Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41927
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі ДП «Борщівський спиртовий завод»
Інші назви: Enterprise marketing activity management (SE "Borshchiv distillery as a case study")
Автори: Прокопів, Юрій Тарасович
Prokopiv, Yuriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Прокопів Ю. Т. Управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі ДП «Борщівський спиртовий завод» : кваліфікаційна робота бакалавра по спеціальності 073 "Менеджмент" / Ю. Т. Прокопів. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 80 с.
Bibliographic description: Yuriy PROKOPIV " Enterprise marketing activity management (SE "Borshchiv distillery as a case study"). Bachelor's qualification work on specialty 073 "Management"/ Yu.T. Prokopiv. Ternopil TNTU 2023. 80 p.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 27-чер-2023
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.138
Теми: маркетингова діяльність
управління
маркетингові дослідження
маркетингове середовище
marketing activity
management
marketing research
marketing environment
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження: управління маркетинговою діяльністю підприємства ДП «Борщівський спиртовий завод». Провести діагностику маркетингового середовища досліджуваного підприємства на основі маркетингу. Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність. Метою дослідження: є розроблення рекомендацій щодо дослідження системи управління маркетингом на ДП «Борщівський спиртовий завод», а також визначення шляхів підвищення вдосконалення процесу управління маркетингом
The subject of the research: management of marketing activities of the SE "Borshchiv Distillery". To carry out a diagnosis of the marketing environment of the investigated enterprise on the basis of marketing. Object of research: marketing activity. The purpose of the study is to develop recommendations for the study of the marketing management system at the Borshchiv distillery, as well as to determine ways to improve the marketing management process.
Опис: Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження системи управління маркетингом на ДП «Борщівський спиртовий завод», а також визначення шляхів підвищення вдосконалення процесу управління маркетингом. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні задачі: досліджено теоретичні основи управління маркетингом; розглянуто процес управління маркетингом; охарактеризовано контроль за здійсненням управлінських маркетингових заходів; проведена техніко-економічна характеристика ДП «Борщівський спиртовий завод»» досліджена організація управління маркетингом на підприємстві; запропоновано основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ДП «Борщівський спиртовий завод».
Зміст: АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Теоретичні основи та процеси управління маркетингом 1.2 Процес управління маркетингом та контроль за здійсненням управлінських маркетингових заходів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Техніко-економічна характеристика ДП«Борщівський спиртовий завод» 2.2 Аналіз управління маркетингом на досліджуваному підприємстві РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Пропозиції щодо активізації управління маркетинговою діяльністю ДП «Борщівський спиртзавод» 3.2 Розробка ситуаційного аналізу для вдосконалення маркетингу на підприємстві РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Основи створення і впровадження системи управління пожежною безпекою на підприємстві 4.2 Служба охорони праці заводуДП «Борщівський спиртовий завод» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41927
Власник авторського права: Прокопів Юрій Тарасович
Перелік літератури: 1. Балабанова Л. В. Маркетингове управління конкурентоспро¬можністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія Л. В. Балабанова, В. В. Холод.Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. 294 с
2. Балабанова Л.В. Маркетинг. Вид. 2-ге, перероб. і доп.Київ: Знання- Прес, 2014 .645 с.
3. Бєлявцев М.І.. Іваненко Л.М. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2015 .328 с.
5. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник .Тернопіль: Карт- бланш, 2006 . 275 с.
6. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства: навч.посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 612с.
7. Берницька Д.І. Стратегія підприємства.: навч.посіб. Тернопіль. 2012. 231с.
8. Бондаренко С.М., Свиринюк О.В. Аналіз сучасних стратегій конкуренції. Збірник наукових праць. Київ., 2014. С. 56–62 [Електронний ресурс]. URL: www.knutd.edu.uapublicationspdfUkrainian...Bondarenko2015060 407.pdf
9. Гевко О.Б., Шведа Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. для студентів усіх форм навчання напряму 6.030601 «Менеджмент». Тернопіль ФОП Паляниця В. А., 2016. 152 с.
10. Маркетинг: навч.посіб. І.М.Абрамова, О.В.Богоявленський, Г.О.Дорошенко, О.Г.Дорошенко та ін. за заг. ред. Г.О.Дорошенко. Харків: ТОВ ім. Пабліш. Груп.», 2016. 412 с.
11. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посіб. Івано-Франківськ: Вид-во «Фоліант», 2012. 102 с.
Лиходій В.Г. та Єрмошенко М.М. Маркетинг .Київ:НАУ, 2012 . 404 с.
Лук"янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч.посібник .Київ:КНЕУ, 2010 . 388с.
Маркетинг: навч.посіб. І.М.Абрамова, О.В.Богоявленський, Г.О.Дорошенко, О.Г.Дорошенко та ін. за заг. ред. Г.О.Дорошенко. Харків: ТОВ ім. Пабліш. Груп.», 2016. 412 с.
16. Мороз Л.А. Чухрай Н.І. Маркетинг:Підручник . За ред. Л.А. Мороз. 2-е вид.-Львів:"Інтелект - Захід ", 2012 . 244с.
17. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. Київ: КНЕУ, 2013 . 246с.
Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навчальних закладів. 2-е вид., перероб. і допов. За ред О. М. Азарян. Київ: НМЦВО Міністерства освіти і науки України, НВФ "Студцентр", 2011. 320 с.
19. Примак Т.О. Маркетингові комунікації: Навчальний посібник. Київ: Ельга, Ніка- Центр, 2013 . 280с.
18. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навч. посіб.-Київ: "Знання", 2007 . 325 с.
20. Романенко Л.Ф. Маркетинг: Навч. посібник. Київ: Університет "Україна", 2015.216 с.
21. Романенко Л.Ф. Маркетинг: Навч. посібник. Київ: Університет "Україна", 2015. 216 с.
22. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: Знання, 2006. 327 с.
23. Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І. Маркетингове планування: Навч. посіб. Київ: ЦНЛ, 2017. 128 с.
24. Щербань В.М. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2016. 208 с.
M. Ziailyk, O. Vivchar. Dynamics of innovative marketing components. Socio-Economic Problems and the State: Electronic journal. Vol. 25. no 2.pp. 281-286. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38679.
М. Зяйлик. Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільстві. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ХІ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 16 листопада 2020 р. Тернопіль. С. 154. URL: http://surl.li/epwcg
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора