Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42924

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЮрик, Наталія Євгенівна
dc.contributor.advisorYuryk, Nataliia
dc.contributor.authorБалик, Тетяна
dc.contributor.authorBalyk, Tetiana
dc.coverage.temporal3 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal3 November 2023
dc.date.accessioned2023-12-01T09:00:13Z-
dc.date.available2023-12-01T09:00:13Z-
dc.date.created2023-11-03
dc.date.issued2023-11-03
dc.identifier.citationБалик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації / Тетяна Балик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 7–8. — (Розвиток соціально-економічних систем мікро-, мезо- і макрорівня: конфлікт традиційних моделей та економічних реалій XXI століття).
dc.identifier.isbn978-617-7875-68-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42924-
dc.format.extent7-8
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.titleТенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації
dc.title.alternativeTrends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc351
dc.relation.references1. Прядко А.Г. (2020) Місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Молодіжна наукова ліга. Сучасний стан та перспективи розвитку науки. Том 1. С. 77-79.
dc.relation.referencesen1. Priadko A.H. (2020) Mistse marketynhovoho menedzhmentu v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Molodizhna naukova liha. Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku nauky. V. 1. P. 77-79.
dc.identifier.citationenBalyk T. (2023) Tendentsii rozvytku marketynhovoho menedzhmentu yak instrumentu posylennia konkurentnykh pozytsii orhanizatsii [Trends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 7-8 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage7
dc.citation.epage8
dc.citation.conferenceⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.