Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41717

Назва: Пріоритети і технології функціоналу маркетингу туристичних послуг в умовах кризи споживчого попиту
Інші назви: Priorities and technologies of the functional marketing of tourist services in the conditions of the consumer demand crisis
Автори: Йохна, В. М.
Yokhna, V.
Приналежність: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Йохна В. М. Пріоритети і технології функціоналу маркетингу туристичних послуг в умовах кризи споживчого попиту / Йохна В. М. // Матеріали Ⅹ I Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 51–52.
Bibliographic description: Yokhna V. (2023) Priorytety i tekhnolohii funktsionalu marketynhu turystychnykh posluh v umovakh kryzy spozhyvchoho popytu [Priorities and technologies of the functional marketing of tourist services in the conditions of the consumer demand crisis]. Proceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends" (Tern., 26 May 2023), pp. 51-52 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 2023
Proceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends", 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“
Дата публікації: 26-тра-2023
Дата внесення: 22-чер-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26 травня 2023 року
26 May 2023
УДК: 338
379.8-339.1
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 51-52
Початкова сторінка: 51
Кінцева сторінка: 52
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41717
ISBN: 978-617-7875-62-7
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.tourism.gov.ua/stftistic
Перелік літератури: 1. Державне агентство розвитку туризму. Офіційний сайт. Статистика. URL: https://www.tourism.gov.ua/stftistic (дата звернення 10.05.2023).
2. Стадник В.В., Гризовська Л.О. Менеджмент і маркетинг туризму : навч. посіб. Хмельницький : ХНУ, 2020. 355 с.
3. Хомич Л. Поведінковий підхід до управління розвитком туристичного бізнесу в умовах глобальних викликів. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р.: [тези доп.]. Рівне : О. Зень, 2022. 251 с. С.181-183.
4. Галюк Я., Стадник В. Можливості сучасних маркетингових технологій для розвитку туристичного бізнесу в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 1, т. 1. С. 160–165.
References: 1. Derzhavne ahentstvo rozvytku turyzmu. Ofitsiinyi sait. Statystyka. URL: https://www.tourism.gov.ua/stftistic (Date of appeal 10.05.2023).
2. Stadnyk V.V., Hryzovska L.O. Menedzhment i marketynh turyzmu : tutorial Khmelnytskyi : KhNU, 2020. 355 p.
3. Khomych L. Povedinkovyi pidkhid do upravlinnia rozvytkom turystychnoho biznesu v umovakh hlobalnykh vyklykiv. Suchasni trendy povedinky spozhyvachiv tovariv i posluh: III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia, 25-26 liutoho 2022 y., [tezy dop.]. Rivne : O. Zen, 2022. 251 p. P.181-183.
4. Haliuk Ya., Stadnyk V. Mozhlyvosti suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii dlia rozvytku turystychnoho biznesu v Ukraini. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2018. No 1, V. 1. P. 160–165.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ХI Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.