Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.advisorYuryk, Nataliіa-
dc.contributor.authorБалик, Тетяна Андріївна-
dc.contributor.authorBalyk, Tetiany-
dc.date.accessioned2023-12-29T21:35:30Z-
dc.date.available2023-12-29T21:35:30Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.date.submitted2023-01-29-
dc.identifier.citationБалик Т.А. Дослідження маркетингового менеджменту підприємства в умовах кризи, на прикладі ТОВ «Мастерпласт Україна» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „073 — менеджмент“ / Т.А. Балик. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43187-
dc.descriptionВ роботі сформовано проектні пропозиції щодо формування маркетингової стратегії ТОВ «Мастерпласт Україна» як складової системи управління в умовах кризи; розробки адаптивної бізнес-моделі маркетингового менеджменту для ТОВ «Мастерпласт Україна» в умовах кризи; впровадження прогнозної маркетингово-управлінської моделі для ТОВ «Мастерпласт Україна» в кризових умовах.uk_UA
dc.descriptionGeneral recommendations for the formation of the marketing strategy of «Masterplast Ukraine» LLC as a component of the company’s management in crisis conditions have been formed. An adaptive business model of marketing management for «Masterplast Ukraine» LLC in crisis conditions has been developed. It’s proposed to implement a predictive marketing and management model for «Masterplast Ukraine» LLC in crisis conditions.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – маркетинговий менеджмент. Предмет дослідження – шляхи вдосконалення системи маркетингового менеджменту підприємства в кризових умовах. Мета дослідження – вивчення, аналіз та представлення основних шляхів вдосконалення щодо системи маркетингового менеджменту ТОВ «Мастерпласт Україна» в умовах кризи. Методи наукового дослідження: теоретично-дослідницький; системний; дослідницько-порівняльний; економіко-статистичний; економічний; прогнозно-експерний; метод фінансово-економічного моделювання тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe object of investigation is the marketing management. The subject of the study is ways of improving the marketing management of the enterprise in crisis conditions The aim of the work is to study, analyze and present the main ways to improve the marketing management of «Masterplast Ukraine» LLC in the crisis conditions. The results are obtained with the following research methods: theoretical and research; systemic; research and comparative; economic and statistical; economic; predictive and expert; method of financial and economic modeling.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА...10 1.1 Основні поняття та сутність маркетингового менеджменту...10 1.2 Організація процесу управління маркетингом на підприємстві...17 1.3 Особливості маркетингового менеджменту в умовах кризи...22 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА СТАНУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТОВ «МАСТЕРПЛАСТ УКРАЇНА» В УМОВАХ КРИЗИ...26 2.1 Загальна характеристика діяльності ТОВ «Мастерпласт Україна»…26 2.2 Аналіз маркетингового менеджменту на підприємстві в умовах кризи…32 2.3 Аналіз внутрішнього фінансово-економічного бізнес-середовища підприємства в умовах кризи...37 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТОВ «МАСТЕРПЛАСТ УКРАЇНА» В УМОВАХ КРИЗИ...43 3.1 Формування маркетингової стратегії ТОВ «Мастерпласт Україна» як складової системи управління в умовах кризи...43 3.2 Розробка адаптивної бізнес-моделі маркетингового менеджменту для ТОВ «Мастерпласт Україна» в умовах кризи...48 3.3 Впровадження прогнозної маркетингово-управлінської моделі для ТОВ «Мастерпласт Україна» в кризових умовах...53 РОЗДІЛ4ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...59 4.1 Вплив виробничого середовища на здоров’я та працездатність людини...59 4.2 Організація захисту персоналу та обладнання підприємства у разі виникнення пожеж…61 ВИСНОВКИ…65 БІБЛІОГРАФІЯ…67 ДОДАТКИ…71uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.uriЗакон України «Про охорону праці» № 2694-ХІІ від 14.10.1992 р. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2694-12.uk_UA
dc.relation.uriТОВ «Мастерпласт Україна»: офіційний сайт. URL: https://www.masterplast.ua/posluhy/.uk_UA
dc.relation.uriУкраїнська асоціація маркетингу. URL: https://.uam.in.ua.uk_UA
dc.relation.uriФінансова звітність ТОВ «Мастерпласт Україна» за 2020-2022 роки: офіційний сайт. URL: https://www.masterplast.ua/pro-nas/zvitnisty/.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectкризова ситуаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectадаптивна бізнес-модельuk_UA
dc.subjectпрогнозна маркетингова модельuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectcrisis situationuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectadaptive business modeluk_UA
dc.subjectpredictive marketing modeluk_UA
dc.titleДослідження маркетингового менеджменту підприємства в умовах кризи, на прикладі ТОВ «Мастерпласт Україна»uk_UA
dc.title.alternativeResearching the enterprise marketing management under crisis conditions (LLC “Masterplast Ukraine” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Балик Тетяна Андріївна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.committeeMemberSherstiuk, Roman-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.relation.references1. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. К: Знання, 2010. 332 с.uk_UA
dc.relation.references2. Бондаренко В.М., Поліщук І.І., Шарко В.В. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. 224 с.uk_UA
dc.relation.references3. Борисенко О.С., Шевченко А.В., Фісун Ю.В., Крапко О.М. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. К.: НАУ, 2022. 204 с.uk_UA
dc.relation.references4. Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Чорна Д.О. Теоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах. Приазовський економічний вісник. З.: КПУ, 2021. Вип. № 2 (25).uk_UA
dc.relation.references5. Буняк Н.М. Маркетинговий менеджмент: конспект лекцій. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2019. 76 с.uk_UA
dc.relation.references6. Гур’янов А.Б., Терещенко Д.А. Управління діяльністю підприємства на засадах маркетингового менеджменту. Науково-технічний збірник. № 98. Комунальне господарство міст. 2011. С. 94-99.uk_UA
dc.relation.references7. Ільченко Т.В. Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики. Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. 2019. Вип. 1 (18). С. 115-121. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/20.pdf.uk_UA
dc.relation.references8. Калмикова Н.М. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством. URL: http://www.nbuv.gov.ua/node/906.uk_UA
dc.relation.references9. Ковшова І.О. Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств. С. 36-40.uk_UA
dc.relation.references10. Курбацька Л.М. Маркетинг в системі управління підприємством. Ефективна економіка. № 5. 2013.uk_UA
dc.relation.references11. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. 621 с.uk_UA
dc.relation.references12. Митрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: дисертація. 2008. 345 с.uk_UA
dc.relation.references13. Мосійчук І.В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25081.uk_UA
dc.relation.references14. Окрепкий Р., Дудар В. Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту Галицький економічний вісник. № 1 (62). 2020. С. 118-131.uk_UA
dc.relation.references15. Пачева Н.О. Особливості процесу маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 57-60.uk_UA
dc.relation.references16. Пачева Н., Подзігун С. Організація маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Економіка та суспільство. 2022. № 38. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-21.uk_UA
dc.relation.references17. Пілюшенко В.Л., Аракелова І.О. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 133-142.uk_UA
dc.relation.references18. Петрова І.Л., Лойко Є.М. Методичний засади розробки маркетингової стратегії підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». 2022. № 1 (65). С. 95-104. URL: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-95-104.uk_UA
dc.relation.references19. Россоха В.В. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством. Агроінком, № 10-12. 2012. С. 108-112.uk_UA
dc.relation.references20. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.uk_UA
dc.relation.references21. Федорченко А.В., Таран О.О. Сучасні концепції маркетингового управління розвитком підприємств. 2013. С. 372-381.uk_UA
dc.relation.references22. Фоміченко І.П., Кондратенко О.О., Руденко Т.Є., Брант М.А. Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання. Економічний вісник Донбасу. 2020. № 3 (61). С. 139-145.uk_UA
dc.relation.references23. Чайка І.П. Сучасна концепція маркетингового управління діяльністю підприємства. Економічний аналіз: зб. наук. праць. 2017. № 1 (27). С. 257-262.uk_UA
dc.relation.references24. Шевченко Т.М., Шевченко О.А. Маркетингова стратегія підприємства: формування та розвиток в умовах ринкових відносин національної економіки. Ефективна економіка. 2020. №12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8414.uk_UA
dc.relation.references25. Шульга Л.В., Терещенко І.О., Горілей В.Ю. Система маркетингового менеджменту підприємства. Агросвіт. 2019. № 18. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/18_2019/10.pdf.uk_UA
dc.relation.references26. Шульга Л.В., Терещенко І.О., Шарлай О.В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192.uk_UA
dc.relation.references27. Юрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 7-8.uk_UA
dc.relation.references28. Юрик Н.Є., Кужда Т. І., Шведа Н.М. Застосування інформаційних технологій при бізнес-аналізі діяльності організації в кризових умовах. Галицький економічний вісник. 2023. Том 81. № 2. С. 96-105.uk_UA
dc.relation.references29. Юрик Н.Є., Котовська І.В. Необхідність створення комплексної системи антикризового менеджменту. Матеріали ХХ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя. Тернопіль: ТНТУ, 2017. С. 229-230.uk_UA
dc.relation.references30. Язвінська Н.В. Маркетинговий менеджмент: Навчально-методичний комплекс. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 60 с.uk_UA
dc.relation.references31. Янчук Т.В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку. Галицький економічний вісник. 2019. № 3 (58). С. 115-120.uk_UA
dc.identifier.citationenBalyk T. Researching the enterprise marketing management under crisis conditions (LLC “Masterplast Ukraine” as a case study) : master's qualifying paper on specialty "073 — management" / T. Balyk. — Ternopil: TNTU, 2023. — 71 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Балик.pdf258,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
КРМ_Балик.pdf987,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора