Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorПрокопів, Юрій Тарасович-
dc.contributor.authorProkopiv, Yuriy-
dc.date.accessioned2023-06-27T18:39:32Z-
dc.date.available2023-06-27T18:39:32Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationПрокопів Ю. Т. Управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі ДП «Борщівський спиртовий завод» : кваліфікаційна робота бакалавра по спеціальності 073 "Менеджмент" / Ю. Т. Прокопів. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41927-
dc.descriptionМетою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження системи управління маркетингом на ДП «Борщівський спиртовий завод», а також визначення шляхів підвищення вдосконалення процесу управління маркетингом. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні задачі: досліджено теоретичні основи управління маркетингом; розглянуто процес управління маркетингом; охарактеризовано контроль за здійсненням управлінських маркетингових заходів; проведена техніко-економічна характеристика ДП «Борщівський спиртовий завод»» досліджена організація управління маркетингом на підприємстві; запропоновано основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ДП «Борщівський спиртовий завод».uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження: управління маркетинговою діяльністю підприємства ДП «Борщівський спиртовий завод». Провести діагностику маркетингового середовища досліджуваного підприємства на основі маркетингу. Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність. Метою дослідження: є розроблення рекомендацій щодо дослідження системи управління маркетингом на ДП «Борщівський спиртовий завод», а також визначення шляхів підвищення вдосконалення процесу управління маркетингомuk_UA
dc.description.abstractThe subject of the research: management of marketing activities of the SE "Borshchiv Distillery". To carry out a diagnosis of the marketing environment of the investigated enterprise on the basis of marketing. Object of research: marketing activity. The purpose of the study is to develop recommendations for the study of the marketing management system at the Borshchiv distillery, as well as to determine ways to improve the marketing management process.uk_UA
dc.description.tableofcontentsАНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Теоретичні основи та процеси управління маркетингом 1.2 Процес управління маркетингом та контроль за здійсненням управлінських маркетингових заходів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Техніко-економічна характеристика ДП«Борщівський спиртовий завод» 2.2 Аналіз управління маркетингом на досліджуваному підприємстві РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Пропозиції щодо активізації управління маркетинговою діяльністю ДП «Борщівський спиртзавод» 3.2 Розробка ситуаційного аналізу для вдосконалення маркетингу на підприємстві РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Основи створення і впровадження системи управління пожежною безпекою на підприємстві 4.2 Служба охорони праці заводуДП «Борщівський спиртовий завод» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі ДП «Борщівський спиртовий завод»uk_UA
dc.title.alternativeEnterprise marketing activity management (SE "Borshchiv distillery as a case study")uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderПрокопів Юрій Тарасовичuk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л. В. Маркетингове управління конкурентоспро¬можністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія Л. В. Балабанова, В. В. Холод.Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. 294 сuk_UA
dc.relation.references2. Балабанова Л.В. Маркетинг. Вид. 2-ге, перероб. і доп.Київ: Знання- Прес, 2014 .645 с.uk_UA
dc.relation.references3. Бєлявцев М.І.. Іваненко Л.М. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2015 .328 с.uk_UA
dc.relation.references5. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник .Тернопіль: Карт- бланш, 2006 . 275 с.uk_UA
dc.relation.references6. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства: навч.посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 612с.uk_UA
dc.relation.references7. Берницька Д.І. Стратегія підприємства.: навч.посіб. Тернопіль. 2012. 231с.uk_UA
dc.relation.references8. Бондаренко С.М., Свиринюк О.В. Аналіз сучасних стратегій конкуренції. Збірник наукових праць. Київ., 2014. С. 56–62 [Електронний ресурс]. URL: www.knutd.edu.uapublicationspdfUkrainian...Bondarenko2015060 407.pdfuk_UA
dc.relation.references9. Гевко О.Б., Шведа Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. для студентів усіх форм навчання напряму 6.030601 «Менеджмент». Тернопіль ФОП Паляниця В. А., 2016. 152 с.uk_UA
dc.relation.references10. Маркетинг: навч.посіб. І.М.Абрамова, О.В.Богоявленський, Г.О.Дорошенко, О.Г.Дорошенко та ін. за заг. ред. Г.О.Дорошенко. Харків: ТОВ ім. Пабліш. Груп.», 2016. 412 с.uk_UA
dc.relation.references11. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посіб. Івано-Франківськ: Вид-во «Фоліант», 2012. 102 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛиходій В.Г. та Єрмошенко М.М. Маркетинг .Київ:НАУ, 2012 . 404 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛук"янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч.посібник .Київ:КНЕУ, 2010 . 388с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг: навч.посіб. І.М.Абрамова, О.В.Богоявленський, Г.О.Дорошенко, О.Г.Дорошенко та ін. за заг. ред. Г.О.Дорошенко. Харків: ТОВ ім. Пабліш. Груп.», 2016. 412 с.uk_UA
dc.relation.references16. Мороз Л.А. Чухрай Н.І. Маркетинг:Підручник . За ред. Л.А. Мороз. 2-е вид.-Львів:"Інтелект - Захід ", 2012 . 244с.uk_UA
dc.relation.references17. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. Київ: КНЕУ, 2013 . 246с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навчальних закладів. 2-е вид., перероб. і допов. За ред О. М. Азарян. Київ: НМЦВО Міністерства освіти і науки України, НВФ "Студцентр", 2011. 320 с.uk_UA
dc.relation.references19. Примак Т.О. Маркетингові комунікації: Навчальний посібник. Київ: Ельга, Ніка- Центр, 2013 . 280с.uk_UA
dc.relation.references18. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навч. посіб.-Київ: "Знання", 2007 . 325 с.uk_UA
dc.relation.references20. Романенко Л.Ф. Маркетинг: Навч. посібник. Київ: Університет "Україна", 2015.216 с.uk_UA
dc.relation.references21. Романенко Л.Ф. Маркетинг: Навч. посібник. Київ: Університет "Україна", 2015. 216 с.uk_UA
dc.relation.references22. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: Знання, 2006. 327 с.uk_UA
dc.relation.references23. Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І. Маркетингове планування: Навч. посіб. Київ: ЦНЛ, 2017. 128 с.uk_UA
dc.relation.references24. Щербань В.М. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2016. 208 с.uk_UA
dc.relation.referencesM. Ziailyk, O. Vivchar. Dynamics of innovative marketing components. Socio-Economic Problems and the State: Electronic journal. Vol. 25. no 2.pp. 281-286. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38679.uk_UA
dc.relation.referencesМ. Зяйлик. Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільстві. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ХІ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 16 листопада 2020 р. Тернопіль. С. 154. URL: http://surl.li/epwcguk_UA
dc.identifier.citationenYuriy PROKOPIV " Enterprise marketing activity management (SE "Borshchiv distillery as a case study"). Bachelor's qualification work on specialty 073 "Management"/ Yu.T. Prokopiv. Ternopil TNTU 2023. 80 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора