Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43094
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.advisorMalіuta, Lіudmуla-
dc.contributor.authorСушко, Анжеліка Андріївна-
dc.contributor.authorSushko, Anzhelika-
dc.date.accessioned2023-12-26T23:30:42Z-
dc.date.available2023-12-26T23:30:42Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationСушко А.А. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ТОВ «Україна » ресторан) : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А.А. Сушко. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43094-
dc.description.abstractСушко А.А. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ТОВ «Україна » ресторан) Кваліфікаційна робота бакалавра (95 с., 6 рис., 17 табл., 87 літ. джерел). У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядаються пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанної індустрії в сучасних умовах. У контексті цього досліджено теоретичні засади дослідження маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу, проаналізовано основні показники господарської та фінансової діяльності досліджуваного підприємства – ТОВ “Україна” ресторан, обґрунтовано рекомендації з покращення маркетингової діяльності закладу гостинності з використанням сучасних інформаційних систем. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу – ТОВ “Україна” ресторан у сучасних умовах і можуть бути використані ним у процесі формування маркетингової стратегії та стратегії інноваційного розвитку на майбутній період.uk_UA
dc.description.abstractSushko А.А. Marketing activity improvement of a restaurant business enterprise (LLC "UKRAINE RESTAURANT" as a case study) Bachelor's thesis: 95 pages, 6 figures, 17 tables, 87 references. This bachelor's qualification paper considers proposals for improving the marketing activities of the restaurant industry in modern conditions. In this context, the theoretical foundations of the research of the marketing activity of the restaurant business enterprise were investigated, the main indicators of the economic and financial activity of the researched enterprise – LLC "Ukraine" restaurant were analyzed, recommendations for improving the marketing activity of the hospitality establishment using modern information systems were substantiated. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of improving the marketing activities of the restaurant business enterprise – LLC "Ukraine" restaurant in modern conditions and can be used by it in the process of forming a marketing strategy and a strategy of innovative development for the future period.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...8 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ...11 1.1. Послуги підприємств ресторанного господарства як об’єкт дослідження з позиції маркетингу...11 1.2. Визначення ролі маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств сфери ресторанних послуг...19 Висновки до розділу 1...27 РОЗДІЛ 2 АНАЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “УКРАЇНА” РЕСТОРАН...29 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ресторанного господарства...29 2.2. Маркетингове дослідження послуг ТОВ “Україна” ресторан та аналіз основних техніко-економічних його показників...36 Висновки до розділу 2...48 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБЛЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “УКРАЇНА” РЕСТОРАН...49 3.1. Рекомендації з покращення маркетингової діяльності закладу гостинності з використанням сучасних інформаційних систем..49 3.2. Покращення маркетингової діяльності ТОВ “Україна” ресторан на основі розвитку маркетингової компетенції його персоналу...60 Висновки до розділу 3...81 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...83 4.1. Служба охорони праці ТОВ “Україна” ресторан...83 4.2. Заходи з охорони праці у виробничих приміщеннях ТОВ “Україна” ресторан...85 Висновки до розділу 4...88 ВИСНОВКИ...89 БІБЛІОГРАФІЯ...92 ДОДАТКИ...99uk_UA
dc.format.extent1-95-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінформаційні системи та технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectринок ресторанних послугuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.subjectincomeuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinformation systems and technologiesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectrestaurant services marketuk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ТОВ «Україна » ресторан)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing activity improvement of a restaurant business enterprise (LLC "UKRAINE RESTAURANT" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сушко А.А., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Про захист економічної конкуренції: закон України від 11.01.2001 №2210-ІII із змінами та доповненнями від 14.01.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text.uk_UA
dc.relation.references2. Про захист прав споживачів: закон України від 12.05.1991 №1023-XII із змінами та доповненнями від 17.06.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.uk_UA
dc.relation.references3. Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів: закон України від 23.12.1997 № 771/97.). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.references4. Про охорону прав на знаки для товарів і послуг: закон України від 15.12.1993 №3689-XII із змінами та доповненнями від 21.07.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3689-12#Text.uk_UA
dc.relation.references5. Про рекламу: закон України від 03.07.1996 №270-96/ВР із змінами та доповненнями від 04.02.2021. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text.uk_UA
dc.relation.references6. Про ціни і ціноутворення: закон України від 21.06.2012 №5007-VI із змінами та доповненнями від 30.03.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5007-17#Text.uk_UA
dc.relation.references7. Астахова О. Маркетинг: навч. посіб. Xарків: Вид. ХНЕУ, 2006. 208 с.uk_UA
dc.relation.references8. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. 220 с.uk_UA
dc.relation.references9. Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент: навч. посібн. Київ: Знання, 2010. 332 с.uk_UA
dc.relation.references10. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: прoблеми станoвлення та рoзвитку: мoнoграфія. К.: КПІ, 2010. 384 с.uk_UA
dc.relation.references11. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: підруч. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references12. Борисова Т.М. Комплексний Інтернет-маркетинг: навч. посібник. Тернопіль: ЗУНУ, 2022, 360 с.uk_UA
dc.relation.references13. Вачевський М.В., Скотний М.В. Маркетинг у сферах послуг: навч. посібник. Київ: “Центр навчальної літератури”, 2004. 232 с.uk_UA
dc.relation.references14. Верба В.А., Гребешкова О.М. Проблеми ідентифікації компетенцій підприємства. Проблеми науки. 2004. №7. С.23-28.uk_UA
dc.relation.references15. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/uk_UA
dc.relation.references16. Висоцька О. Є. Комунікація як основа соціальних перетворень (у контексті становлення постмодерного суспільства): монографія. Дніпропетровськ: “Інновація”, 2009. 316 с.uk_UA
dc.relation.references17. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підруч. Київ: КНЕУ, 1998. 268 с.uk_UA
dc.relation.references18. Вoйчак А. В., Федoрченкo А. В. Маркетингoві дoслідження: підруч.; ред. А. В. Вoйчак; Державний вищий навчальний заклад “Київ. нац. екoн. ун-т ім. Вадима Гетьмана”. К.: КНЕУ, 2012. 408 c.uk_UA
dc.relation.references19. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с.uk_UA
dc.relation.references20. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ: Лібра, 2007. 720 с.uk_UA
dc.relation.references21. Герасимчук Б. Г. Маркетинг: теорія і практика: навч. посібник. Київ: Вища школа, 1994. 327с.uk_UA
dc.relation.references22. Голованова М., Каменєва З. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання. Маркетинг в Україні. 2019. №1. С. 43-46.uk_UA
dc.relation.references23. Гончаров С. М. Маркетинг. Рівне: НУВГП, 2007. 364 с.uk_UA
dc.relation.references24. Гінда М.І. Тенденції розвитку ресторанного господарства: зб. мат-в Всеукр. наук.-практ. конф. “Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи” (м. Львів, 29.11.2016 р.). Львів: МАУП, 2016. Ч. 1. 360 с. C. 301–306.uk_UA
dc.relation.references25. Дж. Дей. Стратегічний маркектинг. URL: https://strategichniy-marketing-dzh-dey-142-430-33swy.html#google_vignetteuk_UA
dc.relation.references26. Дудяк Р. П., Липчук В. В. Маркетинг: теорія, методика, практика: навч. посібник. Львів: НВФ “Українські технології”, 2002. 260 с.uk_UA
dc.relation.references27. Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія. Тернопіль: ВПЦ “Економічна думка ТНЕУ”, 2011. 394 с.uk_UA
dc.relation.references28. Зозульов О. В., Домашева О. А. Алгоритмізація процесу розробки стратегії виведення на ринок нового для підприємства товару. Маркетинг і реклама. 2017. №5-6. С. 42-48.uk_UA
dc.relation.references29. Зозульов О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі. Маркетинг і реклама. 2018. № 7-8. С. 52-56.uk_UA
dc.relation.references30. Єлець О. П., . Гармаш І. О. Трудові ресурси підприємства та підходи до їх оцінки. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 9. С. 418-422.uk_UA
dc.relation.references31. Єсінова Н.І. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навч. посібник. К.: Кондор, 2004. 432 с.uk_UA
dc.relation.references32. Іванова В. В. Людський капітал я к чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.uk_UA
dc.relation.references33. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.uk_UA
dc.relation.references34. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг : навч. посіб. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.uk_UA
dc.relation.references35. Ільченко К. Нейромаркетинг не хайп, а корисний інструмент для грамотного маркетолога. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 60-64.uk_UA
dc.relation.references36. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. Київ: КНЕУ, 2001. 240с.uk_UA
dc.relation.references37. Катаєв А.В. Маркетинг: навч. посібник. Харків: Видавничий центр “Діалог”, 2016. 425 с.uk_UA
dc.relation.references38. Ковальчук С., Лазебник М. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку. Маркетинг в Україні. 2016. №3. С. 18-34.uk_UA
dc.relation.references39. Колядюк Р.І., Сосновський Д. О. Інвестиційний проєкт у loft-технології стратегічного маркетингу як інструмент входження в зарубіжні ринки. Маркетинг і реклама. 2018. №4. С. 50-55.uk_UA
dc.relation.references40. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2005. 152 с.uk_UA
dc.relation.references41. Краснокутська Н.С., Нащекіна О.М., Замула О.В Менеджмент і маркетинг : навчальний посібник. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 231 231с.uk_UA
dc.relation.references42. Кочума І. Ю. Со ціаль ний капітал як чинник пі двищення ефективності викорис тання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146 254.uk_UA
dc.relation.references43. Лукашевич В.М. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навч. посіб. Львів: Новий світ-2000, 2008. 248 с.uk_UA
dc.relation.references44. Лук’янець Т. А. Економічний механізм маркетингу: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2006. 464 с.uk_UA
dc.relation.references45. Малюта Л., Островська Г., Кузь Т. Трансформування моделі управління розвитком інтелектуального потенціалу підприємства: компетентнісний підхід. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 178–191. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019fuk_UA
dc.relation.references46. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навчальний посібник. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2016. 232с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17974/5/uk_UA
dc.relation.references47. Мальченко В. М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2006. 360 с.uk_UA
dc.relation.references48. Мендела І. Я. Маркетинг в соціо-культурній діяльності: ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Івано-Франківськ: Вид-во “Фоліант”, 2020. 60 с.uk_UA
dc.relation.references49. Мендела І. Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Вид-во “Фоліант”, 2012. 102 с.uk_UA
dc.relation.references50. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2018. 112 с.uk_UA
dc.relation.references51. Ор’єва К. В. Проблематика управління підприємством на основі ключових компетенцій. Ефективна економіка. 2015. № 7. С. 32-39.uk_UA
dc.relation.references52. Островська Г. Аналізування інтелектуального потенціалу управлінців на основі компетентнісного підходу в умовах промислових підприємств Review of transport economics and management, 2021, 5(21). С. 101-115.uk_UA
dc.relation.references53. Островська Г. Розвиток особистісного творчого потенціалу: компетентнісний підхід. Збірник наукових праць ІV Всеукр. наук. -прак. конф. «Особистість студента та соціокультурне середовище університету в суспільному контексті» (18 травня 2020 р.). Київ, 2020. С. 78-81.uk_UA
dc.relation.references54. Нагорняк Г., Хануфф К. Розвиток інтелектуального капіталу в епоху цифровізації у контексті підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України. Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 2023. №3. С. 66-75uk_UA
dc.relation.references55. Петрова О. Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями в ресторанній сфері. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 50-59.uk_UA
dc.relation.references56. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навч. посібник. Київ: Знання, 2007. 325 с.uk_UA
dc.relation.references57. Подкуйко Н. Д., Кізнер Н. О. Маркетинг в соціально-культурній сфері: навч. посіб. Київ: ДАКККіМ, 2002. 96 с.uk_UA
dc.relation.references58. Решетнікова І. Л. Маркетинг: кейси, ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Київ: КНЕУ, 2013. 479 с.uk_UA
dc.relation.references59. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.uk_UA
dc.relation.references60. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31.uk_UA
dc.relation.referencesЕкономіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31. 61. Ромат Є.В. Неформальні вербальні маркетингові комунікації (початок). Маркетинг і реклама. 2017. № 5-6. С. 30-40.uk_UA
dc.relation.references62. Розробка сайтів для ресторанів. Алгоритм. Ефективність. URL: https://brander.ua/what-we-offer/e-commerce/rozrobka-saytu-dlya-restoranuuk_UA
dc.relation.references63. Ромат Є.В. Сутність та поняття системи маркетингових комунікацій. Маркетинг і реклама. 2017. №10. С. 30-37.uk_UA
dc.relation.references64. Рябінчук М. В. Соці альний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України Київський політехнічний інститут ””. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59 64.uk_UA
dc.relation.references65. Сардак О.В. HR-потенціал в умовах маркетингової орієнтації підприємств // Торгівля і ринок України. Вип. 31. т. 2, 2011. С. 145–153.uk_UA
dc.relation.references66. Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетингових комунікацій. Маркетинг в Україні. 2019. №2. С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references67. Силивейстр В. Маркетинг у ресторанному бізнесі. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-marketinguk_UA
dc.relation.references68. Силивейстр В. Помилки ресторанного бізнесу. Досвід відомих рестораторів. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-business-failsuk_UA
dc.relation.references69. Силивейстр В. Цільова аудиторія ресторану. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-target-audienceuk_UA
dc.relation.references70. Силивейстр В. Програми лояльності для ресторанів. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-loyalty-programsuk_UA
dc.relation.references71. Силивейстр В. Вибір постачальника у ресторан. URL: https://joinposter.com/post/choose-the-restaurant-supplieruk_UA
dc.relation.references72. Силивейстр В. Як просувати ресторан в Інтернеті: креативні ідеї для розкручування Вашого закладу. URL: https://joinposter.com/post/how-topromote-restaurant-in-internetuk_UA
dc.relation.references73.Силивейстр В. Як підвищити середній чек у ресторані. URL: https://joinposter.com/post/how-to-increase-the-average-check-in-restaurantuk_UA
dc.relation.references74. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105.uk_UA
dc.relation.references75. Старостіна А. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку. Маркетинг в Україні. 2017. №4. С. 4-10.uk_UA
dc.relation.references76. Тимошенко З.І., Мунін Г.Б., Дишлевий В.П. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу. Київ: Вид-во Європ. Ун-ту, 2007.uk_UA
dc.relation.references77. Широченська І.П. Основні поняття та методи вимірювання лояльності. Маркетинг і реклама. 2017. №7-8. С. 32-39.uk_UA
dc.relation.references78. Чхало О. Автоматизовані системи управління підприємствами ресторанного бізнесу. Електронний журнал "СНТЕК". URL: https://tourlib.net/statti_ukr/chkhalo.htmuk_UA
dc.relation.references79. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.uk_UA
dc.relation.references80. Barney J. B. Firm resources and substained competitive advantage. Journal of management. 1991. Vol. 17. N 1. P. 99⎯120.uk_UA
dc.relation.references81. Black J. A., Boat K. B. Strategic resources traits, configurations and paths to sustainable competitive advantag . Strategic management journal. 1994. Vol. 15. P. 131⎯148.uk_UA
dc.relation.references82. Edgar H. Schein. Organizational Culture and Leadership, Jossey-Bass, 1985. 360 P.uk_UA
dc.relation.references83. Moor J.F. The Death of Competition: Leadership and Strategy in the Age of Business Ecosystems. Business Week. 1996. Nо. 3. P. 50-71.uk_UA
dc.relation.references84. Ostrovska Halyna. Training of key personnel competences in the digital economy. Digital macro trends and technologies of the XXI century: monograph. Part ІІ. Edited by Irina Tatomyr, Liubov Kvasnii. Praha: OKTAN PRINT, 2023, 268 р. С. 257–267.uk_UA
dc.relation.references85. Philip Kotler. Marketing Essentials. URL: https://htbiblio.yolasite.com/resourcesuk_UA
dc.relation.references86. Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Marketing Management: International Edition, 13th Edition. Dartmouth. Northwestern University. 2012. 480p.uk_UA
dc.relation.references87. Prahalad C.K., Hamel G. The core competence of the corporation. Harvard Business Review, 1999. Vol. 68. Nо. 3. P. 79-91.-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
dyplom_Sushko A_A_2023.pdf1,02 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Авторська довідка_Сушко.docx20,44 kBMicrosoft Word XMLBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak