Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43179
Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.advisorГалущак, Михайло Петрович-
dc.contributor.authorБільський, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-12-29T18:26:47Z-
dc.date.available2023-12-29T18:26:47Z-
dc.date.issued2023-12-29-
dc.date.submitted2023-12-27-
dc.identifier.citationБільський А.В. Розробка маркетингової стратегії підприємства, на прикладі ПрАТ Тернопільський кар’єр: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / А.В. Більський. - Тернопіль: ТНТУ, 2023. - 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43179-
dc.description.abstractПредмет дослідження - теоретичні положення та практичні рекомендації щодо стратегії виходу підприємства з кризи. Об'єкт дослідження ‒ маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є теоретичне дослідження процесів розробки маркетингових стратегій підприємства та на основі проведеного аналізу надання керівництву практичних рекомендацій щодо налагодження маркетингових процесів у компанії. Методи дослідження – спостереження, системного підходу, фінансово-економічного аналізу, порівняння, графічний. Розроблено низку заходів щодо оптимізації маркетингової стратегії підприємства, обґрунтовано доцільність розвитку бренду з метою створення унікальності та визнаності його на ринку, запропоновано удосконалення організаційної структури шляхом реорганізації відділу продаж у повноцінний відділ маркетингу для ефективного просування продукції та налагодження якісних комунікацій зі споживачами і більш активне використання інструментів діджитал маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe Subject of Investigation - theoretical provisions and practical recommendations regarding the company's exit strategy from the crisis. The Object of Investigation‒ marketing activity of the enterprise. The Aim of the Work is a theoretical study of the processes of developing the company's marketing strategies and, based on the analysis, the provision of practical recommendations to the management regarding the establishment of marketing processes in the company. Research methods ‒ observation, system approach, financial and economic analysis, comparison, graphic. A number of measures have been developed to optimize the marketing strategy of the enterprise, the feasibility of developing the brand in order to create its uniqueness and recognition on the market has been substantiated, it has been proposed to improve the organizational structure by reorganizing the sales department into a full-fledged marketing department for effective product promotion and establishing high-quality communications with consumers and more active use of tools digital marketinuk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ…7. Розділ 1 Теоретичні особливості маркетингової конкурентної стратегії…9. 1.1 Теоретичні особливості організації маркетингової діяльності …9. 1.2 Маркетингова конкурентна стратегія як ключова складова стратегії розвитку підприємства …18. 1.3 Методологія та етапи формування маркетингової конкурентної стратегії… 23. Розділ 2 Дослідження маркетингової стратегії ПрАТ «Тернопільський кар’єр»… 28. 2.1 Загальна характеристика діяльності товариства …. 28. 2.2 Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності…33. 2.3 Оцінка маркетингової стратегії …37. Розділ 3 Шляхи оптимізації маркетингової стратегії ПрАТ «Тернопільський кар’єр»… 46. 3.1 Вибір прийнятної маркетингової стратегії та розвиток бренду …46. 3.2 Реорганізація структури управління маркетинговою діяльністю…50. 3.3 Використання діджитал маркетингу для розширення цільової аудиторії…58. Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях…65. 4.1 Організація охорони праці в ПрАТ «Тернопільський кар’єр»… 65. 4.2 Оцінка стійкості підприємства до дії повітряної ударної хвилі при промислових вибухах …67. Висновки…69. Список використаних джерел …72. Додатки…75uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject073uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectвидобуток вапнякуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectlimestone mininguk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства, на прикладі ПрАТ Тернопільський кар’єрuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the enterprise marketing strategy (PJSC “Ternopil quarry” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Більський Андрій Вікторович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.relation.references1. Агентство інтернет-маркетингу Elit-Web: сайт. URL: https://elit-web.ua/uslugi-smm.uk_UA
dc.relation.references2. Балабанова Л. В. SWOT-аналіз формування маркетингових стратегій: навч. посібн. К.: Знання, 2021. 301 с.uk_UA
dc.relation.references3. Березін О.В. Стратегія підприємства: навчальний посібник. К.: Ліра-К, 2013. 224 с.uk_UA
dc.relation.references4. Біденко К.Р. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства як інструмент антикризового управління. Управління розвитком. 2018. №12. С. 107 – 109.uk_UA
dc.relation.references5. Болотна О.В., Терзян Ю.Г., Хомутова О.О. Актуальність впровадження ефективної товарної стратегії бренду на підприємстві. Ефективна економіка 2016. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5095.uk_UA
dc.relation.references6. Бриндіна O.А. Стратегічний набір товарної політики та стратегії управління товарним портфелем. Агросвіт. 2020. № 11. С. 107-114.uk_UA
dc.relation.references7. Веб-студія Business Site. URL: https://www.site2b.ua/ua/rozrobka-sajtu-katalogu.uk_UA
dc.relation.references8. Величко Т.Г. Основні напрями стратегічного управління підприємством в умовах сталого розвитку. Агросвіт. 2020. № 7. С. 92-96.uk_UA
dc.relation.references9. Вєкслєр Д.М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки. 2018. № 4. С. 74-81.uk_UA
dc.relation.references10. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. К.: Лібра, 2013. 717 с.uk_UA
dc.relation.references11. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання. К.: КНЕУ, 2014. 360 с.uk_UA
dc.relation.references12. Геращенко С.О, Петруня В.Ю. Маркетингове середовище діяльності підприємств: можливі зміни в контексті стратегії зовнішньоекономічної інтеграції. Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка. 2013. №1. С. 70-76.uk_UA
dc.relation.references13. Казачков I.О. Особливості формування стратегічного набору на промисловому підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 5. Т. 2. С. 17-21.uk_UA
dc.relation.references14. Калюта А.В. Аналіз маркетингового середовища і вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю». ДУЕП, 2017. С. 136.uk_UA
dc.relation.references15. Карбовська Л.О. Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на засадах маркетингу в умовах конкурентного середовища. Сучасні питання економіки і права. 2019. №2. С. 33-42.uk_UA
dc.relation.references16. Корінєв В.Л. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства при формуванні маркетингової стратегії. Держава та регіони. Сер.: Економіка та підприємництво. 2014. № 2. С. 98-101.uk_UA
dc.relation.references17. Котлер Ф. Армстронг Г. Основи маркетингу. К.: Науковий світ, 2022. 880с.uk_UA
dc.relation.references18. Корнєєва І.О., Кітченко О.М. Маркетинг в малому бізнесі. Вісник НТУ «Харківський політехнічний інститут». 21017 №45 (1266). С. 22-25.uk_UA
dc.relation.references19. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2008. 152 с.uk_UA
dc.relation.references20. Кужда Т.І., Галущак М.П. Моделювання управлінських процесів з використанням типових моделей менеджменту. Галицький економічний вісник. 2014. № 1 (44). С. 11-21.uk_UA
dc.relation.references21. Кужда Т.І., Галущак М.П. Оцінювання соціально-економічних факторів інноваційного розвитку підприємства на основі прогнозування з інтервалом довіри. Галицький економічний вісник. 2010. № 2. С. 102-108.uk_UA
dc.relation.references22. Мелушова І.Ю. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2018. №2. С. 200-211. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_19.uk_UA
dc.relation.references23. Мурована Т.О. Управління бізнес-процесами в контексті стратегічного розвитку підприємств. Економіка та держава. 2020. № 3. С. 100-103.uk_UA
dc.relation.references24. Немцов В. Д., Довгань Л. Є. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. - К.: "Експрес-Поліграф", 2002. 560 с.uk_UA
dc.relation.references25. Олейникова О.О., Панченко М.О., Чернишова А.С. Управління конкурентним потенціалом підприємства на засадах стратегічного та системного підходів. Економіка. Фінанси. Право. 2019. № 5(3). С. 16-19.uk_UA
dc.relation.references26. Пoртер М. Cтрaтегiя кoнкуренцiї. Метoдикa aнaлiзу гaлузей i дiяльнocтi кoнкурентiв / Пер. з aнгл. A. Oлiйник, Р. Cкiльcькoгo. К.: Ocнoви, 2018. 390c.uk_UA
dc.relation.references27. Рейтингування брендів вапняної галузі України: сайт Української Асоціації Маркетингу й Аналітичної групи "Стратегіко. URL: http://strategico.com.ua/news/.uk_UA
dc.relation.references28. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references29. Смирнова Т. Що таке маркетинг мікс [комбінація чотирьох P]. 2022. URL: https://ua.gbc-time.com/article/sho-take-marketing-miks-kombinaciya-chotiroh-p66178.html.uk_UA
dc.relation.references30. Ткаченко А. Digital-маркетинг для бізнесу. Сайт ІТ-компанії WEZOM. URL: https://wezom.com.ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa.uk_UA
dc.relation.references31. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підручник. К.: КНЕУ, 2004. 699с.uk_UA
dc.relation.references32. Halushchak O., Halushchak M. Some aspects of the organizing of administrative management in organizations. Соціально-економічні проблеми і держава. 2015. Вип. 1 (12). С. 230-238. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15hoyuvo.pdfuk_UA
dc.identifier.citationenBilskyi A. Development of the enterprise marketing strategy (PJSC “Ternopil quarry” as a case study): master's thesis in the speciality „073 — management“ / A. Bilskyi . Ternopil: TNTU, 2023. 74 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Apareix a les col·leccions:073 — менеджмент

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
КРМ Більський.pdf4,34 MBAdobe PDFVeure/Obrir
Авторська довідка_Більський.pdf347,18 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador