Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorЗолота, Наталя Петрівна-
dc.contributor.authorZolota, Natalia-
dc.date.accessioned2023-12-22T10:09:26Z-
dc.date.available2023-12-22T10:09:26Z-
dc.date.issued2023-12-22-
dc.identifier.citationЗолота Н. П. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Н. П. Золота. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 112 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43034-
dc.descriptionНа сучасному етапі розвитку вітчизняний бізнес зіткнувся з рядом викликів: затяжна пандемія, війна, руйнування, релокація бізнесу, відтік кадрів, перебої з енергозабезпеченням, ускладнення логістики, брак ресурсів і це далеко не повний перелік. Кризові явища є переломним моментом як в діяльності окремо взятого підприємства, так і в державі загалом. Саме тому щодня доводиться моніторити ситуацію, коригувати плани, ухвалювати оперативні рішення та визначати стратегічні орієнтири. З метою ефективної протидії переліченим загрозливим факторам підприємству необхідно впроваджувати комплекс маркетингових заходів, що забезпечать здатність протидіяти кризовій ситуації, знешкодити або пом’якшити наслідки та розвиватися. Актуальним е розроблення маркетингової конкурентної стратегії, основним завданням якої є зміцнення конкурентних позиційuk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі запропоновано комплекс заходів зміцнення конкурентних позицій підприємства «Редакція газети «Підручники і посібники», який передбачає удосконалення програм лояльності до споживачів з матеріальними, економічними та універсальними компонентами, впровадження інноваційних програмних продуктів з метою оптимізації діяльності видавництва та покращення комунікацій зі споживачами, розширення ринків збутуuk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУРuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність, значення та класифікація маркетингових конкурентних стратегійuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Алгоритм формування маркетингової конкурентної стратегіїuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Контроль та оцінювання ефективності маркетингової конкурентної стратегіїuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Огляд тенденцій розвитку ринку видавничо-поліграфічних послугuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства «Редакція газети «Підручники і посібники»»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Аналіз комплексу маркетингу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Визначення основних напрямів підсилення конкурентних позицій підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів зміцнення конкурентних позиційuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділуuk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectринок видавничо-поліграфічних послугuk_UA
dc.subjectвидавництвоuk_UA
dc.subjectкнижковий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингова конкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectпрограми лояльностіuk_UA
dc.subjectpublishing and printing services marketuk_UA
dc.subjectpublishinguk_UA
dc.subjectbook marketuk_UA
dc.subjectmarketing competitive strategyuk_UA
dc.subjectloyalty programsuk_UA
dc.titleФормування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the enterprise marketing competitive strategyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Золота Наталія Петрівна , 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення системи державного управління у книговидавничій сфері». Відомості Верховної Ради України. 2016. №10. Ст. 102.uk_UA
dc.relation.references2. Закон України «Про бібліотеки та бібліотечну справу» від 27.01.1995 року № 32/95-ВР. Відомості Верховної Ради України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/32/95-%D0%B2%D1%80/convuk_UA
dc.relation.references3. Закон України «Про видавничу справу» від 05.06.1997 року № 318/97-ВР URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/318/97-%D0%B2%D1%80/convuk_UA
dc.relation.references4. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 року № 2694-XII / Відомості Верховної Ради України. URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2694-12uk_UA
dc.relation.references5. Закон України «Про підтримку книговидавничої справи в Україні» від 06.03.2003 року N 601-IV. Відомості Верховної Ради України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/601-15uk_UA
dc.relation.references6. Опендатабот. Редакція газети «Підручники і посібники». URL: https://opendatabot.ua/c/22604402uk_UA
dc.relation.references7. Офіційна сторінка. Видавництво «Підручники і посібники». URL: https://pp- books.com.ua/uk_UA
dc.relation.references8. Офіційна сторінка Книжкової Палати України. URL: http://www.ukrbook.net/form_zvit.htmluk_UA
dc.relation.references9. Фінансова звітність «Редакція газети «Підручники і посібники», 2020- 2022 рр.uk_UA
dc.relation.references10. Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 630 с.uk_UA
dc.relation.references11. Безус П.І., Залізняк З.І. Принципи та проблеми розробки конкурентних стратегій розвитку підприємства. Ефективна економіка. 2017. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5936uk_UA
dc.relation.references12. Бєлєвцев М. І., Іваненко Л. М. Маркетинг: навч. посібн. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 328 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бєлова Т.Г. Стратегічний маркетинг: конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг», 8.03051001 «Товарознавство і комерційна діяльність» усіх форм навчання. К.: НУХТ, 2012. 127 сuk_UA
dc.relation.references14. Божидай І.І. Дефініція поняття «конкурентна стратегія» та її місце в управлінській ієрархії стратегій. Траекторія науки. 2016. № 1(6). С. 98-115.uk_UA
dc.relation.references15. Войтович С. Я., Потапюк І. П. Сутність і зміст поняття «маркетингова стратегія». Економіка і регіон. 2011. № 4 (31). С. 77–81.uk_UA
dc.relation.references16. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник, 7-ме вид., Київ: Лібра, 2010. 720 с 17. Горлач П. 85,9% видавництв в Україні продовжують свою роботу під час війни. URL: https://suspilne.media/culture/328532-859-vidavnictv-v-ukraini-prodovzuut-svou- robotu-pid-cas-vijniuk_UA
dc.relation.references18. Дослідження стану українського бізнесу під час війни: як себе посувають середні, малі та великі компанії. Kyivstar Business HUB. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/doslidzhennya-stanu-ukrayinskogo-biznesu-pid-chas- vijny-yak-sebe-pochuvayut-seredni-mali-ta-velyki-kompaniyiuk_UA
dc.relation.references19. Дуброва О.С. Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2010. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=274uk_UA
dc.relation.references20. Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером): Студентська бібліотека. URL: https://buklib.net/books/26095/uk_UA
dc.relation.references21. Зайчук Т. О. Стратегічний маркетинг органічних продуктів харчування: монографія. Київ: КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2012. 265 с.uk_UA
dc.relation.references22. Зозульов О. Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку. Економіка України. 2006. № 10 (539). С. 43-48.uk_UA
dc.relation.references23. Інформаційно-аналітичний портал про бізнес «Контракти.UA». URL: http://m.kontrakty.ua/article/128123uk_UA
dc.relation.references24. Калькулятор NPS. URL: https://www.npscalculator.com/en#uk_UA
dc.relation.references25. Кендюхов О. В., Димитрова С. М. Маркетингова стратегія підприємства: бренд-підхід до визначення ефективності: монографія. Донецьк: ДонУЕП, 2009. 182 c.uk_UA
dc.relation.references26. Ковальчук О.В. Маркетингові конкурентні стратегії. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/%D0%9A%D0%BE%D0%B2 %D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%92 /page11.htmluk_UA
dc.relation.references27. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 352 с.uk_UA
dc.relation.references28. Краузе О. Моделювання конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання. Наука й економіка. 2009. № 1 (13). С. 100-106.uk_UA
dc.relation.references29. Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: Бескиди, 2023.- 179 с.]. - С.203-210.uk_UA
dc.relation.references30. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. – № 3. – 2022. – С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082uk_UA
dc.relation.references32. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095uk_UA
dc.relation.references33. Круглов В. Книжковий рік під час війни. Факти. Стан справ. Перспективи. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/nestacha-ukrajinskih-knizhok-yak-knizhkoviy- rinok-perezhivaye-viynu-ostanni-novini-50297029.htmluk_UA
dc.relation.references34. Кустріч Л.О. Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. 2019. Вип. 33. С. 112-116.uk_UA
dc.relation.references35. Кузьменко Д., Родіон О. Тенденції розвитку видавничо-поліграфічної галузі України. POLIT.Challenges of science today, 5 квіт. 2022 р. URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/55169/1/%d0%9f%d0%be%d0%bb%d1 %96%d1%82%2022%20%d0%9c%d0%9c%d0%a2%d1%96%d0%a1%20%d0%9 a%d1%83%d0%b7%d1%8c%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%be%20%d0 %94..pdfuk_UA
dc.relation.references36. Лазарчук А. Визначення сутності логотипів та їх класифікація. Науковий блог. Національний університет «Острозька академія». URL: https://naub.oa.edu.ua/vyznachennya-sutnosti-lohotypiv-ta-jih-klasyfikatsiya/uk_UA
dc.relation.references37. Логотип і його функції. URL: http://um.co.ua/10/10-14/10-147475.htmuk_UA
dc.relation.references38. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: навчально-метод. посібник для самост. вивч. дисципліни. К.: КНЕУ, 2002. 200 с.uk_UA
dc.relation.references39. Матричні методи формування стратегії розвитку компанії. URL: http://www.ekonomikam.com/ecfins-452-5.htmuk_UA
dc.relation.references40. Мороз Л. А., Чухрай Н.Т. Маркетинг. [2-е вид.]. Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2002. 244 с.uk_UA
dc.relation.references41. Михайлова О.Ю. Актуальні проблеми ринку книжкової продукції в Україні в контексті завдань гуманітарної політики. URL: https://niss.gov.ua/doslidzhennya/gumanitarniy-rozvitok/aktualni-problemi-rinku- knizhkovoi-produkcii-v-ukraini-vuk_UA
dc.relation.references42. Населення України (Тернопільська область). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/ternopolskaya/uk_UA
dc.relation.references43. Ніколайчук О. Маркетингова стратегія: сутність й особливості. Галицький економічний вісник. 2019. № 6 (61). С. 111-118.uk_UA
dc.relation.references44. Обсяг та структура роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі у 2021 р. URL: https://www.vn.ukrstat.gov.ua/index.php/statistical- information/7577-2022-03-30-08-05-17.htmluk_UA
dc.relation.references45. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: підручник. К.: КНЕУ, 2003. 246 с.uk_UA
dc.relation.references46. Палига Є.М., Босак І.П. Сучасні тенденції функціонування видавничо- поліграфічної галузі та альтернативи їх розвитку. Науковий вісник ужгородського університету. 2016. Вип. № 1 (47). Т. 2. С. 285-290.uk_UA
dc.relation.references47. Писаренко В.В., Багорка М.О. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.references48. Примак Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13-20.uk_UA
dc.relation.references49. Пронько Л.М., Токар К.С. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2022. № 3. С. 89-96.uk_UA
dc.relation.references50. Прямі збитки українського бізнесу внаслідок війни сягнули 13 мільярдів доларів – KSE. Укрінформ: Мультимедійна платформа іномовлення України. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3660446-prami-zbitki-ukrainskogo- biznesu-vnaslidok-vijni-sagnuli-13-milardiv-kse.htmluk_UA
dc.relation.references51. Пурій Г. М. Інформаційні системи і технології в управлінні діяльністю підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/58.pdfuk_UA
dc.relation.references52. Рейтинг українських видавництв. URL: https://bookforum.ua/en/p/rejtyng- ukrayinskyh-vydavnytstvuk_UA
dc.relation.references53. Роль логотипу. URL: https://dalistrategies.com/ua/rol-lohotypu/uk_UA
dc.relation.references54. Романенко О. О. Специфіка маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. № 3. Том 1. С. 78-85.uk_UA
dc.relation.references55. Руделіус В., Азарян О. М., Бабенко Н. О., О.А. Виноградова. Маркетинг: підручник. К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні». 2008. 648 с.uk_UA
dc.relation.references56. Середня місячна зарплата по регіонах України в 2022 р. (грн.). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/averageuk_UA
dc.relation.references57. Серпухов М., Нестеренко А. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств. URL: http://uam.in.ua/upload/iblock/9e3/9e373651304eacbfa7006fefe09b5113.pdfuk_UA
dc.relation.references58. Скакальська В., Шендирук Н. Ціноутворення у видавничому бізнесі (на прикладі видавництва «Підручники і посібники»). Збірник наукових тез: за матеріалами студентських наукових читань. Навчально-практична майстерня редакційно-видавничих технологій Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола. Тернопіль, 2021. URL: https://gi.edu.ua/en/college- main/subsection/library/repozytorii/746-tsinoutvorennia-u-vydavnychomu-biznesi- na-prykladi-vydavnytstva-pidruchnyky-i-posibnykyuk_UA
dc.relation.references59. Сучасні IT-рішення для управління бізнесом. URL: https://www.it.ua/uk_UA
dc.relation.references60. Тарасовський Ю. За рік великої війни в Україні відкрилось 202000 ФОпів. У яких сферах українці будують бізнес. URL: https://forbes.ua/news/za-rik-velikoi- viyni-v-ukraini-vidkrilosya-202-000-fopiv-v-yakikh-sferakh-ukraintsi-buduyut- biznes-28032023-12671uk_UA
dc.relation.references61. Таргетинг. URL: https://snov.io/glossary/ua/targeting-ua/uk_UA
dc.relation.references62. Тимонін О. М., Олійний С. С. Стратегії маркетингу: навчальний посібник. Х.: Око, 2019. 184 с.uk_UA
dc.relation.references63. Узагальнені дані Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції станом на 05.05.2022. URL: http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=184000&cat_id=97933uk_UA
dc.relation.references64. Шендерівська Л.П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва. Економіка та держава. 2018 С. 61-65.uk_UA
dc.relation.references65. Шинкаренко В. Г., Кузьменко А. В. Обґрунтування поняття «маркетингова стратегія підприємства». Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 33. С. 242-246.uk_UA
dc.relation.references66. Шпак В.І. Видавничий бізнес: книга редактора: навчальний посібник. К.: ДП «Експрес-об’ява». 2022. 292 с.uk_UA
dc.relation.references67. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). 2011. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.uk_UA
dc.relation.references68. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства. Галицький економічний вісник. 2017. № 2. (53). С. 89-102.uk_UA
dc.relation.references69. Шпилик С., Вовчук О. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. № 2 (55). С. 106-113.uk_UA
dc.relation.references70. Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства: автореферат дис. ... на здоб. наук. ступ. докт. економ. наук. Донецьк, 2012. 41 с.uk_UA
dc.relation.references71. Як скласти портрет твого ідеального покупця. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysni-statti/marketyng/jak-sklasti-portret-tvogo- idealnogo-pokupcjauk_UA
dc.relation.references72. Aaker David A. Strategic Market Management: Global Perspectives. New York : John Wiley and Sons, Ltd, 2010. 368 p.uk_UA
dc.relation.references73. Ansoff I.H. Implanting strategic management. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall International, 1984uk_UA
dc.relation.references74. Armstrong G., Kotler Р. Marketing: An Introduction 12-th ed. Pearson, 2015. 673 p.uk_UA
dc.relation.references75. Industry Analysis Size and trends – Technavio. Market Resear ch Reports. URL: https://t1p.de/7i0fmuk_UA
dc.relation.references76. Yuliia Tymchenko, Mariia Proskurina, Taras Hryhorchuk, Lesya Chervinska, Vadym Ratynskiy, Svitlana Shpylyk, Olga Krause, Iryna Piniak, Iryna Lebedynets, Oleksandr Nosyriev. DETERMINING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ON CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKETING STRUCTURE OF CULTURE INDUSTRIES. "Eastern-European Journal of Enterprise Technologies", (No 2/13 (122) 2023)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Золота.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Золота_авторська довідка.pdf638,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора