Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБерестецька, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorСтрельбіцька, Роксолана Вікторівна-
dc.contributor.authorStrelbitska Roksolana-
dc.date.accessioned2023-12-26T17:52:07Z-
dc.date.available2023-12-26T17:52:07Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationСтрельбіцька Р. В..Вдосконалення систем роботи з клієнтами із використанням сучасних ІКТ (на прикладі ТД АТ "Укрпошта") : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „051 — економіка“ / Р. В. Стрельбіцька . — Тернопіль : ТНТУ, 2023 — 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43076-
dc.descriptionResearch for obtaining a master's degree in specialty 051 "Economics" - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine - Ternopil. 2023. The qualification work is completed on 67 sheets, contains 6 figures, 5 tables, appendices are placed on 9 pages. The work uses 27 literary sources, namely: legislative acts, monographs, textbooks, articles, Internet sites. The object of the research is the activity of TS JSC "Ukrposhta". The subject of the study is a system of indicators that characterize the activity of TS JSC "Ukrposhta". Research methods - economic analysis, statistical analysis, comparison, generalization, observation, SWOT - analysis. In the first chapter, the concept of the information and communication system is revealed and the features of the customer relationship management system are highlighted. In the second chapter, the organizational structure and directions of activity of JSC "Ukrposhta" were considered, and an economic analysis of the investigated enterprise was carried out. In the third section, the problems and prospects for the development of the joint-stock company "Ukrposhta" in war conditions are identified; the strategy of improving systems of working with clients based on the use of modern ICT is substantiated. In the fourth chapter, the issues of safety in emergency situations and occupational health and safety of employees of JSC "Ukrposhta" in the conditions of war are highlighted.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2023. Кваліфікаційну роботу виконано на 67 аркушах, містить 6 рисунків, 5 таблиць, додатки розміщено на 9 сторінках. В роботі використано 27 літературних джерел, а саме: законодавчі акти, монографії, підручники, статті, інтернет-сайти. Об’єкт дослідження – діяльність АТ «Укрпошта». Предмет дослідження – система показників, які характеризують діяльність АТ «Укрпошта». Методи дослідження – економічний аналіз, статистичний аналіз, порівняння, узагальнення, спостереження, SWOT – аналіз. В першому розділі розкрито поняття інформаційно-комунікаційної системи та виокремлено особливості системи управління відносинами з клієнтами. В другому розділі розглянуто організаційну структуру та напрями діяльності АТ «Укрпошта», проведено економічний аналіз досліджуваного підприємства. В третьому розділі зазначено проблеми та виведено перспективи розвитку акціонерного товариства «Укрпошта» в умовах війни; обґрунтовано стратегію вдосконалення систем роботи з клієнтами з використання сучасних ІКТ. В четвертому розділі висвітлені питання безпеки в надзвичайних ситуаціях та охорони праці працівників АТ «Укрпошта» в умовах війни.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ РОЗДІЛ…9 1.1. Поняття про інформаційно-комунікаційні системи…9 1.2. Особливості системи управління відносинами з клієнтами…12 АНАЛІТИКО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ 19 2.1. Опис діяльності підприємства та організаційна структура АТ «Укрпошта» 19 2.2. Економічний аналіз АТ «Укрпошта» 22 ПРОЄКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 34 3.1.Проблеми та перспективи розвитку акціонерного товариства «Укрпошта» в умовах війни 34 3.2.Розробка стратегії вдосконалення систем роботи з клієнтами з використання сучасних ІКТ. 46 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 50 4.1. Безпеки в надзвичайних ситуаціях: оповіщення населення про надзвичайні ситуації та інформування про наявну обстановку і вжиті заходи 50 4.2. Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників АТ «Укрпошта» в умовах війни 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 63uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject051uk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectзв'язокuk_UA
dc.subjectінтернет мережаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectпоштоматuk_UA
dc.subjectпоштампuk_UA
dc.subjectCALL - центрuk_UA
dc.subjectCRM - системаuk_UA
dc.subjectвідділення Укрпоштиuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectinternet networkuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectpost officeuk_UA
dc.subjectpost officeuk_UA
dc.subjectCall - centeruk_UA
dc.subjectCRM - systemuk_UA
dc.subjectdepartment of ukpostuk_UA
dc.titleВдосконалення систем роботи з клієнтами із використанням сучасних ІКТ (на прикладі ТД АТ "Укрпошта")uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of customer relationship systems using modern ICT (TS JSC “Ukrposhta” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.references1. Берестецька, О., & Різник, Н. (2023). Використання CRM – систем в Україні в умовах невизначеностей. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (4 (96), 26-31. https://doi.org/10.32782/bsnau.2023.4.5uk_UA
dc.relation.references2. Білоцерківський О. Б. Оцінювання економічної ефективності впровадження CRM – систем у діяльність торговельних підприємств. Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. 2020. Т.25.Вип.2(81). С. 167-172uk_UA
dc.relation.references3. Варічєва Р.В. Звіт про власний капітал як джерело аудиту операцій з руху власного капіталу. Міжнародний збірник наукових праць. Випуск 2(17).2010. с.37-43uk_UA
dc.relation.references4. Гордєєва – Герасимова Л. Впровадження CRM – системи на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. № 6, Том 2. С.115-118uk_UA
dc.relation.references5. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок –Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., –156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196uk_UA
dc.relation.references6. Мозгова Г.В., Морозов А.О., Фомін О.Д. Використання CRM- систем на українському ринку: особливості та перспективи. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Випуск 2 (58). С. 89-94.uk_UA
dc.relation.references7. Навчання працівників Укрпошти. URL: http://learning.ukrposhta.ua/ (дата звернення 23.11.2023)uk_UA
dc.relation.references8. Пігуль Н. Г., Боряк Т. Ю. Сучасні методи аналізу фінансового стану суб’єктів господарювання. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / за заг. ред.: Л. Л. Гриценко, І. В. Тютюник. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 20–22uk_UA
dc.relation.references9. Пігуль Н. Г., Боряк Т. Ю. Фінансова стійкість підприємства: сутність та значення. Фінанси, банківська система та страхування в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку в кризовій економіці: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 2-3 березня 2023 р.: Дніпро : ДДАЕУ, 2023. С.170-171. 26. Пігуль Н.Г., Клименко А.В.. Пігуль Є.І. Аналіз фінансової стійкості підприємств України. Приазовський економічний вісник. 2019. №1(12). С. 186-190.uk_UA
dc.relation.references10. Погоріла Ю.В. Інформаційно-комунікативна діяльність підприємств поштового зв’язку України. Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса, Том 1. № 12. 2020. С. 355-359. URL: https://jvestniksss.donnu.edu.ua/article/view/930uk_UA
dc.relation.references11. Погоріла Ю.В. Особливості діяльності підприємств поштового зв’язку на прикладі Укрпошти. Розвиток суспільних наук: європейські практики та національні перспективи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 25–26 грудня 2020 року). Львів: ГО «Львівська фундація суспільних наук», 2020. 88 с. С.24-28uk_UA
dc.relation.references12. Приймак С.В., Волкова О.А. Інформаційне забезпечення фінансової діагностики підприємств. Принципи формування зовнішньої політики держави: економічні та інституціональні аспекти : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Ужгород, 14-15 травня 2021 р. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. С. 92–94uk_UA
dc.relation.references13. Про затвердження Інструкції про порядок проведення на підприємствах поштового зв’язку в їхніх філіалах та структурних підрозділах перевірок за фактами втрат. URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/REG2571?an=17881&ed=1998_01_27 (дата звернення 4.12.2023)uk_UA
dc.relation.references14. Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2664-14#Text (дата звернення 2.12.2023)uk_UA
dc.relation.references15. Рибачук-Ярова Т.В., Марченко М.І. Теоретико - методичні засади використання CRM - системи на підприємствах. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/31910/1/CRM%20system.pdf (дата звернення: 5.12.2023).uk_UA
dc.relation.references16. Стрельбіцька Р.В. Вдосконалення систем роботи з клієнтами з використанням сучасних ІКТ на прикладі АТ «Укрпошта». Тези доповідей IV Міжнародної науково - практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства». Тернопіль, 7-8 грудня 2023uk_UA
dc.relation.references17. Укрпошта. Головна пошта України. URL: https://www.ukrposhta.ua/ua (дата звернення 28.11.2023)uk_UA
dc.relation.references18. Укрпошта загальна інформація. URL: https://mtu.gov.ua/content/ukrposhta-zagalna-informaciya.html (дата звернення 28.11.2023)uk_UA
dc.relation.references19. Фінансова звітність АТ «Укрпошта» за 2022 рік URL:https://clarity-project.info/edr/21560045/finances?current_year=2022 (дата звернення 2.12.2023)uk_UA
dc.relation.references20. Фінансова звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та звіт незалежного аудитора 2019. Офіційний сайт АТ "Укрпошта". URL: https://www.ukrposhta.ua/doc/annual-reports/Ukrposhta_FS_2019_Ukr_2606.pdf (дата звернення 29.11.2023)uk_UA
dc.relation.references21. Фінансова звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та звіт незалежного аудитора 2020. Офіційний сайт АТ "Укрпошта". URL: https://www.ukrposhta.ua/doc/annual-reports/final_financial_statements_man datory_ukr.pdf(дата звернення 29.11.2023).uk_UA
dc.relation.references22. Фінансова звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та звіт незалежного аудитора 2021. Офіційний сайт АТ "Укрпошта". URL:https://www.ukrposhta.ua/doc/annualreports/ukrposhta_financial_statements_2021 (дата звернення 29.11.2023)uk_UA
dc.relation.references23. Фінансовий аналіз : навчальний посібник / за заг. ред. І. О. Школьник. Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 421 с.uk_UA
dc.relation.references24. Фінансовий аналіз: навчальний посібник./ За заг. ред. Школьником І. О. К.: Центр учбової літератури, 2016. - 368 с.uk_UA
dc.relation.references25. Фурман І. В. Процес управління фінансовою стійкістю підприємства та шляхи його вдосконалення. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2017. №. 1. С. 31– 36.uk_UA
dc.relation.references26. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613-e01613. p.1-16.uk_UA
dc.relation.references27. Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти для здобувачів вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка» усіх форм навчання / Укладачі: Дмитрів Д.В., Берестецька О.М., Гац Л.Є. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020. 50 с. [http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40548]uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМР_Стрельбіцька_Р.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_dovidka_Стрельбіцька_Р.pdf284,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора