Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43094
Назва: Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ТОВ «Україна » ресторан)
Інші назви: Marketing activity improvement of a restaurant business enterprise (LLC "UKRAINE RESTAURANT" as a case study)
Автори: Сушко, Анжеліка Андріївна
Sushko, Anzhelika
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Сушко А.А. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ТОВ «Україна » ресторан) : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А.А. Сушко. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 95 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 26-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Малюта, Людмила Ярославівна
Malіuta, Lіudmуla
Теми: громадське харчування
витрати
доходи
прибуток
інновації
інформаційні системи та технології
маркетинг
ресторанний бізнес
ринок ресторанних послуг
catering
costs
income
profit
innovation
information systems and technologies
marketing
restaurant business
restaurant services market
Діапазон сторінок: 1-95
Короткий огляд (реферат): Сушко А.А. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ТОВ «Україна » ресторан) Кваліфікаційна робота бакалавра (95 с., 6 рис., 17 табл., 87 літ. джерел). У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядаються пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанної індустрії в сучасних умовах. У контексті цього досліджено теоретичні засади дослідження маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу, проаналізовано основні показники господарської та фінансової діяльності досліджуваного підприємства – ТОВ “Україна” ресторан, обґрунтовано рекомендації з покращення маркетингової діяльності закладу гостинності з використанням сучасних інформаційних систем. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу – ТОВ “Україна” ресторан у сучасних умовах і можуть бути використані ним у процесі формування маркетингової стратегії та стратегії інноваційного розвитку на майбутній період.
Sushko А.А. Marketing activity improvement of a restaurant business enterprise (LLC "UKRAINE RESTAURANT" as a case study) Bachelor's thesis: 95 pages, 6 figures, 17 tables, 87 references. This bachelor's qualification paper considers proposals for improving the marketing activities of the restaurant industry in modern conditions. In this context, the theoretical foundations of the research of the marketing activity of the restaurant business enterprise were investigated, the main indicators of the economic and financial activity of the researched enterprise – LLC "Ukraine" restaurant were analyzed, recommendations for improving the marketing activity of the hospitality establishment using modern information systems were substantiated. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of improving the marketing activities of the restaurant business enterprise – LLC "Ukraine" restaurant in modern conditions and can be used by it in the process of forming a marketing strategy and a strategy of innovative development for the future period.
Зміст: ВСТУП...8 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ...11 1.1. Послуги підприємств ресторанного господарства як об’єкт дослідження з позиції маркетингу...11 1.2. Визначення ролі маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств сфери ресторанних послуг...19 Висновки до розділу 1...27 РОЗДІЛ 2 АНАЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “УКРАЇНА” РЕСТОРАН...29 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ресторанного господарства...29 2.2. Маркетингове дослідження послуг ТОВ “Україна” ресторан та аналіз основних техніко-економічних його показників...36 Висновки до розділу 2...48 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБЛЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “УКРАЇНА” РЕСТОРАН...49 3.1. Рекомендації з покращення маркетингової діяльності закладу гостинності з використанням сучасних інформаційних систем..49 3.2. Покращення маркетингової діяльності ТОВ “Україна” ресторан на основі розвитку маркетингової компетенції його персоналу...60 Висновки до розділу 3...81 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...83 4.1. Служба охорони праці ТОВ “Україна” ресторан...83 4.2. Заходи з охорони праці у виробничих приміщеннях ТОВ “Україна” ресторан...85 Висновки до розділу 4...88 ВИСНОВКИ...89 БІБЛІОГРАФІЯ...92 ДОДАТКИ...99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43094
Власник авторського права: © Сушко А.А., 2023
Перелік літератури: 1. Про захист економічної конкуренції: закон України від 11.01.2001 №2210-ІII із змінами та доповненнями від 14.01.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text.
2. Про захист прав споживачів: закон України від 12.05.1991 №1023-XII із змінами та доповненнями від 17.06.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.
3. Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів: закон України від 23.12.1997 № 771/97.). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80#Text
4. Про охорону прав на знаки для товарів і послуг: закон України від 15.12.1993 №3689-XII із змінами та доповненнями від 21.07.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3689-12#Text.
5. Про рекламу: закон України від 03.07.1996 №270-96/ВР із змінами та доповненнями від 04.02.2021. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text.
6. Про ціни і ціноутворення: закон України від 21.06.2012 №5007-VI із змінами та доповненнями від 30.03.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5007-17#Text.
7. Астахова О. Маркетинг: навч. посіб. Xарків: Вид. ХНЕУ, 2006. 208 с.
8. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. 220 с.
9. Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент: навч. посібн. Київ: Знання, 2010. 332 с.
10. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: прoблеми станoвлення та рoзвитку: мoнoграфія. К.: КПІ, 2010. 384 с.
11. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: підруч. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.
12. Борисова Т.М. Комплексний Інтернет-маркетинг: навч. посібник. Тернопіль: ЗУНУ, 2022, 360 с.
13. Вачевський М.В., Скотний М.В. Маркетинг у сферах послуг: навч. посібник. Київ: “Центр навчальної літератури”, 2004. 232 с.
14. Верба В.А., Гребешкова О.М. Проблеми ідентифікації компетенцій підприємства. Проблеми науки. 2004. №7. С.23-28.
15. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/
16. Висоцька О. Є. Комунікація як основа соціальних перетворень (у контексті становлення постмодерного суспільства): монографія. Дніпропетровськ: “Інновація”, 2009. 316 с.
17. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підруч. Київ: КНЕУ, 1998. 268 с.
18. Вoйчак А. В., Федoрченкo А. В. Маркетингoві дoслідження: підруч.; ред. А. В. Вoйчак; Державний вищий навчальний заклад “Київ. нац. екoн. ун-т ім. Вадима Гетьмана”. К.: КНЕУ, 2012. 408 c.
19. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с.
20. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ: Лібра, 2007. 720 с.
21. Герасимчук Б. Г. Маркетинг: теорія і практика: навч. посібник. Київ: Вища школа, 1994. 327с.
22. Голованова М., Каменєва З. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання. Маркетинг в Україні. 2019. №1. С. 43-46.
23. Гончаров С. М. Маркетинг. Рівне: НУВГП, 2007. 364 с.
24. Гінда М.І. Тенденції розвитку ресторанного господарства: зб. мат-в Всеукр. наук.-практ. конф. “Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи” (м. Львів, 29.11.2016 р.). Львів: МАУП, 2016. Ч. 1. 360 с. C. 301–306.
25. Дж. Дей. Стратегічний маркектинг. URL: https://strategichniy-marketing-dzh-dey-142-430-33swy.html#google_vignette
26. Дудяк Р. П., Липчук В. В. Маркетинг: теорія, методика, практика: навч. посібник. Львів: НВФ “Українські технології”, 2002. 260 с.
27. Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія. Тернопіль: ВПЦ “Економічна думка ТНЕУ”, 2011. 394 с.
28. Зозульов О. В., Домашева О. А. Алгоритмізація процесу розробки стратегії виведення на ринок нового для підприємства товару. Маркетинг і реклама. 2017. №5-6. С. 42-48.
29. Зозульов О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі. Маркетинг і реклама. 2018. № 7-8. С. 52-56.
30. Єлець О. П., . Гармаш І. О. Трудові ресурси підприємства та підходи до їх оцінки. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 9. С. 418-422.
31. Єсінова Н.І. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навч. посібник. К.: Кондор, 2004. 432 с.
32. Іванова В. В. Людський капітал я к чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.
33. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
34. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг : навч. посіб. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
35. Ільченко К. Нейромаркетинг не хайп, а корисний інструмент для грамотного маркетолога. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 60-64.
36. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. Київ: КНЕУ, 2001. 240с.
37. Катаєв А.В. Маркетинг: навч. посібник. Харків: Видавничий центр “Діалог”, 2016. 425 с.
38. Ковальчук С., Лазебник М. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку. Маркетинг в Україні. 2016. №3. С. 18-34.
39. Колядюк Р.І., Сосновський Д. О. Інвестиційний проєкт у loft-технології стратегічного маркетингу як інструмент входження в зарубіжні ринки. Маркетинг і реклама. 2018. №4. С. 50-55.
40. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2005. 152 с.
41. Краснокутська Н.С., Нащекіна О.М., Замула О.В Менеджмент і маркетинг : навчальний посібник. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 231 231с.
42. Кочума І. Ю. Со ціаль ний капітал як чинник пі двищення ефективності викорис тання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146 254.
43. Лукашевич В.М. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навч. посіб. Львів: Новий світ-2000, 2008. 248 с.
44. Лук’янець Т. А. Економічний механізм маркетингу: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2006. 464 с.
45. Малюта Л., Островська Г., Кузь Т. Трансформування моделі управління розвитком інтелектуального потенціалу підприємства: компетентнісний підхід. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 178–191. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019f
46. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навчальний посібник. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2016. 232с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17974/5/
47. Мальченко В. М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2006. 360 с.
48. Мендела І. Я. Маркетинг в соціо-культурній діяльності: ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Івано-Франківськ: Вид-во “Фоліант”, 2020. 60 с.
49. Мендела І. Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Вид-во “Фоліант”, 2012. 102 с.
50. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2018. 112 с.
51. Ор’єва К. В. Проблематика управління підприємством на основі ключових компетенцій. Ефективна економіка. 2015. № 7. С. 32-39.
52. Островська Г. Аналізування інтелектуального потенціалу управлінців на основі компетентнісного підходу в умовах промислових підприємств Review of transport economics and management, 2021, 5(21). С. 101-115.
53. Островська Г. Розвиток особистісного творчого потенціалу: компетентнісний підхід. Збірник наукових праць ІV Всеукр. наук. -прак. конф. «Особистість студента та соціокультурне середовище університету в суспільному контексті» (18 травня 2020 р.). Київ, 2020. С. 78-81.
54. Нагорняк Г., Хануфф К. Розвиток інтелектуального капіталу в епоху цифровізації у контексті підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України. Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 2023. №3. С. 66-75
55. Петрова О. Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями в ресторанній сфері. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 50-59.
56. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навч. посібник. Київ: Знання, 2007. 325 с.
57. Подкуйко Н. Д., Кізнер Н. О. Маркетинг в соціально-культурній сфері: навч. посіб. Київ: ДАКККіМ, 2002. 96 с.
58. Решетнікова І. Л. Маркетинг: кейси, ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Київ: КНЕУ, 2013. 479 с.
59. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.
60. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31.
Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31. 61. Ромат Є.В. Неформальні вербальні маркетингові комунікації (початок). Маркетинг і реклама. 2017. № 5-6. С. 30-40.
62. Розробка сайтів для ресторанів. Алгоритм. Ефективність. URL: https://brander.ua/what-we-offer/e-commerce/rozrobka-saytu-dlya-restoranu
63. Ромат Є.В. Сутність та поняття системи маркетингових комунікацій. Маркетинг і реклама. 2017. №10. С. 30-37.
64. Рябінчук М. В. Соці альний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України Київський політехнічний інститут ””. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59 64.
65. Сардак О.В. HR-потенціал в умовах маркетингової орієнтації підприємств // Торгівля і ринок України. Вип. 31. т. 2, 2011. С. 145–153.
66. Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетингових комунікацій. Маркетинг в Україні. 2019. №2. С. 45-50.
67. Силивейстр В. Маркетинг у ресторанному бізнесі. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-marketing
68. Силивейстр В. Помилки ресторанного бізнесу. Досвід відомих рестораторів. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-business-fails
69. Силивейстр В. Цільова аудиторія ресторану. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-target-audience
70. Силивейстр В. Програми лояльності для ресторанів. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-loyalty-programs
71. Силивейстр В. Вибір постачальника у ресторан. URL: https://joinposter.com/post/choose-the-restaurant-supplier
72. Силивейстр В. Як просувати ресторан в Інтернеті: креативні ідеї для розкручування Вашого закладу. URL: https://joinposter.com/post/how-topromote-restaurant-in-internet
73.Силивейстр В. Як підвищити середній чек у ресторані. URL: https://joinposter.com/post/how-to-increase-the-average-check-in-restaurant
74. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105.
75. Старостіна А. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку. Маркетинг в Україні. 2017. №4. С. 4-10.
76. Тимошенко З.І., Мунін Г.Б., Дишлевий В.П. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу. Київ: Вид-во Європ. Ун-ту, 2007.
77. Широченська І.П. Основні поняття та методи вимірювання лояльності. Маркетинг і реклама. 2017. №7-8. С. 32-39.
78. Чхало О. Автоматизовані системи управління підприємствами ресторанного бізнесу. Електронний журнал "СНТЕК". URL: https://tourlib.net/statti_ukr/chkhalo.htm
79. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.
80. Barney J. B. Firm resources and substained competitive advantage. Journal of management. 1991. Vol. 17. N 1. P. 99⎯120.
81. Black J. A., Boat K. B. Strategic resources traits, configurations and paths to sustainable competitive advantag . Strategic management journal. 1994. Vol. 15. P. 131⎯148.
82. Edgar H. Schein. Organizational Culture and Leadership, Jossey-Bass, 1985. 360 P.
83. Moor J.F. The Death of Competition: Leadership and Strategy in the Age of Business Ecosystems. Business Week. 1996. Nо. 3. P. 50-71.
84. Ostrovska Halyna. Training of key personnel competences in the digital economy. Digital macro trends and technologies of the XXI century: monograph. Part ІІ. Edited by Irina Tatomyr, Liubov Kvasnii. Praha: OKTAN PRINT, 2023, 268 р. С. 257–267.
85. Philip Kotler. Marketing Essentials. URL: https://htbiblio.yolasite.com/resources
86. Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Marketing Management: International Edition, 13th Edition. Dartmouth. Northwestern University. 2012. 480p.
87. Prahalad C.K., Hamel G. The core competence of the corporation. Harvard Business Review, 1999. Vol. 68. Nо. 3. P. 79-91.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Sushko A_A_2023.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Сушко.docx20,44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора