Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43152
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorПеркій, Руслан Андрійович-
dc.contributor.authorPerkii, Ruslan-
dc.date.accessioned2023-12-28T19:31:57Z-
dc.date.available2023-12-28T19:31:57Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.identifier.citationПеркій Р. А. Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Р. А. Перкій. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43152-
dc.descriptionУ сучасний період спостерігається не лише зростання важливості маркетингу, але й підвищення значення заходів з просування товарів підприємств. Практика демонструє, що наявність якісних товарів та послуг вже не є достатньою умовою успіху. Для ефективного збільшення обсягів продажів та отримання прибутку важливо донести до усвідомлення споживачів переваги від використання пропонованих продуктів і послуг. Система маркетингових комунікацій відіграє ключову роль у передачі повідомлень споживачам з метою розширення цільової аудиторії. Ефективні комунікації зі споживачами стають вирішальними факторами успіху будь-якого підприємства, що використовує маркетинговий підхід.uk_UA
dc.description.abstractНа підставі комплексного аналізу діяльності підприємства та маркетингових досліджень на меблевому ринку України визначено та обґрунтовано низку напрямків для удосконалення комунікаційної політики підприємства. Проведені дослідження стали основою для розробки конкретних заходів, спрямованих на вдосконалення комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВступuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Роль комунікацій у стратегічному управлінні підприємствомuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Структура та компоненти комплексу маркетингових комунікаційuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Розроблення рекомендацій з вдосконалення комунікаційної політикиuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.Характеристика діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз зовнішнього середовищаuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3.Маркетингове дослідження ефективності комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1.Експозиційні події в системі маркетингових взаємодійuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2.Застосування прийомів прямого маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontents3.3.Обгрунтування економічної ефективностіuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновкиuk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерелuk_UA
dc.description.tableofcontentsДодаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectудосконалення маркетингової комунікаційної політики,uk_UA
dc.subjectаналіз ринкуuk_UA
dc.subjectвиставкиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectперсональний продажuk_UA
dc.subjectmarketing communication systemuk_UA
dc.subjectimprovement of marketing communication policyuk_UA
dc.subjectmarket analysisuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectpersonal sellinguk_UA
dc.subjectexhibitionsuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of the enterprise communication policyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Перкій Руслан Андрійович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАртеменко, Людмила Борисівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80;uk_UA
dc.relation.references2. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективнаuk_UA
dc.relation.references3. Ахновська І. О. Антикризове управління підприємством в умовах економіки мінімального контакту /І. О. Ахновська, П. І. Панасюк //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 42-47.uk_UA
dc.relation.references4. Бабко Н. М. Поведінка споживача: навчальний посібник /Н. М. Бабко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references5. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с.uk_UA
dc.relation.references6. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references7. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references8. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references9. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.:ЦУЛ, 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references10. Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О.Ю. Бочко, Л.Я. Якимишин //Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: «Логістика».- 2017.- №892. - С. 25-31.uk_UA
dc.relation.references11. Бурачек І. В. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління /І. В. Бурачек, О. О. Біленчук //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 14. – с. 288-293.uk_UA
dc.relation.references12. Бутенко Н.В. Маркетинг /Н. В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketinguk_UA
dc.relation.references13. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references14. Гармідер Л. Д. Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг /Л. Д. Гармідер //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі.– 2016. – № 3 (75). – С. 177-181.uk_UA
dc.relation.references15. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references16. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581uk_UA
dc.relation.references17. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references18. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references19. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references20. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація / О.І. Гудзь //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 22. – С. 334-340.uk_UA
dc.relation.references21. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.–357 с.uk_UA
dc.relation.references22. Діброва Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references23. Довгунь О.С. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку / О.С Довгунь, В. А. Фалович // Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdfuk_UA
dc.relation.references24. Єсюнін С. С. Маркетингові комунікації як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства / С. С. Єсюнін, Л. М. Шульгіна //Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. – 2016. – Вип. 10. – С. 134-138.uk_UA
dc.relation.references25. Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /О. В. Жегус, Т. М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.uk_UA
dc.relation.references26. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 53-58. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764uk_UA
dc.relation.references27. Зозульов О. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок /О. Зозульов, К. Афанасьева //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 53-61.uk_UA
dc.relation.references28. Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references29. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287.uk_UA
dc.relation.references30. Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. – К.: ЦНЛ, 2006. 192 с.uk_UA
dc.relation.references31. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references32. Корчинський А. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа /А. Корчинський //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 1. – С. 54-56.uk_UA
dc.relation.references33. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 844 с.uk_UA
dc.relation.references34. Крикавський Є.В. Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту / Крикавський Є.В., Якимишин Л.Я// Маркетинг і цифрові технології. – 2018.-№1(2).-С.21-32.uk_UA
dc.relation.references35. Кузьо Н. Є. Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, І. І. Мельниченко// Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 1, № 5. – С. 27-41.uk_UA
dc.relation.references36. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references37. Лепейко Т.І. Комплексна оцінка рівня розвитку промислових підприємств /Т. І. Лепейко, А. М. Баланович //Проблеми економіки – 2016. – № 4. – С. 136-143.uk_UA
dc.relation.references38. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. /І. Л. Литовченко. – Київ: Знання, 2017. – 198 с.uk_UA
dc.relation.references39. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник /уклад. І. В. Король – МОН України, Уманський державний пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: Візаві, 2018. – 191 с.uk_UA
dc.relation.references40. Мельник Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій /Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Рязанцева //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – С. 43-55. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references41. Новикова І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах /І. Новикова, О. Баранова //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 6. – С. 26-35.uk_UA
dc.relation.references42. Носач Л. Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу / Л. Носач// Маркетинг в Україні. – 2019. – № 4. – С. 38-45.uk_UA
dc.relation.references43. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія. /М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011. – С. 102.uk_UA
dc.relation.references44. Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова, О. Малинка //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 40-44.uk_UA
dc.relation.references45. Пунін Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній дистрибуторів на В2В ринку /Ю. О. Пунін //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 4. – С. 44-56.uk_UA
dc.relation.references46. Решетилова Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку /Т. Решетилова //Маркетинг в Україні. – 2020. – № 1. – С. 55-59.uk_UA
dc.relation.references47. Савицька Н. Контент маркетинг: стратегія і тактика /Н. Савицька, В. Михайлова, К. Полевач, В. Декадіна //Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 45-51.uk_UA
dc.relation.references48. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти ринку В2В /Н. Л. Савицька //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 1, № 1. – С. 20-33. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/5/6uk_UA
dc.relation.references49. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств /С.Б. Семенюк, В.А. Фалович //Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С. 61-72.uk_UA
dc.relation.references50. Семенюк С.Б. Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарів / С. Семенюк, Н. Фалович, В. Фалович. Галицький економічний вісник. Тернопіль. ТНТУ, 2021. Том 69. № 2. С. 146–152.uk_UA
dc.relation.references51. Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетингових комунікацій / О. Сєвонькаєва //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references52. Соболєва-Терещенко О. А. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців /О. А. Соболєва-Терещенко, В. О. Антонова //Ефективна економіка. – 2019. – № 5. – URL: www.economy.nayka.uauk_UA
dc.relation.references53. Фалович В. А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія /В. А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.uk_UA
dc.relation.references54. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389-395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdfuk_UA
dc.relation.references55. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170- 177. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdfuk_UA
dc.relation.references56. Хмарська І. А. Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств /І. А. Хмарська //Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6, Т. 2. – С.114-118.uk_UA
dc.relation.references57. Шинкаренко Н. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій /Н. Шинкаренко //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6. – С. 33-37.uk_UA
dc.relation.references58. Юдін А. 10 найбільш популярних інструментів інтернет-маркетингу/ А. Юдін. – URL: https://marketer.ua/ua/10-naibolee-populyarnyh-instrumentov-internet-marketinga/uk_UA
dc.relation.references59. Якимишин Л.Я. Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту/ Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – 2011.– №706. – С. 193–197.uk_UA
dc.relation.references60. Якимишин Л.Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах Vested / Л.Я.Якимишин, Н.Ю.Савіна, Л.Ю. Шевців //. Науковий вісник НЛТУ: зб. наук.-техн. праць. Львів: РВВ НЛТУ України.- 2014.- С. 309–315.uk_UA
dc.relation.references61. Якимишин Л. Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія /Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.uk_UA
dc.relation.references62. Ясинська Д. В. Сучасна парадигма діагностики фінансового стану підприємства в період кризи /Д. В. Ясинська, О. В. Добровольська // Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 81-84.uk_UA
dc.relation.references63. Яцух О. О. Фінансовий стан підприємства та методика його оцінки / О. О. Яцух, Н. Ю. Захарова //Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2018. – Т. 29 (68). № 3. – С. 173-180.uk_UA
dc.relation.references64. Falovych V., Kopytko O., Lagodiienko V. et al. Marketing Communications as a Factor of Sustainable Development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, Volume-8 Issue-6, August 2019, pp. 3305-3309. – URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85072029928&origin=resultslistuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 075 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Перкій ПМм-61.pdf999,58 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Перкій_Avtorsyka_dovidka_kvalifikaciyna_magistr (1).pdf508,64 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador