Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorСтеців, Ярослав Романович-
dc.contributor.authorStetsiv, Yaroslav-
dc.date.accessioned2023-12-29T17:18:01Z-
dc.date.available2023-12-29T17:18:01Z-
dc.date.issued2023-12-29-
dc.identifier.citationСтеців Я. Р. Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Я. Р. Стеців. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43173-
dc.descriptionЗа умов ускладнення та інтенсифікації глобальної конкуренції та виходу українських виробників на якісно новий рівень організації своєї діяльності ключова роль в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства належить маркетингу, зокрема, розумінню фундаментальних засад здійснення маркетингової діяльності, що уможливлює розроблення ефективних стратегій із урахуванням базових ринкових закономірностей, що формує змістовне підґрунтя для розробки маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.description.abstractДосліджено систему маркетингової діяльності кондитерської фабрики «ТерА». Проведено аналіз ринку кондитерських виробів, дано економічну оцінку маркетингової діяльності компанії та запропоновано напрямки вдосконалення маркетингу для досліджуваного підприємства на основі формування збутової стратегії та політики просування на ринку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРИНЦИПИ ПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність, зміст та завдання маркетингу на сучасному етапіuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Розробка комплексу маркетингу як основи при плануванні та організації маркетингового процесу на підприємствіuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Вплив факторів маркетингової діяльності на зростання економічної ефективностіuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ ТА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТЕРА»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Аналіз ринку кондитерських виробівuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Економічна характеристика діяльності ПрАТ «ТерА»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Оцінювання маркетингової діяльності досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТерА»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Основні цілі та стратегії для розвитку досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розробка комплексу маркетингових заходів для вдосконалення політики просування ПрАТ «ТерАuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectринок кондитерських виробівuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectconfectionery marketuk_UA
dc.titleАналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the enterprise marketing activityuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Стеців Ярослав Романович , 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references2. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України [прийнято ВР 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references3. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.uauk_UA
dc.relation.references4. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.references5. Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Балабанова Л.В. — Донецьк, 2002. — 562с.uk_UA
dc.relation.references6. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references7. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.references8. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references9. Бутенко Н.В. Маркетинг / Н.В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketinguk_UA
dc.relation.references10. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references11. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.uk_UA
dc.relation.references12. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2000. — 100 с.uk_UA
dc.relation.references13. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. 712 с.uk_UA
dc.relation.references14. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. ЗВ Гуціайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011. — 200 с.uk_UA
dc.relation.references15. Елементи солодкого життя: особливості українського ринку кондитерських виробів / Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/elementy-sladkoj-zhizni-osobennosti- ukrainskogo-rynka-konditerskih-izdelijuk_UA
dc.relation.references16. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdfuk_UA
dc.relation.references17. Загородна О.М., Спільник І.В. Діагностування проблемних зон виробничо-збутової діяльності за ключовими індикаторами її оцінки. Проблеми та перспективи розвитку теорії і практики обліку, контролю, економічного аналізу і статистики: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль: ТНЕУ, 2014. C. 48-50.uk_UA
dc.relation.references18. Загричанська А.В., Голюк В. Я. Аналіз сучасного кондитерського ринку України // Актуальні проблеми економіки та управління. №15 (2021) . - URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/226703uk_UA
dc.relation.references19. Закаблук Г.О. Дослідження динаміки показників фінансово- економічного стану промислових підприємств / Г.О. Закаблук // Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 36-41.uk_UA
dc.relation.references20. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72.uk_UA
dc.relation.references21. Ілляшенко Н.С. Організаційно економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств: монографія / Н.С. Ілляшенко. Суми: «Вид-во СумДУ», 2011. 192 с.uk_UA
dc.relation.references22. Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств : монографія. Суми : СумДУ, 2011. 192 с.uk_UA
dc.relation.references23. Ілляшенко С.М. Маркетинг для магістрів. Навчальний посібник. 2023. 936 с.uk_UA
dc.relation.references24. Ілляшенко С.М. Менеджмент та маркетинг інновацій : монографія / Ілляшенко С.М. — Суми: Папірус, 2010. — 624 с.uk_UA
dc.relation.references25. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет- технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4 С. 64–74.uk_UA
dc.relation.references26. Кільніцька О.С., Кравчук Н.І., Куцмус Н.М. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку. / О.С. Кільніцька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус // Економіка АПК, 2018. № 11. С. 29 — 43.uk_UA
dc.relation.references27. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references28. Коюда В.О., Мазко Т.І. Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2012. Вип. 2. Т. 1. С. 134-138.uk_UA
dc.relation.references29. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.uk_UA
dc.relation.references30. Кужда Т. Етапи успішного управління організаційними змінами на підприємстві [Електронний ресурс] / Т. Кужда // Галицький економічний вісник, 2013. – № 2. – С. 66-71. – URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/gev_2013_2_12.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Макарова В.В. Формування та оцінка ефективності маркетингового комплексу на промислових підприємствах. Приазовський економічний вісник. 2018. Випуск 2 (07). С. 70-77.uk_UA
dc.relation.references32. Маркетинг : підручник / Руделіус В., Азарян О.М., Бабенко Н.О. та ін. — 4-те вид. К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. ― С. 648.uk_UA
dc.relation.references33. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.uk_UA
dc.relation.references34. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2012. 102 с.uk_UA
dc.relation.references35. Мойсеєнко Ю.В. Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки. Наука та наукознавство. 2015. № 1. С. 44-50.uk_UA
dc.relation.references36. Мороз Л.А. Маркетинг: підручник / Л.А. Мороз. – Львів: Інтелект– Захід, 2002. – 244 с.uk_UA
dc.relation.references37. Оберемок С.В. Інструменти та технології маркетингу: еволюція та розвиток на випередження. Электронный научный журнал. 2015. № 2–3. С. 221–234.uk_UA
dc.relation.references38. Обсяг виробленої продукції (товарів, послуг) за видами економічної діяльності (2012-2021) URL: http://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references39. Окландер Т.О. Новий вектор розвитку теорії маркетингу https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/5692/1/68.pdfuk_UA
dc.relation.references40. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references41. Офіційний сайт Державної служби статистики України: URL: http://ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.references42. Офіційний сайт ПрАТ «ТерА»: URL: http://tera.ua/uk_UA
dc.relation.references43. Павленко А.Ф. Маркетинг : підручник. Київ : Київський національний економічний ун-т імені Вадима Гетьмана, 2008. 600 с.uk_UA
dc.relation.references44. Пан Л.В., Абрамович О.К. Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу. Економіка Криму. 2008. № 25. С. 33- 36.uk_UA
dc.relation.references45. Панасюк О.В., Яцишина Л.К. Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві. Вісник КНУТД. Серія «Проблеми економіки організацій та управління підприємствами» 2013. № 3. С. 202-207.uk_UA
dc.relation.references46. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.uk_UA
dc.relation.references47. Підсумки торгівлі кондитерськими виробами - URL: http://ukrainian-food.org/uk/post/pidsumki-torgivli-konditerskimi-virobamiuk_UA
dc.relation.references48. Повернення до «солодкого життя»: аналіз ринку кондитерських виробів України/ Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://pro- consulting.ua/ua/pressroom/vozvrashenie-k-sladkoj-zhizni-analiz-rynka- konditerskih-izdelij-ukrainyuk_UA
dc.relation.references49. Примак Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13–20.uk_UA
dc.relation.references50. Райко Д.В. Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 3. Т. 1. С. 109-117.uk_UA
dc.relation.references51. Рац О.М. Ефективність функціонування підприємства як основа формування його конкурентоспроможності. Економічний простір. 2009. № 23/2. С. 273-281.uk_UA
dc.relation.references52. Ринок кондитерських виробів в Україні: солодощі на будь який смак. - URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-konditerskih-izdelij-v- ukraine-sladosti-na-lyuboj-vkusuk_UA
dc.relation.references53. Ромат Є.В. Чаплай І.В. Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління. Публічне урядування. 2016. № 1. С. 15– 28.uk_UA
dc.relation.references54. Россоха В.В. Розвиток промислового маркетингу в контексті сучасних ринкових трансформацій. Наукові записки. Економічні науки. 2015. Т. 172. C. 74-80.uk_UA
dc.relation.references55. Рущишин Н.М. Інтегральна оцінка ефективності функціонування торговельних підприємств та методи розрахунку інтегральних показників. Науковий вісник НЛТУ України. 2007. Вип. 17.5. С. 176-180. Спільник І.В., Загородна О.М. Аналіз виробничо-збутової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Економічний аналіз; ред. кол.: В.А. Дерій (гол. ред.) та ін. 2014. Вип. 17. C. 106-120.uk_UA
dc.relation.references56. Семенюк С., Штефанич Д. Особливості ціноутворення на ринку освітніх послуг. Науковий вісник Волинського національного університету імені Л. Українки. 2008. Випуск 7. С.29-34.uk_UA
dc.relation.references57. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204-212.uk_UA
dc.relation.references58. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references59. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references60. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник / С.В.Скибінський. – Ч. 2. – Львів : ЛА «Піраміда», 2009. – 748 с.uk_UA
dc.relation.references61. Соціально-етичний маркетинг: монографія. За заг. ред. А. А. Мазаракі, Є.В. Ромата. 2-ге вид., перероб. і допов. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2017. – 372 с.uk_UA
dc.relation.references62. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. К.: Знання, 2009. – 1070 с.uk_UA
dc.relation.references63. Стратегічний маркетинг: конспект лекцій / Укладачі: В.В. Божкова, Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер. – Суми: Вид-во СумДУ, 2010. – 147 с.uk_UA
dc.relation.references64. Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. Вип. 2(9). С. 152-160.uk_UA
dc.relation.references65. Тренди світового ринку борошняних кондитерських виробів. - URL: https://export.gov.ua/industry/review/28uk_UA
dc.relation.references66. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств// Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18), – С.150-156.uk_UA
dc.relation.references67. Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень : монографія / Федорченко А.В. — К.: КНЕУ, 2009. — 267 с.uk_UA
dc.relation.references68. Чим ми ласуємо: аналіз ринку кондитерських виробів URL: https://nashkraj.ua/uk/blog/chym-my-lasuyemo-analiz-rynku-kondyterskyh- vyrobiv/uk_UA
dc.relation.references69. Шафалюк О.К. Гуманістична концепція споживача в маркетингу: монографія / Шафалюк О.К. ― К.: КНЕУ, 2008. — 200 с.uk_UA
dc.relation.references70. Янишин Я.С. Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві. Економіка АПК. 2011. № 19. C. 169-171.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стеців_магістерська.pdf766,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Стеців Я...pdf337,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора