Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43080
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorБакушевич, Іванна Всеволодівна-
dc.contributor.authorСічкун, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2023-12-26T19:00:51Z-
dc.date.available2023-12-26T19:00:51Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationСічкун О.О. Розробка експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів (на прикладі ФОП Ключ Г.В.): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „051 — економіка“ / О.О.Січкун. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43080-
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2023. Кваліфікаційну роботу виконано на 68 аркушах, містить 10 рисунків, 14 таблиць, додатки розміщено на 6 сторінках. В роботі використано 37 літературних джерел, а саме: законодавчі акти, монографії, підручники, статті, інтернет-сайти. Об’єкт дослідження – господарська діяльність ФОП Ключ Г.В. Предмет дослідження – система показників, які характеризують діяльність ФОП Ключ Г.В. Методи дослідження – економічний аналіз, статистичний аналіз, порівняння, узагальнення, спостереження, SWOT – аналіз. В першому розділі розкрито сутність експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів; здійснено аналіз зовнішньої торгівлі товарами в умовах війни; викладено особливості експортної стратегії малих підприємств в умовах цифрової трансформації. В другому розділі виокремлено проблемні аспекти діяльності малого бізнесу в умовах війни; проведено аналіз діяльності ФОП Ключ Г.В. та наведено заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах глобальних викликів. В третьому розділі обґрунтовано необхідність використання CRM – систем для розробки та впровадження комунікаційних стратегій. В четвертому розділі висвітлені питання забезпечення розширеної відповідальності виробника в ході управління відходами та охорони праці на підприємствіuk_UA
dc.description.abstractResearch for obtaining a master's degree in specialty 051 "Economics" - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine - Ternopil. 2023. The qualification work is completed on 68 sheets, contains 10 figures, 14 tables, appendices are placed on 6 pages. The work uses 37 literary sources, namely: legislative acts, monographs, textbooks, articles, Internet sites. The object of the research is PE Klyuch G.V. The subject of the research is a system of indicators that characterize the activity of the PE Klyuch G.V. Research methods - economic analysis, statistical analysis, comparison, generalization, observation, SWOT - analysis. The first chapter reveals the essence of the export strategy of a small enterprise in the conditions of modern global challenges; an analysis of foreign trade in goods during the war was carried out; the peculiarities of the export strategy of small enterprises in the conditions of digital transformation are outlined. In the second chapter, problematic aspects of small business activity in wartime conditions are highlighted; an analysis of the activities of the PE Klyuch G.V. was carried out. and measures to increase the competitiveness of enterprises in foreign trade in the conditions of global challenges are provided. The third chapter substantiates the need to use CRM systems for the development and implementation of communication strategies. In the fourth chapter, the issues of ensuring extended responsibility of the producer during waste management and labor protection at the enterprise are covereduk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 7 Теоретико-методичний розділ 9 1.1.Сутність експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів 9 1.2.Зовнішня торгівля товарами в умовах війни 17 1.3.Експортна стратегія малих підприємств в умовах цифрової трансформації 21 Аналітико-розрахунковий розділ 24 2.1. Проблемні аспекти діяльності малого бізнесу в умовах війни. 24 2.2. Економічний аналіз діяльності ФОП Ключ Г.В. 30 2.3. Заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах глобальних викликів 34 Проєктно рекомендаційний розділ 37 3.1. Використання CRM – систем для розробки та впровадження експортних комунікаційних стратегій 37 3.2. Розробка стратегії в діяльності ФОП Ключ Г.В. 40 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 50 4.1. Врахування в експортній стратегії ФОП Ключ Г.В. розширеної відповідальності виробника в ході управління відходами. 50 4.2. Аналіз сучасного стану охорони праці в діяльності ФОП Ключ Г.В. 52 Всиновки 55 Список використаних джерел 57 Додатки 62uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject051uk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectекспортна стратегіяuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectзовнішня торгівляuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectсальдоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectehportuk_UA
dc.subjectehport strategyuk_UA
dc.subjectimportuk_UA
dc.subjectforeign tradeuk_UA
dc.subjectsmall businessuk_UA
dc.subjectbalanceuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.titleРозробка експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів (на прикладі ФОП Ключ Г.В.).uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of an export strategy for a small business facing modern global challenges (PE Klyuch G.V. as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.relation.references1. Бакушевич, І. В., Берестецька, О. М., Січкун, О. О. (2023). Цифровізація українського бізнесу під час війни. Матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 16-17.uk_UA
dc.relation.references2. Бакушевич І., Мартиняк І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон'юнктури транскордонних ринків. Маркетинг в Україні. 2013. №1.-с. 24-33.uk_UA
dc.relation.references3. Берестецька О.М. Вдосконалення сайту підприємства для пошукових систем та користувачів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні шляхи розвитку науки» (частина 1). (Київ, 15-16 червня 2019р.). Київ, 2019. с. 12-14. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28933uk_UA
dc.relation.references4. Берестецька, О., & Різник, Н. (2023). Використання CRM – систем в Україні в умовах невизначеностей. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (4 (96), 26-31. URL: https://doi.org/10.32782/bsnau.2023.4.5uk_UA
dc.relation.references5. Бізнес під час війни: скільки підприємців почали працювати "на закордон". URL: https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/27/691914/uk_UA
dc.relation.references6. Білоусов Є.М. Глобалізаційні виклики та їх подолання в контексті забезпечення економічної безпеки держави. С.12-20. URL: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2018/03/Bilousov.pdf (дата звернення 12.05.2023р.)uk_UA
dc.relation.references7. Бондар В. Ю., Нудьга А. В. Вплив глобалізації на міжнародний бізнес. 2022: ІІI МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ". URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/271411-Текст%20статті-625860-1-10-20230109.pdfuk_UA
dc.relation.references8. Використання методів стратегічного менеджменту в системі прийняття управлінських рішень: Навчально-методичний посібник / Укладачі: І.В.Бакушевич, Н.М.Шведа.- Тернопіль : ТНТУ, 2011.- 98 сuk_UA
dc.relation.references9. Державна служба статистики України. URL: https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2020/zd/tsztt/tsztt_u/arh_tsztt2020_u.htmluk_UA
dc.relation.references10. Експортна стратегія України (“дорожня карта” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017-2021 роки. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1017-2017-р#Text (дата звернення 16.06.2023р.)uk_UA
dc.relation.references11. Експортна стратегія України: секторальні та крос-секторальні експортні стратегії. Інформаційна довідка станом на 2018 рік. URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/perspective_Sectors_2018.pdfuk_UA
dc.relation.references12. Інтернет - портал “Дія.Бізнес. Експортний напрям”. URL: https://export.gov.ua/1-iak_eksportuvatiuk_UA
dc.relation.references13. Ковальчик О., Берестецька О. Сучасні інструменти digital – маркетингу. Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації». 2022. С.36-38. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/39767/2/ICBuTS_2022_Kovalchyk_O-Modern_tools_of_digital_36-38.pdfuk_UA
dc.relation.references14. Ковтун О.І. Методологія формування та вибору інноваційних стратегій. Економічний часопис ХХІ ст. 2015. № 1-2 (1). С. 36–39.uk_UA
dc.relation.references15. Кожен восьмий підприємець очікує зростання бізнесу у 2022 році – дослідження. URL: https://thepage.ua/ua/economy/stan-ukrayinskogo-biznesu-v-umovah-vijniuk_UA
dc.relation.references16. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник. /І.А. Дмитрієв, І.М. Кирчата, О.М. Шершенюк Х.: ФОП Бровін О.В., 2020. 340 с.uk_UA
dc.relation.references17. Кредисов А., Дерев'яненко О. Конкурентоспроможність країни та стратегія її експорту на світовому ринку. Економіка України. 1997. №5.uk_UA
dc.relation.references18. Крос – секторальна експортна стратегія 2019–2023. URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/FIN_Trade_Information_&_Trade_Promotion_Cross_Sector_Strategy_2019–2023_UKR.pdf (дата звернення: 17.05.2023р.)uk_UA
dc.relation.references19. Лозовський О.М., Яремко А.О. Основні тенденції розвитку малого бізнесу в Україні. Економіка і суспільство. 2017. Випуск 13. С. 578-582.uk_UA
dc.relation.references20. Мартиняк І. Міжнародний досвід інтернаціоналізації бізнесу в умовах економіки знань [Електронний ресурс] / Ірина Мартиняк, Іванна Бакушевич // Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 564-574. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21miouez.pdfuk_UA
dc.relation.references21. Марченко В.М. Стратегія експортної діяльності суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Економіка і суспільство. 2017. Випуск 13. С.592-596. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/13_ukr/99.pdfuk_UA
dc.relation.references22. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» віх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форми навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С.Стручок – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., -156с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196uk_UA
dc.relation.references23. Міністерство економіки України. URL: https://me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=1487b1f5-eeb7-4946-b9c8-3370f20568a2&title=UkrainaV2022-RotsiEksportuvala (Дата звернення 14.05.2023р.)uk_UA
dc.relation.references24. Мозгова Г.В., Морозов А.О., Фомін О.Д. Використання CRM- систем на українському ринку: особливості та перспективи. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Випуск 2 (58). С. 89-94.uk_UA
dc.relation.references25. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С.Стручок – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., -156с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/3942uk_UA
dc.relation.references26. Нове обличчя українського підприємництва. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2022/08/29/690937/uk_UA
dc.relation.references27. Переверзєва А.В., Мала К.С. Експортна стратегія підприємства як основа діяльності на міжнародному ринку. Вісник Запорізького національного університету. 2017. № 3 (35). С. 102-108. URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/Vznu_eco_2017_3_17.pdfuk_UA
dc.relation.references28. План відновлення України. URL: https://recovery.gov.ua (дата звернення 12.05.2023р.)uk_UA
dc.relation.references29. Програма релокації підприємств. URL: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=3e766cf9-f3ca-4121-8679-e4853640a99a&title=ProgramaRelokatsiiPidprimstv (дата звернення 04.05.2023).uk_UA
dc.relation.references30. Проект Плану відновлення України. Матеріали робочої групи «Екологічна безпека». URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/recoveryrada/ua/environmental-safety-assembly.pdf (дата звернення 13.11.2023)uk_UA
dc.relation.references31. Прокопишин О.С. Розроблення прогнозів експортно – імпортних операцій у системі зовнішньоекономічної діяльності. Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. К: ІЕП НАНУ, 2020. С. 252-260.uk_UA
dc.relation.references32. Різник Н., Берестецька О., Іваськів Н. Моделювання конкурентоспроможності торгівельного підприємства на основі економетричного підходу. Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава". 2021. Вип.2(25). С. 533-540. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/38870/1/21rnmoep.pdfuk_UA
dc.relation.references33. Рокоча В. В. Міжнародна торгівля: теорія та політика: навч. посібник. - К.: Таксон, 2009. 561с.uk_UA
dc.relation.references34. Савіцький А.В. Специфіка формування експортної стратегії розвитку в управлінні прибутковістю промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2019, № 1. С. 37-40. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/9-14.pdfuk_UA
dc.relation.references35. Як почувається бізнес в Україні в умовах війни та чого потребує найбільше – дослідження. URL: https://thepage.ua/ua/news/malij-ta-serednij-biznes-v-umovah-vijni-doslidzhennya-mastercarduk_UA
dc.relation.references36. Forbes. Державна митна служба.URL: https://forbes.ua/company/golovniy-rinok-yak-rozvivaetsya-i-zrostae-ukrainskiy-eksport-v-es-02032023-12061 (дата звернення 14.05.2023р.)uk_UA
dc.relation.references37. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613 - e01613. p.1-16.uk_UA
dc.relation.references38. Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти для здобувачів вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка» усіх форм навчання / Укладачі: Дмитрів Д.В., Берестецька О.М., Гац Л.Є. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020. 50 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40548uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 051 — економіка

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
КМР_Січкун_О.pdf735,41 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Avtorsyka_dovidka_Січкун.pdf236,71 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Herramientas de Administrador