В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємством. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783uk_UA
dc.relation.references53. Шаманська О.С. Споживча поведінка домогосподарств: основні чинники та мотиви. URL: http://www.rusnauka.com/9_NND_2012/Economics/6_104898.doc.htmuk_UA
dc.relation.references54. Швидко заморожені вироби – новий тренд українського хлібопекарства. URL: https://harch.tech/2023/10/13/svydkozamorogeni_vuroby-novyj-trendukrainskogo-hlibopekarstva/uk_UA
dc.relation.references55. Шереметинська О.В., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785uk_UA
dc.relation.references56. Шведа Н. М., Шпилик С. В., Піняк І. Л. Механізми управління транспортнологістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України. Бізнес Інформ. 2020. №11. C. 43–48uk_UA
dc.relation.references57. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-екoномічні проблеми і держава. Вип. 1 (4). 2011. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdfuk_UA
dc.relation.references58. Штепа О.В. Товарно-збутова політика аграрних підприємств в системі забезпечення продукцією овочівництва Херсонської області. Бізнес-навігатор. 2011. № 23. С. 146-151.uk_UA
dc.relation.references59. Ярмоленко Т. Найбільший в Україні виробник замороженого хліба та круасанів відновлює роботу. URL: https://agroportal.ua/agrocheck/zvidkijizha/naybilshiy-v-ukrajini-virobnik-zamorozhenogo-hliba-ta-kruasaniv-vidnovlyuyerobotuuk_UA
dc.relation.references60. Ярмолка О. «У виробництві хлібу не може бути перерв»: як працює «Сарненський хлібозавод» під час війни. URL: https://sarnynews.city/articles/213946/u-virobnictvi-hlibu-ne-mozhe-buti-pererv-yakpracyuye-sarnenskij-hlibozavod-pid-chas-vijniuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Лабек Ю.О._ПМм-61.pdf2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Лабек Ю. ПМм-61_авторська довідка.pdf617,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora