Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42543

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorДемкура, Тарас Володмиирович
dc.contributor.authorМаркович, Ірина Богданівна
dc.contributor.authorDemkura, Taras
dc.contributor.authorMarkovych, Iryna
dc.date.accessioned2023-09-04T06:53:11Z-
dc.date.available2023-09-04T06:53:11Z-
dc.date.created2023-06-20
dc.date.issued2023-06-20
dc.date.submitted2023-04-21
dc.identifier.citationДемкура Т. В. «Колесо життєвого балансу» як інструмент підвищення самоусвідомлення та мотивації людини в контексті сучасних світових трендів / Тарас Володмиирович Демкура, Ірина Богданівна Маркович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 82. — № 3. — С. 152–164. — (Менеджмент).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42543-
dc.description.abstractДосліджено суть категорій «життєвий баланс» та «колесо життя» в інструментарії самообстеження та самоусвідомлення тих сфер, які можуть бути покращеними для підвищення якості життя людини. Показано структуру «Колеса життєвого балансу», зокрема виділено такі сектори: здоров’я та фізична активність; відносини та сім’я; фінанси; відпочинок, дозвілля; друзі, оточення; соціальні проекти; особистісний розвиток; робота, бізнес. Подано основні компоненти, які слід оцінювати, проводячи аудит у цих секторах. Показано, що трендами світового розвитку та пріоритетами сучасної людини є: прагнення до здорового способу життя та активного довголіття; участь в екологічних та соціальних ініціативах, волонтерство; пошук балансу між роботою та особистим життям; посилення ролі інтернет-технологій, активне використання соціальних мереж; фокус на бізнесі, заснованому на цінностях та рекомендаційному маркетингу; особистий розвиток, брендинг, networking та навички комунікації; прагнення бути частиною спільноти, бути сучасним, мати цікаве оточення, самореалізація. Продемонстровано, що «Колесо життєвого балансу» повністю кореспондує з цими трендами. На прикладах доведено, що поведінкова економіка може стати в нагоді при формуванні відповідної архітектури рішень, тобто формування контексту або обставин, у яких людина буде тяжіти до раціональніших з точки зору довготермінової перспективи ухвалень. Поведінкова економіка пропонує інструментарій м’якого підштовхування до раціональнішої поведінки людини, в тому числі й щодо збереження свого здоров’я, що веде, наприклад, до активного довголіття. Подано детальний аналіз понять соціальної активності, активізму та волонтерства, акцентовано увагу на відмінностях між цими явищами суспільного життя. Показано важливість екологічних ініціатив, які спрямовані на трансформацію структури споживання та загалом принципів функціонування окремих галузей чи напрямків діяльності. Продемонстровано, що бізнес сьогодні та в майбутньому повинен базуватися на цінностях, бути соціально відповідальним.
dc.description.abstractThe article examines the essence of the categories «life balance» and «wheel of life» in the tools of self-examination and self-awareness of those areas that can be improved to improve the quality of a person's life. The structure of the «Wheel of Life Balance» is shown, in particular the following sectors are highlighted: health and physical activity; relationships and family; finances; recreation, leisure; friends, environment; social projects; personal development; work, business. The main components that should be evaluated when conducting an audit in these sectors are presented. It is shown that the trends of world development and the priorities of modern man are: striving for a healthy lifestyle and active longevity; participation in environmental and social initiatives, volunteering; finding a balance between work and personal life; strengthening the role of Internet technologies, active use of social networks; focus on value-based business and referral marketing; personal development, branding, networking and communication skills; the desire to be part of the community, to be modern, to have an interesting environment, self-realization. It is shown that the «Wheel of Life Balance» fully corresponds with these trends. The examples prove that behavioral economics can be useful in the formation of an appropriate architecture of decisions, that is, the formation of a context or circumstances in which a person will gravitate towards decisions that are more rational from the point of view of the long-term perspective. Behavioral economics offers a toolkit of gentle nudges towards more rational human behavior, including in terms of preserving one's health, which leads, for example, to active longevity. A detailed analysis of the concepts of social activity, activism, and volunteerism is given, and emphasis is placed on the differences between these phenomena of social life. The importance of environmental initiatives, which are aimed at transforming the structure of consumption and, in general, the principles of functioning of certain industries or areas of activity, is shown. It has been demonstrated that business today and in the future must be based on values and be socially responsible.
dc.format.extent152-164
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 3 (82), 2023
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 3 (82), 2023
dc.relation.urihttps://www.thecoachingtoolscompany.com/wheel-of-life-complete-guide-everything-you-need-to-know/
dc.relation.urihttp://ecolifestyle.biz/
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3386/w7948
dc.relation.urihttps://www.bbc.com/ukrainian/vert-fut-52674143
dc.relation.urihttps://ourworldindata.org/life-expectancy#how-did-life-expectancy-change-over-time
dc.relation.urihttps://www.gfk.com/blog/how-consumers-are-taking-control-of-their-health-and-wellbeing
dc.relation.urihttps://platforma.volunteer.country/posts/sotsialna-aktyvnist-vs-aktyvizm-vs-volonterstvo
dc.relation.urihttps://discover.gfk.com/story/green-consumer-europe-2020/page/3/1
dc.relation.urihttps://www.gfk.com/blog/why-consumers-flock-to-brands-with-a-circular-business-model
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3236-17#Text
dc.relation.urihttps://ukraine.ureport.in/opinion/5800/
dc.relation.urihttps://speka.media/yakimi-socmerezami-koristuyutsya-ukrayinci-pid-cas-viini-doslidzennya-p22nyp
dc.relation.urihttps://investgazeta.ua/uk/blohy/osobystyi-brend-ta-rekomendatsiia-iak-rozvyvaty-biznes-v-umovakh-sohodennia%20
dc.subjectколесо життєвого балансу
dc.subjectсамооцінювання
dc.subjectтренди світового розвитку
dc.subjectwheel of life balance
dc.subjectself-evaluation
dc.subjectworld development trends
dc.title«Колесо життєвого балансу» як інструмент підвищення самоусвідомлення та мотивації людини в контексті сучасних світових трендів
dc.title.alternative«Wheel of life balance» as a tool for increasing self-awareness and human motivation in the context of current global trends
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages13
dc.subject.udc316.62
dc.relation.references1. Elsey E. The complete guide to the wheel of life. The Coaching Tools Company. 2022, July 25. URL: https://www.thecoachingtoolscompany.com/wheel-of-life-complete-guide-everything-you-need-to-know/
dc.relation.references2. Життя в стилі ECO. URL: http://ecolifestyle.biz/ (Last accessed: 22.04.2023).
dc.relation.references3. Загальна теорія здоров’я та здоров’я збереження: колективна монографія. Харків: Вид. Рожко С. Г., 2017. 488 с.
dc.relation.references4. Mullainathan S. & Thaler R. H. Behavioral economics. National Bureau of Economic Research (NBER). 2000. Working Paper 7948. DOI: https://doi.org/10.3386/w7948
dc.relation.references5. Руджері Аманда Чи дійсно ми живемо довше, ніж наші предки? BBC Future. 16 травня 2020. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/vert-fut-52674143 (дата звернення: 22.04.2023).
dc.relation.references6. Our World in Data. URL: https://ourworldindata.org/life-expectancy#how-did-life-expectancy-change-over-time (Last accessed: 22.04.2023).
dc.relation.references7. Norbert Herzog How consumers are taking control of their health and wellbeing. GFK. 2022. URL: https://www.gfk.com/blog/how-consumers-are-taking-control-of-their-health-and-wellbeing (Last accessed: 22.04.2023).
dc.relation.references8. Соціальна активність VS Активізм VS Волонтерство. URL: https://platforma.volunteer.country/posts/sotsialna-aktyvnist-vs-aktyvizm-vs-volonterstvo (дата звернення: 22.04.2023).
dc.relation.references9. Europe`s Green Shoppers are increasing, despite lockdowns. Latest findings from GFK. URL:https://discover.gfk.com/story/green-consumer-europe-2020/page/3/1 (Last accessed: 22.04.2023).
dc.relation.references10. Why consumers flock to brands with a circular business model. Lenneke Schils, GFK, 03.08.2021. URL: https://www.gfk.com/blog/why-consumers-flock-to-brands-with-a-circular-business-model (Last accessed: 22.04.2023).
dc.relation.references11. Про волонтерську діяльність: Закон України від 19.04.2011 № 3236-VI. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3236-17#Text (дата звернення: 22.04.2023).
dc.relation.references12. UReport. URL: https://ukraine.ureport.in/opinion/5800/ (Last accessed: 22.04.2023).
dc.relation.references13. Муджирі Є. Якими соцмережами користуються українці під час війни: статистика. SPEKA. 2022. URL: https://speka.media/yakimi-socmerezami-koristuyutsya-ukrayinci-pid-cas-viini-doslidzennya-p22nyp (дата звернення: 22.04.2023).
dc.relation.references14. Демкура Тарас Особистий бренд та рекомендація: Як розвивати бізнес в умовах сьогодення? 2020. URL: https://investgazeta.ua/uk/blohy/osobystyi-brend-ta-rekomendatsiia-iak-rozvyvaty-biznes-v-umovakh-sohodennia%20 (дата звернення: 22.04.2023).
dc.relation.referencesen1. Elsey E. (2022). The complete guide to the wheel of life. The Coaching Tools Company. July 25. URL: https://www.thecoachingtoolscompany.com/wheel-of-life-complete-guide-everything-you-need-to-know/ (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen2. Zhyttya v styli EKO. [Life in ECO style]. URL: http://ecolifestyle.biz/ (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen3. Zahal'na teoriya zdorov"ya ta zdorov"ya zberezhennya (2017): kolektyvna monohrafiya [General theory of health and health preservation: a collective monograph]. Kharkiv: Ed. Rozhko S. H.
dc.relation.referencesen4. Mullainathan S. & Thaler R. H. (2000). Behavioral economics. National Bureau of Economic Research (NBER), Working Paper 7948. DOI: https://doi.org/10.3386/w7948
dc.relation.referencesen5. Amanda Rudzheri. Chy diysno my zhyvemo dovshe, nizh nashi predky? [Amanda Ruggeri. Are we really living longer than our ancestors?] BBC Future, 16.05.2020. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/vert-fut-52674143 (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen6. Our World in Data. URL: https://ourworldindata.org/life-expectancy#how-did-life-expectancy-change-over-time (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen7. Norbert Herzog (2022). How consumers are taking control of their health and wellbeing. GFK. URL: https://www.gfk.com/blog/how-consumers-are-taking-control-of-their-health-and-wellbeing (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen8. Sotsial'na aktyvnist' VS Aktyvizm VS Volonterstvo [Social activity VS Activism VS Volunteering]. URL: https://platforma.volunteer.country/posts/sotsialna-aktyvnist-vs-aktyvizm-vs-volonterstvo (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen9. Europe`s Green Shoppers are increasing, despite lockdowns. Latest findings from GFK. URL: https://discover.gfk.com/story/green-consumer-europe-2020/page/3/1 (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen10. Why consumers flock to brands with a circular business model. Lenneke Schils, GFK, 03.08.2021. URL: https://www.gfk.com/blog/why-consumers-flock-to-brands-with-a-circular-business-model (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen11. Pro volonters'ku diyal'nist': Zakon Ukrayiny [About volunteering: Law of Ukraine] 19.04.2011 № 3236-VI. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3236-17#Text (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen12. UReport. URL: https://ukraine.ureport.in/opinion/5800/ (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen13. Mudzhyri Ye. (2022). Yakymy sotsmerezhamy korystuyut'sya ukrayintsi pid chas viyny: statystyka. [Mujiri E. What social networks are used by Ukrainians during the war: statistics.] SPEKA. URL: https://speka.media/yakimi-socmerezami-koristuyutsya-ukrayinci-pid-cas-viini-doslidzennya-p22nyp (accessed: 22 April 2023).
dc.relation.referencesen14. Demkura Taras (2020). Osobystyy brend ta rekomendatsiya: Yak rozvyvaty biznes v umovakh s'ohodennya? [Personal brand and recommendation: How to develop business in today's conditions?]. URL: https://investgazeta.ua/uk/blohy/osobystyi-brend-ta-rekomendatsiia-iak-rozvyvaty-biznes-v-umovakh-sohodennia%20 (accessed: 22 April 2023).
dc.identifier.citationenDemkura T., Markovych I. (2023) "Koleso zhyttievoho balansu" yak instrument pidvyshchennia samousvidomlennia ta motyvatsii liudyny v konteksti suchasnykh svitovykh trendiv [«Wheel of life balance» as a tool for increasing self-awareness and human motivation in the context of current global trends]. Galician economic journal (Tern.), vol. 82, no 3, pp. 152-164 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.03.152
dc.contributor.affiliationТернопільське регіональне представництво «ІСС Ukraine», Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationRegional Development of the International Chamber of Commerce ICC of Ukraine, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume82
dc.citation.issue3
dc.citation.spage152
dc.citation.epage164
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2023, № 3 (82)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.