このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42649

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorСкрипник, Наталія Євгенівна
dc.contributor.authorЗахарченко, Богдан Ігорович
dc.contributor.authorSkrypnyk, Nataliia
dc.contributor.authorZakharchenko, Bohdan
dc.date.accessioned2023-10-14T10:47:41Z-
dc.date.available2023-10-14T10:47:41Z-
dc.date.created2023-09-05
dc.date.issued2023-09-05
dc.date.submitted2023-05-17
dc.identifier.citationСкрипник Н. Є. Формування конкурентного профілю вітчизняних компаній у глобальному бізнес-середовищі / Наталія Євгенівна Скрипник, Богдан Ігорович Захарченко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 171–181. — (Міжнародні економічні відносини).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42649-
dc.description.abstractДосліджено ключові аспекти процесу виходу українських компаній на світовий ринок: передумови та фактори, що впливають на міжнародний розвиток компаній під час експансії та становлення в умовах сучасних конкурентних відносин; форми розвитку бізнесу та підприємств. Проведено короткий структурний аналіз основних стратегій розвитку компаній в умовах виходу на ринки інших країн, наведено приклади стратегій міжнародного розвитку великих вітчизняних компаній, міжнародного співробітництва та побудови успішних підприємств. Висвітлено основні тенденції входження вітчизняних компаній у міжнародний бізнес-середовище та розкрито особливості конкурентних можливостей українських підприємств, проаналізовано проблеми конкуренто- спроможності українських компаній на міжнародній бізнес-арені. Проаналізовано, яким чином глобальні економічні процеси впливають на міжнародний поділ факторів виробництва Й на територіальне розміщення продуктивних сил. Міжнародна конкуренція, глобалізація ринків, масштабне проникнення іноземних товарів на український ринок переводять проблему управління конкурентоспроможністю підприємства до числа пріоритетних управлінських завдань, успішне вирішення яких забезпечить виживання і розвиток підприємств у новому середовищі. Глобалізація світового господарства відкриває небувалі можливості для розвитку міжнародного бізнесу, характерними рисами якого стають: доступність і загальність, ступінчастість розвитку, можливість здійснення діяльності в режимі реального часу, охоплення за допомогою телекомунікацій усіх ринків товарів та послуг. Значущість і цінність бізнесу для світової економіки визначається підтриманням конкурентного ринкового середовища, що є ключовою функцією на всіх етапах розвитку світової економіки. Сучасна конкуренція – це конкуренція нових за стратегією, організацією виробництва та бізнес-культурою компаній. Досліджено ключові фактори успішного розвитку вітчизняних та міжнародних компаній, такі як залучення інвестицій, використання наукових, інноваційних розробок, використання організаційно-управлінського досвіду.
dc.description.abstractThe article examines the key aspects of the process of Ukrainian companies entering the global market: prerequisites and factors influencing the international development of companies during expansion and establishment in the context of modern competitive relations; forms of business and enterprise development. A brief structural analysis of the main development strategies of companies in the conditions of entering the markets of other countries is carried out, examples of the strategies of international development of large domestic companies, international cooperation and the construction of successful enterprises are given. The main trends of the entry of domestic companies into the international business environment are highlighted and the features of competitive opportunities of Ukrainian enterprises are revealed, the problems of competitiveness of Ukrainian companies in the international business arena are analyzed. It is analyzed how global economic processes affect the international division of production factors and the territorial location of productive forces. International competition, globalization of markets, large-scale penetration of foreign goods into the Ukrainian market transfer the problem of managing the competitiveness of the enterprise to the number of priority management tasks, the successful solution of which will ensure the survival and development of enterprises in the new environment. The globalization of the world economy opens up unprecedented opportunities for the development of international business, the characteristic features of which are: accessibility and generality, gradual development, the possibility of carrying out activities in real time, covering all markets of goods and services with the help of telecommunications. The importance and value of business for the world economy is determined by maintaining a competitive market environment, which is a key function at all stages of the development of the world economy. Modern competition is the competition of new companies in terms of strategy, production organization and business culture. The key factors of the successful development of domestic and international companies, such as investment attraction, the use of scientific and innovative developments, and the use of organizational and management experience, were studied.
dc.format.extent171-181
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 4 (83), 2023
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 4 (83), 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-4-115-123
dc.subjectміжнародна компанія
dc.subjectбізнес-середовище
dc.subjectконкурентні відносини
dc.subjectміжнародний бізнес
dc.subjectсвітові ринки
dc.subjectекспортно-імпортні операції
dc.subjectтранснаціональні компанії
dc.subjectфінансово-промислові групи
dc.subjectinternational company
dc.subjectbusiness environment
dc.subjectcompetitive relations
dc.subjectinternational business
dc.subjectforeign markets
dc.subjectexport-import operations
dc.subjecttransnational companies
dc.subjectfinancial and industrial groups
dc.titleФормування конкурентного профілю вітчизняних компаній у глобальному бізнес-середовищі
dc.title.alternativeFormation of a competitive profile of domestic companies in the global business environment
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages11
dc.subject.udc656.078
dc.relation.references1. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів. Пер. з англ. Київ: Наш Формат. 2019. 624 с.
dc.relation.references2. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Пер. з англ. Київ: Наш Формат. 2020. 424 с.
dc.relation.references3. Швиданенко О. А. Глобальна конкурентоспроможність: теоретичні та прикладні аспекти : моногра-фія. Київ: КНЕУ, 2007. 312 с.
dc.relation.references4. Антонюк Л. Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: теорія та механізм реалізації: монографія. Київ: КНЕУ, 2004. 275 с.
dc.relation.references5. Лук’яненко О. Д. Інноваційні фактори глобальної конкурентоспроможності: монографія. Київ: КНЕУ, 2015. 298 с.
dc.relation.references6. Skrypnyk N. Ye., Sydorenko K. V. (2019). The Key Components in Forming a Modern Innovation Basis of Competitiveness in the Context of Globalization Transformations. Business Inform 4:115–123. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-4-115-123
dc.relation.references7. Котлер Ф., Касліоне Дж. А. Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності / пер. з англ. під ред. Т. В. Співаковської, С. В. Співаковського. Київ: Хімджест, ПЛАСКЕ, 2009. 208 с.
dc.relation.references8. Глобалізаційні процеси у світовій економіці: виклики та можливості для України : колективна мо-нографія / за заг. ред. д.е.н., проф. О. О. Борзенко; НАН України, ДУ «Ін-т екон. та прогнозув. НАН України». Електрон. дані. Київ, 2022. 264 c.
dc.relation.references9. Борзенко О. О., Панфілова Т. О. Передумови довгострокової депресії світової економіки. East European Scientific Journal. 2021. № 2 (66). Рart 3. Р. 20–25.
dc.relation.references10. Горбач Л. М., Плотніков О. В. Глобалізація: світова економіка та українські реалії: монографія. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020 224 с.
dc.relation.referencesen1. Porter M. (2019). Konkurentna perevaha. Yak dosiahaty stabilno vysokykh rezultativ [Competitive Ad-vantage: Creating and Sustaining Superior Performance]. Kyiv: Nash Format. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen2. Porter M. (2020). Konkurentna stratehiia. Tekhniky analizu haluzei i konkurentiv [Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competit]. Kyiv: Nash Format. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen3. Shvydanenko O. A. (2007). Hlobalna konkurentospromozhnist: teoretychni ta prykladni aspekty [Global competitiveness: theoretical and applied aspects]. Kyiv: KNEU. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen4. Antoniuk L. L. (2004). Mizhnarodna konkurentospromozhnist krain: teoriia ta mekhanizm realizatsii [International competitiveness of countries: theory and implementation mechanism]. Kyiv: KNEU. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen5. Lukianenko O. D. (2015). Innovatsiini faktory hlobalnoi konkurentospromozhnosti [Innovative factors of global competitiveness]. Kyiv: KNEU. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen6. Skrypnyk N. Ye., Sydorenko K. V. (2019). The Key Components in Forming a Modern Innovation Basis of Competitiveness in the Context of Globalization Transformations. Business Inform 4:115–123. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-4-115-123
dc.relation.referencesen7. Kotler F., Kaslione Dzh. A. (2009). Khaotyka upravlinnia ta marketynh v epokhu turbulentnosti [Chaotics: The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulenc]. Kyiv: Khimdzhest, PLASKE. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen8. Borzenko O. O. (2022). Hlobalizatsiini protsesy u svitovii ekonomitsi: vyklyky ta mozhlyvosti dlia Ukrainy [Globalization processes in the world economy: challenges and opportunities for Ukraine]. Kyiv: DU “In-t ekon. ta prohnozuv. NAN Ukrainy”. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen9. Borzenko O. O., Panfilova T. O. (2021). Peredumovy dovghostrokovoji depresiji svitovoji ekonomiky. East European Scientific Journal. No. 2 (66). Part 3. P. 20–25.
dc.relation.referencesen10. Horbach L. M., Plotnikov O. V. (2020). Hlobalizatsiia: svitova ekonomika ta ukrainski realii [Globalization: world economy and Ukrainian realities]. Kyiv: Vydavnychyi dim “Kondor”. [In Ukrainian].
dc.identifier.citationenSkrypnyk N., Zakharchenko B. (2023) Formuvannia konkurentnoho profiliu vitchyznianykh kompanii u hlobalnomu biznes-seredovyshchi [Formation of a competitive profile of domestic companies in the global business environment]. Galician economic journal (Tern.), vol. 83, no 4, pp. 171-181 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.171
dc.contributor.affiliationДніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро, Україна
dc.contributor.affiliationOles Honchar Dnipro National University, Dnipro, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume83
dc.citation.issue4
dc.citation.spage171
dc.citation.epage181
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2023, № 4 (83)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。