Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43199
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.advisorКирич, Наталія Богданівна Kyrych, Nataliia-
dc.contributor.authorСисак, Олексій Олексійович-
dc.contributor.authorSusak, Oleksii-
dc.date.accessioned2023-12-30T12:33:55Z-
dc.date.available2023-12-30T12:33:55Z-
dc.date.issued2023-12-30-
dc.date.submitted2023-12-27-
dc.identifier.citationСисак О.О. Дослідження стратегії діяльності виробничого підприємства на прикладі ПрАТ «Опілля»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю "073 менеджмент" / О.О. Сисак. - Тернопіль : ТНТУ. 2023. - 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43199-
dc.descriptionУ роботі визначено стратегічний набір і оптимальний стратегічний напрям компанії, проведено оцінку економічної ефективності запропонованих стратегій шляхом оцінки прибутковості стратегічних планів, визначено основні стратегічні ризики через аналіз експертних оцінок, запропоновано обрання конкурентної стратегії шляхом порівняння економічних ефектів і ризиків від обраних стратегій. Розроблені пропозиції мають бути розглянуті акціонерами при розробці стратегії і можуть бути впроваджені у практичній діяльності приватного акціонерного товариства «Опілля».uk_UA
dc.descriptionIn this work have been determined is a new strategic set and an optimal strategic direction of the company. The economic efficiency of the proposed strategies was evaluated by evaluating the profitability of strategic plans, and the main strategic risks were determined by the analysis of expert assessments. The selection of a competitive strategy was proposed by comparing the economic effects and risks of the selected strategies. The developed proposals should be considered by the shareholders during the development of the strategy and can be implemented in practical activities of the PJSC “Opillya”.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є стратегія організації. Предмет дослідження – напрями вдосконалення стратегії організації. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичні аспекти стратегічного управління, розробити стратегічний набір і обрати оптимальну стратегію організації. Методи дослідження − економіко-статистичні, математичні, метод експертних оцінок, графічний, аналітичний, синтезу, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, методи екстраполяції, порівняння тощо. У роботі визначено стратегічний набір і оптимальний стратегічний напрям компанії, проведено оцінку економічної ефективності запропонованих стратегій шляхом оцінки прибутковості стратегічних планів, визначено основні стратегічні ризики через аналіз експертних оцінок, запропоновано обрання конкурентної стратегії шляхом порівняння економічних ефектів і ризиків від обраних стратегій.uk_UA
dc.description.abstractThe Object of Investigation is strategy of the organization. The Subject of Investigation - directions for improving the strategy of the organization. The Aim of the Work is to investigate the theoretical and methodological aspects of strategic management, to develop a strategic set and to choose the optimal strategy of the organization. The Methods of Investigation are economic-statistical, mathematical, method of expert evaluations, graphic, analytical, synthesis, PEST-analysis, SWOT-analysis, extrapolation methods, comparison etc. In this work have been determined is a new strategic set and an optimal strategic direction of the company. The economic efficiency of the proposed strategies was evaluated by evaluating the profitability of strategic plans, and the main strategic risks were determined by the analysis of expert assessments. The selection of a competitive strategy was proposed by comparing the economic effects and risks of the selected strategies.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні аспекти стратегії і стратегічного управління компанією 1.1 Зміст стратегії. Особливості розробки і впровадження стратегії 1.2 Загальні основи та ключові принципи стратегічного управління корпорацією 1.3 Оцінка стратегії підприємства: загальні особливості та підходи РОЗДІЛ 2. Комплексний аналіз діяльності ПрАТ «Опілля» 2.1 Загальна характеристика та розгляд системи управління корпорації ПрАТ «Опілля» 2.2 Аналіз фінансового сектору компанії 2.3 Вивчення і оцінка ефективності наявної стратегії і тактики корпорації РОЗДІЛ 3. Розробка стратегічного набору та вибір оптимальної стратегії управління підприємством 3.1 Оцінка економічної ефективності та потенціалу переходу до агресивної стратегії 3.2 Аналіз перспектив переходу до конкурентної стратегії з точки зору економічної ефективності 3.3 Розгляд економічної доцільності вибору консервативної стратегії. Визначення оптимальної стратегії для ПрАТ «Опілля» РОЗДІЛ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних обставинах 4.1. Охорона праці на підприємстві ПрАТ «Опілля» 4.2 Дослідження надійності роботи підприємства у випадку аварії з викидом (виливом) аміаку ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectфінансова стійкістьuk_UA
dc.subjectприбутковістьuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectматриця SWOTuk_UA
dc.subjectстратегічний набірuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectfinancial stabilityuk_UA
dc.subjectprofitabilityuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectSWOT matrixuk_UA
dc.subjectstrategic setuk_UA
dc.titleДослідження стратегії діяльності виробничого підприємства на прикладі ПрАТ «Опілля»uk_UA
dc.title.alternativeResearching the strategy of an industrial enterprise activity (PJSC “Opillya” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сисак Олексій Олексійович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАндрушків, Богдан Миколайович Andrushkiv, Bohdan-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.references1. Мистецтво війни. Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Мистецтво_війниuk_UA
dc.relation.references2. Сумець О. М. Стратегічний менеджмент : підручник / О. М. Сумець ; МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременч. льот. коледж. Харків : ХНУВС, 2021. 208 с.uk_UA
dc.relation.references3. Шершньова З.Є. Стратегічне управління : підруч. / Шершньова З.Є. [2-ге вид., перероб. і доп.]. Київ : КНЕУ, 2014. 699 с.uk_UA
dc.relation.references4. Довгань Л. Є., Каракай Ю. В., Артеменко Л. П. Стратегічне управління. Навч. посіб. 2ге вид. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 440 с.uk_UA
dc.relation.references5. Стратегія підприємства: навч.-метод. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Д.О. Горєлов, С.Ф. Большенко. Харків: Вид-во ХНАДУ, 2015. 133 с.uk_UA
dc.relation.references6. Майкл Портер (Michael Porter) – Візіонери. URL: https://visionary.management.com.ua/management/majkl-porter-michael-porter/uk_UA
dc.relation.references7. Є. М. Кайлюк, В. М. Андрєєва, В. В. Гриненко. Стратегічний менеджмент : навч. посіб. Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. Харків : ХНАМГ, 2013. 279 с.uk_UA
dc.relation.references8. Швіндіна Г.О. Еволюція підходів до ідентифікації змісту стратегії. Механізм регулювання економіки. 2016. № 3. С. 68.uk_UA
dc.relation.references9. Поняття стратегії та її класифікація. URL: https://pidru4niki.com/13130712/menedzhment/ponyattya_strategiyi_klasifikatsiyauk_UA
dc.relation.references10. Малюта Л.Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навчальний посібник / Л.Я.Малюта. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.uk_UA
dc.relation.references11. Н.С. Краснокутська, І.А. Кабанець. Стратегічне управління: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. Харків : НТУ «ХПІ», 2017. 44 с.uk_UA
dc.relation.references12. Управління міжнародної діяльністю підприємства: стратегія та планування. URL: https://osvita.ua/vnz/reports/management/14666/uk_UA
dc.relation.references13. Вдовиченко Ю. В. Особливості використання стратегій економічної діяльності міжнародним бізнесом. Ю. В. Вдовиченко. // Ефективна економіка. 2014. № 11. С. 2.uk_UA
dc.relation.references14. Гевко О.Б., Шведа Н.М. Стратегічне управління: Навчальний посібник. Для студентів усіх форм навчання напряму 6.030601 «Менеджмент». Тернопіль ФОП Паляниця В. А., 2016. 152 с.uk_UA
dc.relation.references15. Єщенко М., Михайличенко В. Розроблення стратегії і тактики управління підприємством у сучасній Україні. Галицький економічний вісник. 2020. Том 64. № 3. С. 159.uk_UA
dc.relation.references16. Стратегічне управління корпораціями. URL: https://pidru4niki.com/1280041852447/menedzhment/strategichne_upravlinnya_korporatsiyamiuk_UA
dc.relation.references17. Гедройц Г.Ю. Визначення сутності поняття «стратегічне управління». Економічні науки/10 Економіка підприємства. 2013. № 2. С. 23.uk_UA
dc.relation.references18. Стратегічне планування: навч. посіб. / О. І. Карпіщенко, К. В. Ілляшенко, О. О. Карпіщенко. Суми : Сумський державний університет, 2013. 214 с.uk_UA
dc.relation.references19. Кравченко О.І. Стратегічне управління у сфері освіти: навч.-метод. посіб. Полтава: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка». 2022. 117 с.uk_UA
dc.relation.references20. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / С. В. Шпилик // Галицький економічний вісник. 2017. № 2. С. 98.uk_UA
dc.relation.references21. Мамонов К. А., Кадничанський М. В. Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний аналіз» (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання спеціальності 8.03050901 «Облік і аудит»). Харк. нац. ун-т. міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2013. 111 с.uk_UA
dc.relation.references22. Біловодська О.А. Оцінка стратегій розвитку виробничих підприємств як основа для їх корпоративної реформації / Економічне обґрунтування реінжинірингу бізнес-процесів виробничих підприємств : монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Л.М. Таранюка. Суми: ВВП «Мрія-1», 2013. 198 с.uk_UA
dc.relation.references23. Красовська О. Ю. Інструментарій оцінки рівня споживчого сприйняття маркетингових активів підприємства / О. Ю. Красовська // Інтелект XXI. 2018. № 3. С. 168.uk_UA
dc.relation.references24. Кирич Н.Б, Юрик Н.Є, Шведа Н. М. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально- економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 340.uk_UA
dc.relation.references25. «Опілля»: історія найдавнішої пивоварні Тернополя, що працює для Вас. URL: https://opillia.com/history/uk_UA
dc.relation.references26. Статут Приватного акціонерного товариства «Опілля» (нова редакція). Тернопіль. 2020. 30 с.uk_UA
dc.relation.references27. Офіційний сайт ПрАТ «Опілля». URL: https://opillia.comuk_UA
dc.relation.references28. Положення про Ревізійну комісію Приватного акціонерного товариства «Опілля». Тернопіль. 2020. 5 с.uk_UA
dc.relation.references29. FinScore та MarketScore – як працюють суперсили YC.Market. URL: https://blog.youcontrol.market/finscore-ta-marketscore-iak-pratsiuiut-supiersili-yc-market/uk_UA
dc.relation.references30. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С.Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 155 с.uk_UA
dc.identifier.citationenSysak O. Researching the strategy of an industrial enterprise activity (PJSC “Opillya” as a case study): master's thesis on the speciality 073 Management. Ternopil: TNTU. 2023. 92 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
È visualizzato nelle collezioni:073 — менеджмент

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Авторська_довідка_Сисак О.О..pdf201,62 kBAdobe PDFVisualizza/apri
KPM_Sysak (1).pdf1,58 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione