Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43107
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorВізнюк, Максим Ярославович-
dc.contributor.authorVizniuk, Maksym-
dc.date.accessioned2023-12-28T09:18:20Z-
dc.date.available2023-12-28T09:18:20Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.identifier.citationВізнюк М. Я. Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / М. Я. Візнюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 86с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43107-
dc.descriptionАктуальність теми. У сучасних умовах економічного розвитку, який ускладнений змінами в навколишньому бізнес-середовищі, глобальною економічною кризою, пандемією та війною з Росією, важливість ефективної маркетингової стратегії для успішного функціонування підприємства неможливо переоцінити. Особлива увага повинна бути приділена розробці механізму та інструментарію стратегії розвитку підприємства. Систематизація обґрунтованих ідей та розробок з розвитку підприємства є ключовим чинником для його гармонійного зростання. Відсутність системного та збалансованого підходу до формування та реалізації стратегії розвитку може призвести до втрат підприємства у здатності адаптуватися до змін у навколишньому середовищі та його утрати можливостей для стійкого розвитку. Тому важливість професійного підходу та уважного вивчення питань розроблення та обґрунтування ефективної маркетингової стратегії надзвичайно висока.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2023. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності компанії «АРС», досліджено вплив зовнішнього середовища на вибір стратегії розвитку підприємства, визначено ефективність існуючої системи маркетингу. Обґрунтовано вибір стратегії розвитку підприємства. Розроблено комплекс маркетингових заходів орієнтований на стратегічну перспективуuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Стратегічний аналіз в процесі планування на підприємствіuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Підходи до питань вибору та реалізації стратегії підприємствuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ НА ПІДПРИЄМСТВІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ БУДІВЕЛЬНИМИ МАТЕРІАЛАМИ «АРС»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Характеристика господарської та маркетингової діяльності досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Оцінювання впливу зовнішнього середовища на стратегічний розвиток підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Визначення ефективності маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Вибір напрямів стратегічного розвитку компанії «АРС»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Реалізація ключових стратегій зростання підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectіснуючий ринокuk_UA
dc.subjectновий ринокuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectконкурентні позиціїuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectexisting marketuk_UA
dc.subjectnew marketuk_UA
dc.subjectdiversificationuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectcompetitive positionsuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of the effective strategy choice of the enterprise developmentuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Візнюк Максим Ярославович , 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталія Степанівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references5. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. 1991. № 30. С. 379.uk_UA
dc.relation.references6. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. 2001. № 12. С. 64.uk_UA
dc.relation.references7. АгеєваІ. М. Можливі стратегії розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах /І. М. Агеєва //Прометей: регіональний зб. наук. праць з економіки. Вип. 2 (23). Донецьк: ТОВ «Юго-Восток Лтд», 2007. С. 221-223.uk_UA
dc.relation.references8. Андрушків Б. М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства /Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Л. М. Мельник. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 271 с.uk_UA
dc.relation.references9. Артеменко Л.П. Реалізація стратегії розвитку підприємства: синергічний підхід /Л.П. Артеменко, О.В. Гук, Ж.М. Жигалкевич //Інвестиції: практика і досвід. 2009. № 19. С. 12-14.uk_UA
dc.relation.references10. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Харків, 2018. 343 с.uk_UA
dc.relation.references11. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. 368 с.uk_UA
dc.relation.references12. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references13. Бутенко Н.В. Маркетинг /Н. В. Бутенко. URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketinguk_UA
dc.relation.references14. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. Харків: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.uk_UA
dc.relation.references15. Власенко В. А. Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин: принципові підходи та інструменти /В.А. Власенко //Економіка Менеджмент Підприємництво. 2014. № 26 (1). С. 32-41.uk_UA
dc.relation.references16. В умовах війни: що відбувається у будівельному секторі. URL: https://interfax.com.ua/news/blog/896001.htmluk_UA
dc.relation.references17. Гарафанова О.І. Стратегічне управління: принципи та підходи до класифікації стратегій розвитку /О.І. Гарафонова //Чернігівський науковий часопис. Серія 1. Економіка і управління. 2013. № 1 (4). С. 49-58.uk_UA
dc.relation.references18. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2000. 360 с.uk_UA
dc.relation.references19. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. 2017. No 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581uk_UA
dc.relation.references20. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко- Перепьолкіна. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.uk_UA
dc.relation.references21. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. К.: Альтера, 2006. 404 с.uk_UA
dc.relation.references22. Григор’єва Л. Базові стратегії як основа розвитку підприємства /Л. Григор’єва //Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. Вип. 1. С. 116-124.uk_UA
dc.relation.references23. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 18. С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references24. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація /О.І. Гудзь //Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 22. С. 334-340.uk_UA
dc.relation.references25. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник / Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018. 357 с.uk_UA
dc.relation.references26. Должанський І. З. Стратегія управління діяльністю підприємства на основі збалансованої системи показників: монографія /І. З. Должанський, І. М. Ягнюк. Донецьк: СПД Купріянов В. С. 2012. 213 с.uk_UA
dc.relation.references27. Дорошенко Г. О. Маркетинг: навчальний посібник /Г. О. Дорошенко Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. 411 с.uk_UA
dc.relation.references28. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. 2021. No 165. С. 53-58. URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764uk_UA
dc.relation.references29. Захарчин Р.М. Сучасні виклики щодо формування економічної стратегії розвитку підприємства /Р.М. Захарчин //Науковий вісник НЛТУ України. 2014. Вип. 24.7. С. 245-250.uk_UA
dc.relation.references30. Катаєв А. В. Маркетинг: навчальний посібник /А. В. Катаєв. Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. 290 с.uk_UA
dc.relation.references31. Кобєлєв В.М. Теоретичні та методологічні основи формування стратегії розвитку підприємства /В.М. Кобєлєв, Ю.В. Захарченко //Вісник економіки транспорту і промисловості. 2013. № 42. С. 297-302.uk_UA
dc.relation.references32. Коваленко О.В. Стратегія діяльності підприємства як генеральна програма розвитку /О.В. Коваленко, В. І. Калита //Проблеми системного підходу в економіці. 2016. № 54. С. 35-39.uk_UA
dc.relation.references33. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. 424 с.uk_UA
dc.relation.references34. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія / І. О. Ковшова. Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 516 с.uk_UA
dc.relation.references35. Корецький М. Х. Стратегічне управління: навчальний посібник /М. Х. Корецький, А. О. Дєгтяр, О. І. Дацій. К.: Центр учбової літератури, 2007. 240 с.uk_UA
dc.relation.references36. Костюк Г. В. Управління стратегією розвитку підприємства /Г. В. Костюк, О. В. Голуб //Ефективна економіка (електронний1 журнал). 2012. № 12.uk_UA
dc.relation.references37. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. 2019. No 3 (58). URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntuuk_UA
dc.relation.references38. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства // Галицький економічний вісник. № 3. 2022. С. 81-90. URL: https:// scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=5JaEFVYAA AAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=5JaEFVYAAAAJ:fFSKOagxvKUCuk_UA
dc.relation.references39. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю //Галицький економічний вісник. № 4.uk_UA
dc.relation.references40. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. / Н.В. Куденко. Вид. 2-ге, без змін. К.: КНЕУ 2006. 152 с.uk_UA
dc.relation.references41. Кукушкін О.М. Сутність поняття «стратегія розвитку підприємства» /О. М. Кукушкін //Науковий вісник. 2005. Вип. 15.2. С. 220-227.uk_UA
dc.relation.references42. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz-rynka-instrukciya- po-primeneniyuuk_UA
dc.relation.references43. Мартиненко А. В. Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадія їх життєвого циклу /А. В. Мартиненко, П. Г. Перерва //Маркетинг і цифрові технології. 2021. Т. 1, No 5. С. 6-16.uk_UA
dc.relation.references44. Махова Л. В. Зміна векторів стратегічного розвитку ТНК під впливом глобальної трансформації зовнішнього середовища /Л. В. Махова // Економічний простір: Збірник наукових праць. 2021. No 166. С. 18-23.uk_UA
dc.relation.references45. Меркулов М.М. Побудова стратегії розвитку підприємства на основі сформованої системи збалансованих показників /М.М. Меркулов //Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2015. – Т. 2, Вип. 1. – С. 47- 54. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2015_2_1_7.uk_UA
dc.relation.references46. Муляр Т.С. Формування і реалізація стратегії підприємств /Т.С. Муляр //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2013. № 2(6). С. 289-300.uk_UA
dc.relation.references47. Олійник Л.В. Методичні засади формування стратегії розвитку підприємства /Л.В. Олійник, А.П. Кузнєцова //Методологічні засади формування стратегії розвитку підприємства. 2018. № 3 (31). С. 118-126.uk_UA
dc.relation.references48. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В. Н. Парсяк. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. 324 с.uk_UA
dc.relation.references49. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.uk_UA
dc.relation.references50. Писар Н.Б. Застосування методів прогнозування при формуванні стратегії розвитку підприємства /Н.Б. Писар //Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2012. Вип. 8 (2). С. 175-183. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(2)__31uk_UA
dc.relation.references51. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.references52. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.references53. Погорелов Ю. С. Оцінювання та моделювання розвитку підприємства: [монографія] /Ю. С. Погорелов. Луганськ: Глобус, 2010. 512 с.uk_UA
dc.relation.references54. Полюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства /М. Полюхович //Галицький економічний вісник. 2021. Т. 69, No 2. С. 118-128.uk_UA
dc.relation.references55. Пономаренко В.С. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи: монографія /В. С. Пономаренко, О. М. Тридід, М. О. Кизим. Харків: Вид. Дім «ІНЖЕК», 2003. 328 с.uk_UA
dc.relation.references56. Попова Н. В. Маркетинг: підручник /Н. В. Попова. Харків: В справі, 2016. 298 с.uk_UA
dc.relation.references57. Порохня В.М., Безземельна Т.О., Кравченко Т.А. Стратегічне управління: Навчальний посібник /В. М. Порохня, К.: Центр учбової літератури, 2012. 224 с.uk_UA
dc.relation.references58. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. 608 с.uk_UA
dc.relation.references59. Раєвнєва О.В. Сучасний інструментарій розроблення стратегії розвитку підприємства /О.В. Раєвнєва //Економіка. Менеджмент. Підприємництво. 2014. – № 26(1). – С. 47-54.uk_UA
dc.relation.references60. Самуляк В. Ю. Непрямий метод оцінювання рівня розвитку підприємств /В. Ю. Самуляк, Р. В. Фещур, С. В. Шишковський //Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: [збірник наукових праць] /відп. ред. О. Є. Кузьмін. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2012. С. 286-291.uk_UA
dc.relation.references61. Сєркова Г. М. Аналіз науково-методичних підходів до оцінки рівня економічного розвитку підприємства /Г. М. Сєркова //Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2015. Вип. 2 (12). Т. 3. – С. 178- 184.uk_UA
dc.relation.references62. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації: [монографія] /І.В. Смолін. К. :КНТЕУ, 2004. 344 с.uk_UA
dc.relation.references63. Стратегічний аналіз галузі: навчальний посібник / за ред. О. Я. Лотиш. Тернопіль: Економічна думка, 2019. 248 с.uk_UA
dc.relation.references64. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства /С.М. Ступчук //Вісник Хмельницького національного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. № 3. Т. 3. С. 168-172.uk_UA
dc.relation.references65. Суслов О.П. Моделювання стратегії розвитку підприємства /О.П. Суслов, Б.О. Тішков //Моделювання та інформаційні системи в економіці. 2012. Вип. 87. С. 265-275. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2012_87_23.uk_UA
dc.relation.references66. Хацер М.В. Стратегія розвитку підприємства в умовах нестабільності економіки держави /М.В. Хацер //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2014. № 3. С. 109-112. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_3_24.uk_UA
dc.relation.references67. Холод С.Б. Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку /С.Б. Холод, С.В. Грушевський, О.Ю. Куянова //Вісник економічної науки України. 2014. № 2. С. 163-165. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2014_2_33.uk_UA
dc.relation.references68. Хоменко О.І. Види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства /О.І. Хоменко //Управління розвитком. 2015. № 3 (181). С. 131-137.uk_UA
dc.relation.references69. Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства /О.С. Шавшин //Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. 2017. № 3 (25). Т. 2. С. 167-171.uk_UA
dc.relation.references70. BCPSA. (2015). Core competencies for strategic leaders. British Colombia Public Service Agency. Retrieved at January 20, 2016. URL: http://www2.gov.bc.ca/local/myhr/documents/jobs_hiring/strategic_leaders_compete ncy_guide.pdfuk_UA
dc.relation.references71. Biesdorf, S., Court, D., & Willmott, P. (2013). Big data: What’s your plan. The McKinsey quarterly. Retrieved at March 10, 2016. URL: https://www.mckinsey.com/business-functions/mckinsey-digital/our-insights/big- data-whats-your-planuk_UA
dc.relation.references72. Chintagunta, P., Anderson, D. H., Hauser, J. R., Raju, J. S., Srinivasan, K., & Staelin, R. (2013, January–February). Marketing science: A strategic review. Marketing Science, 32(1), 4–7. Retrieved at March 30, 2016. URL: http://pubsonline.informs.org/doi/pdf/10.1287/mksc.1120.0763uk_UA
dc.relation.references73. PESTEL ANALYSIS. URL: https://medium.com/akkimakademi/pestel- analysis-4e89e6f9225buk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:075 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
дипл 23 АРС_скан.pdf1,6 MBAdobe PDFGöster/Aç
автор_довідка АРС.pdf632,8 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları