Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42924

Назва: Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації
Інші назви: Trends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization
Автори: Балик, Тетяна
Balyk, Tetiana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації / Тетяна Балик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 7–8. — (Розвиток соціально-економічних систем мікро-, мезо- і макрорівня: конфлікт традиційних моделей та економічних реалій XXI століття).
Bibliographic description: Balyk T. (2023) Tendentsii rozvytku marketynhovoho menedzhmentu yak instrumentu posylennia konkurentnykh pozytsii orhanizatsii [Trends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 7-8 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 3-лис-2023
Дата внесення: 1-гру-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
Науковий керівник: Юрик, Наталія Євгенівна
Yuryk, Nataliia
УДК: 351
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 7-8
Початкова сторінка: 7
Кінцева сторінка: 8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42924
ISBN: 978-617-7875-68-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
Перелік літератури: 1. Прядко А.Г. (2020) Місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Молодіжна наукова ліга. Сучасний стан та перспективи розвитку науки. Том 1. С. 77-79.
References: 1. Priadko A.H. (2020) Mistse marketynhovoho menedzhmentu v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Molodizhna naukova liha. Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku nauky. V. 1. P. 77-79.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.