Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41862
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorКирич, Наталія Богданівна-
dc.contributor.advisorKyrych, Nataliia-
dc.contributor.authorМороз, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorMoroz, Iryna-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:29:54Z-
dc.date.available2023-06-26T08:29:54Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.date.submitted2023-06-09-
dc.identifier.citationМороз І. О. Організація маркетингової діяльності підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / І. О. Мороз. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41862-
dc.descriptionВ результаті написання дипломної роботи всі поставлені завдання були вирішені та отримані наступні результати: а) дослідження підходів до визначення категорії «маркетингова діяльність» дало змогу конкретизувати сутність і зміст маркетингової діяльності, на основі чого було чітко визначено цю категорію як керований, багатоаспектний і мотивований процес, спрямований на при задоволенні потреб споживачів продукції фірми, що полягає у виконанні не тільки специфічних функцій маркетингу, але й постановці конкретних цілей і шляхів їх досягнення, а також джерел ресурсів. Що було елементом наукової новизни роботи; б) на основі аналізу наукової літератури систематизовано методи розвитку та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Дослідження методологічних основ маркетингової діяльності підприємства дозволило пізнати існуючі підходи до ролі маркетингу в діяльності підприємства, в) аналіз маркетингового комплексу підприємства як інструменту вдосконалення його маркетингової діяльності дав змогу вивчити еволюцію підходів до визначення елементів маркетингового комплексу залежно від орієнтації та спрямованості маркетингової діяльності, стану зовнішнє середовище та інші фактори; Аналіз існуючої організації маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» дозволив дізнатися про її основні проблеми та слабкі сторони. По-перше, в організаційній структурі підприємства відсутні відділ маркетингу та штатний маркетолог, що знижує ефективність маркетингових функцій. По-друге, при вузькій номенклатурі основних продуктів компанія упускає з уваги інші прибуткові види продукції, що на сучасному етапі користуються попитом. По-третє, використання стандартних методів розрахунку собівартості, що, з одного боку, забезпечує простоту та прозорість цього процесу, а з іншого – не дозволяє більш ефективно обслуговувати клієнтів і не дає конкурентних переваг. По-четверте, відсутність служби маркетингу на підприємстві найбільш негативно позначається на такому елементі маркетингового комплексу, як просування. У своїй діяльності компанія не використовує рекламу, стимулювання збуту та інші інструменти, не має власного сайту. Тому комунікаційна складова маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» потребує не лише вдосконалення, а насамперед розвитку; е) проведене дослідження дозволило оцінити можливість удосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» на основі матричних методів аналізу складових зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. У результаті проведеного аналізу визначено сильні та слабкі сторони маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА», можливості та загрози зовнішнього середовища. Наведено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. є) з метою удосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» запропоновано створити відділ маркетингу, розроблено алгоритм, що складається з десяти етапів, який передбачає визначення маркетингових цілей та завдань підприємства, розробку організаційної структури. , критерії, правила та вимоги до нового відділу маркетингу. Спочатку пропонувалося організувати відділ маркетингу за лінійно-функціональним принципом у складі шести чоловік; ж) запропоновані дії щодо вдосконалення маркетингового комплексу ПрАТ «ТерА» які спрямовані на глибоке проникнення на ринок та конкурентоспроможність у галузі з олігополістичною структурою шляхом розширення асортименту, диференціації цінової політики та створення інтегрованої системи маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження - організація маркетингової діяльності підприємства. Об'єкт дослідження  маркетингова діяльність. Метою роботи є аналіз методичних та теоретичних підходів, розробка рекомендацій які можна використати в практиці щодо організації маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження − аналіз, порівняння, анкетування, узагальнення, системний підхід. Сформовано пакет інформаційних ресурсів, потрібних для характеристики теоретичної сутності і змісту маркетингової діяльності на підприємстві. Надана організаційно-економічна характеристика ПрАТ «ТерА», охарактеризовано сучасний стан організації маркетингу та здійснено аналіз середовища підприємства. Визначено проблеми та запропоновані шляхи удосконалення маркетингової діяльності на ПрАТ «ТерА».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation - the organization of marketing activities of the enterprise. The object of investigation is marketing activity The aim of the work is the analysis of methodological and theoretical approaches, the development of recommendations that can be used in practice regarding the organization of marketing activities of the enterprise. The methods of investigation - analysis, comparison, questionnaire, generalization, systematic approach. A package of information resources necessary for characterizing the theoretical essence and content of marketing activities at the enterprise has been created. The organizational and economic characteristics of PJSC "TerA" were provided, the current state of the marketing organization was characterized, and the enterprise environment was analyzed. Problems and proposed ways of improving marketing activity at PJSC "TerA" were identified.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та значення маркетингу на підприємстві 1.2 Завдання, принципи та методи організації маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТерА» 2.1 Економічна характеристика ПрАТ «ТерА» 2.2 Оцінка маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТерА» 3.1 Вибір напрямів удосконалення організації маркетингової діяльності ідприємства 3.2 Розробка заходів з удосконалення маркетингової діяльності на ПрАТ «ТерА» РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Психологія безпеки праці в загальній проблемі психології 4.2 Загальні вимоги безпеки до виробничого обладнання та технологічних процесів ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий розвиток підприємства,uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectудосконалення маркетингової діяльності.uk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing development of the enterpriseuk_UA
dc.subjectimprovement of marketing activityuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА»uk_UA
dc.title.alternativeEnterprise marketing activity organization (PJSC «TerA» as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Мороз Ірина Олександрівна, рік 2023"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberВладимир, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.committeeMemberVladymyr, Olha-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc330.1uk_UA
dc.relation.references1. Аронова В.В. Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія. Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2019. 224 с.uk_UA
dc.relation.references2. Багорка М.О. Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринку. АгроСвіт. 2019. № 6. С. 5-10.uk_UA
dc.relation.references3. Берднікова Т.Б. Аналіз і діагностика фінансово-господарської діяльності підприємства: навч. посібник. К.: Інфра-К, 2017. 224 с.uk_UA
dc.relation.references4. Бєлова Т. Г. Стратегічний маркетинг : конспект лекцій. Київ: НУХТ, 2022. 127 с.uk_UA
dc.relation.references5. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85–97.uk_UA
dc.relation.references6. Бойчук І.В. Організація маркетингової діяльності на промислових підприємствах . Торгівля, комерція, підприємництво 2017. Вип.17. С. 71-74.uk_UA
dc.relation.references7. Войчак А.В. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту. Маркетинг в Україні. 2019. №4. С. 52-55.uk_UA
dc.relation.references8. Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. К: Лібра. 2022. 705 с.uk_UA
dc.relation.references9. Голяш І. Аналіз маркетингових ризиків підприємства. Економічний аналіз. 2019. Т. 10(4). С. 59-62.uk_UA
dc.relation.references10. Гузенко Г. М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017.№12. С. 227-234.uk_UA
dc.relation.references11. Жук О. І. Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Економіка. Проблеми економічного становлення. 2021. № 2. С. 51-55.uk_UA
dc.relation.references12. Кравець С. В. Сутність та особливості управління маркетинговими ризиками підприємств. Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2017. Т. 23, № 2. С. 75- 85.uk_UA
dc.relation.references13. Куриленко І. І. Формування системи стратегічного маркетингу підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 6. С. 47-51.uk_UA
dc.relation.references14. Кирич Н.Б., Шведа Н.М., Юрик Н.Є. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://surl.li/epxvbuk_UA
dc.relation.references15. N. Kyrych, B. Andrushkiv, O. Hahaliuk, O. Pohaidak. Reasons of vulgarism problems in management and business-ethics and ways of their solution Monograph “Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2” Publishing House of University of Applied Sciences in Nysa 2019. P/338–345/ URL: http://surl.li/epygbuk_UA
dc.relation.references16. Лукан О.М. Економічна сутність маркетингової діяльності підприємства. Економічний простір. 2019. №58. С.172-180.uk_UA
dc.relation.references17. Луценко К.О. Актуальні тенденції розвитку комунікацій в системі маркетингу. Вчені записки університету «КРОК». Серія: Економіка. 2018. Вип. 3. С. 151-156.uk_UA
dc.relation.references18. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.uk_UA
dc.relation.references19. Мельничук О. І. Економічна сутність системи маркетингу підприємств, її складові та функції. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2015. № 3. С. 259-267.uk_UA
dc.relation.references20. Муковіз В. С. Облік формування резервів в управлінні ризиками підприємства . Формування ринкових відносин в Україні. 2019. № 2. С. 49-54uk_UA
dc.relation.references21. Окландер М. А., Кірносова М. В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник. Львів: ЦУЛ, 2017. 200 с.uk_UA
dc.relation.references22. Павленко А.Ф. Теорія і практика маркетингу в Україні: Монографія. А.Ф. Павленко. К.: КНЕУ, 2018. 584 с.uk_UA
dc.identifier.citationenMoroz I.О. Enterprise marketing activity organization (PJSC «TerA» as a case study) :bachelor degree thesis on speciality 073 Management / I. Moroz. Ternopil. TNTU. 65 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 073 — Менеджмент (бакалаври)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Робота_Мороз.pdf985,49 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Авторська довідка_Мороз.pdf281,36 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador