Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.advisorPalyanytsya, Viktor-
dc.contributor.authorХачатрян, Девід Самвелович-
dc.contributor.authorKhachatryan, Devid Samvelovych-
dc.date.accessioned2023-07-20T20:58:15Z-
dc.date.available2023-07-20T20:58:15Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationХачатрян Д.С. Напрями впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності (на прикладі готельного хостелу “У Поттера”) : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Д.С. Хачатрян. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42232-
dc.description.abstractХачатрян Д. С. “Напрями впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності (на прикладі готельного хостелу “У Поттера”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (91 с., 10 рис., 23 табл., 46 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій з пошуку ефективних напрямів впливу на конкурентоспроможність тпідприємства індустрії гостинності. У розрізі обраної теми було розкрито розглянуто теоретичні засади визначення впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності; продемонстровано аналітичні аспекти дослідження конкурентоспроможності готельного хостелу “У Поттера”; рекомендовано рекомендовано пропозиції щодо впливу на конкурентоспроможність готельного хостелу “У Поттера”. Практичне значення одержаних результатів. У процесі дослідження рекомендовано застосувати маркетингове управління для забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери гостинності, а також впровадити методики оцінювання ефективності управління персоналом у готельномку хостелі “У Поттера”, що приведе до підвищення конкурентоспроможності, а також матиме позитивний вплив на рівень розвитку даного підприємства сфери гостинності. Практичне значення результатів полягає також у визначенні теоретичних положень та формуванні висновків, викладених у роботі, що дозволяють розширити та систематизувати знання у галузі забезпечення конкурентоспроможності послуг.uk_UA
dc.description.abstractKhachatryan D. S. “Directions of impact on hospitality industry establishment competitiveness (hotel hostel “At Potter’s” as a case study)”. Bachelor’s thesis (91 pp., 10 fig., 23 table, 46 literary sources) in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2023. This bachelor’s qualification work is dedicated to the introduction of theoretical provisions, the development of scientific and methodological and practical recommendations for the search for effective direct injection into the competitiveness of the hospitality industry. In the context of the selected topic, the theoretical principles of determining the impact on the competitiveness of the hospitality industry enterprise were discussed; the analytical aspects of the study of the competitiveness of the "U Pottera" hotelhostel are demonstrated; recommended recommended proposals regarding the impact on the competitiveness of the hotel-hostel “U Pottera”. Practical significance of the obtained results. In the research process, it is recommended to apply marketing management to ensure the competitiveness of the hospitality enterprise, as well as to implement the methods of evaluating the effectiveness of personnel management in the hotel-hostel “U Pottera”, which will lead to an increase in competitiveness, and will also have a positive impact on the level of development of this hospitality enterprise. The practical significance of the results also lies in the definition of theoretical provisions and the formation of conclusions presented in the work, which allow expanding and systematizing knowledge in the field of ensuring the competitiveness of services.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...5 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ЧАСТИНА. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ...9 1.1. Загальні детермінанти розвитку ринку послуг розміщення та проживання...9 1.2. Інституційні основи та генезис поняття “конкурентоспроможність” підприємств сфери гостинності...15 1.3. Аналізування існуючих підходів і показників оцінювання конкурентоспроможності підприємницьких структур сфери гостинності...22 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА. АНАЛІТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ХОСТЕЛУ “У ПОТТЕРА”...33 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства готельного господарства...33 2.2. Аналізування факторів впливу на конкурентні позиції готельного хостелу “У Поттера”...45 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ГОТЕЛЬНОГО ХОСТЕЛУ “У ПОТТЕРА”...54 3.1. Пропозиції застосування маркетингового управління для забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери гостинності...54 3.2. Рекомендації з впровадження методики оцінювання ефективності управління персоналом у готельномку хостелі “У Поттера”...67 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...78 4.1. Безпека життєдіяльності...78 4.2. Основи охорони праці...82 ВИСНОВКИ...85 БІБЛІОГРАФІЯ...88uk_UA
dc.format.extent1-91-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectчинникuk_UA
dc.subjectфакторuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні позиціїuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectгостюючийuk_UA
dc.subjectсфера гостинностіuk_UA
dc.subjectгостинністьuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectготельний хостелuk_UA
dc.subjectміні-готельuk_UA
dc.subjectзасіб тимчасового перебуванняuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectclerkuk_UA
dc.subjectfactoruk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive positionuk_UA
dc.subjectcompetitive environmentuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.subjectguestuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjecthospitalityuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjecthotel statehooduk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjecthotel hosteluk_UA
dc.subjectmini-hoteluk_UA
dc.subjectoffice hoursuk_UA
dc.subjecthotel-restaurant statehooduk_UA
dc.titleНапрями впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності (на прикладі готельного хостелу “У Поттера”)uk_UA
dc.title.alternativeDirections of impact on hospitality industry establishment competitiveness (hotel hostel “At Potter’s” as a case study)”uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Хачатрян Д.С., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udcУДК 640.4uk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М. Криза взаємовідносин у загальній теорії криз // Журнал Європейської економіки. Червень 2011. Том 10 (№ 2). С. 121–131.uk_UA
dc.relation.references2. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.uk_UA
dc.relation.references3. Базилюк Я. Б. Конкурентоспроможність національної економіки: сутність та умови забезпечення. К.: НІС, 2012. С. 6-12.uk_UA
dc.relation.references4. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.uk_UA
dc.relation.references5. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с.uk_UA
dc.relation.references6. Белопольська Т. В. Стратегічне управління розвитком підприємствами реального сектору економіки: механізми, методи, моделі: монограф. Т. В. Белопольська, В. М. Андрієнко, Я. В. Лендел, О. О. Плахотнік. Донецьк, 2012. 156 с.uk_UA
dc.relation.references7. Білан М. О. Готельні ланцюги: стан і перспективи розвитку. Всё о туризме. Туристическая библиотека. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/bilan.htm.uk_UA
dc.relation.references8. Бойко М. Г., Гопкало Л. M. Організація готельного господарства: підручн. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бойко М. М. Соціальний капітал як чинник конкурентоспроможності підприємств сфери послуг. Теоретичні та прикладні питання економіки. 2014. Вип. 1. С. 486-495.uk_UA
dc.relation.references10. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.uk_UA
dc.relation.references11. Веллінгтон Дж. Конкурентоспроможність транснаціональних корпорацій: монограф. К.: Бліц– Інформ, 2009. 455 с.uk_UA
dc.relation.references12. Виноградова О. О. Управління конкурентними рекламними можливостями підприємства. Вісник ВПІ. 2010. №3. С.42-48.uk_UA
dc.relation.references13. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с. 40uk_UA
dc.relation.references14. Воронкова А. Є. Стратегічне керування конкурентоспроможним потенціалом підприємства: діагностика й організація: монограф. Луганськ: ЧІП, 2000. 315 с.uk_UA
dc.relation.references15. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ. 2012. №21(173). С.127-135.uk_UA
dc.relation.references16. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. За заг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.uk_UA
dc.relation.references17. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.uk_UA
dc.relation.references18. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монограф. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.uk_UA
dc.relation.references19. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2008. Випуск 2(8), частина 2. С.215-219.uk_UA
dc.relation.references20. Джонсон Р. А. Комплексне управління конкурентоспроможністю американських виробників: навч. посіб. К.: Бліц–Інформ, 2008. 347 с.uk_UA
dc.relation.references21. Довбуш Р. А., Зозуля А. Л. Управління конкурентоспроможністю підприємств: підруч. Х.: Основа, 2011. 234 с.uk_UA
dc.relation.references22. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2014. №3. С. 204-212.uk_UA
dc.relation.references23. Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства // Економіка України. 2003. №8. С.33-38.uk_UA
dc.relation.references24. Зубков А. А., Чібісов С. І. Довідник працівника готельного господарства. К.: Вища школа, 1985. 272 с.uk_UA
dc.relation.references25. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.uk_UA
dc.relation.references26. Іванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України // Щорічник наукових праць, вип. ХІV. Львів: НАН України ІРД, 2003. С. 230-242.uk_UA
dc.relation.references27. Ковтун О. І. Стратегія підприємства: навч. посіб., 2-ге вид. Львів: “Науковий світ – 2000”, 2006. 366 с.uk_UA
dc.relation.references28. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції “Індустрія гостинності в країнах Європи”. 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154.uk_UA
dc.relation.references29. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.uk_UA
dc.relation.references30. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с.uk_UA
dc.relation.references31. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.uk_UA
dc.relation.references32. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с.uk_UA
dc.relation.references33. Мунін Г. Б., Роглєв Х. Й. Управління сучасним готельним комплексом: навч. посіб. К.: Ліра. К, 2005. 520 с.uk_UA
dc.relation.references34. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.uk_UA
dc.relation.references35. Отченаш К. Г., Вольвач М. М. Особливості формування конкурентної стратегії. Проблеми системного підходу в економіці. 2010. №1. URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/pspe/2010_1/Otchenash_110.htm.uk_UA
dc.relation.references36. Портер М. Стратегія конкуренції. Пер. з англ. А. Олійник, Р. Скільського. К.: Основи, 2007. 390 с.uk_UA
dc.relation.references37. Пуцентайло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч л-ри, 2007. 344 с.uk_UA
dc.relation.references38. Савчук В. І., Корж Д. А. Системи управління конкурентоспроможністю: підруч. Х.: Основа, 2013. 547 с.uk_UA
dc.relation.references39. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава, 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151.uk_UA
dc.relation.references40. Свистович М. Б. Сутність та основні поняття стратегічного планування. Державне управління: теорія та практика. 2013. №2. С. 37-43. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2013_2_6.uk_UA
dc.relation.references41. Семенов В. Ф., Бортник Л. В. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2016. Вип. 2 (1). С. 68-75.uk_UA
dc.relation.references42. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105.uk_UA
dc.relation.references43. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112-118.uk_UA
dc.relation.references44. Тарасюк Р. М. Бізнес-план: розробка, обґрунтування та аналіз. Житомир: ЖДТУ, 2006. 419 с.uk_UA
dc.relation.references45. Фролова В. Ю. Стратегічний підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємства. Вісник Донецького національного університету, 2012. №1. С. 177-182.uk_UA
dc.relation.references46. Чернега О. Б. Керування конкурентоспроможністю в умовах трансформації економічних відносин: монограф. Донецьк: ІЕП НАН України, 2009. 448 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Khachatryan D_S_2023.pdf667,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Хачатрян.docx19,65 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора