Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41717

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЙохна, В. М.-
dc.contributor.authorYokhna, V.-
dc.coverage.temporal26 травня 2023 року-
dc.coverage.temporal26 May 2023-
dc.date.accessioned2023-06-22T13:32:20Z-
dc.date.available2023-06-22T13:32:20Z-
dc.date.created2023-05-26-
dc.date.issued2023-05-26-
dc.identifier.citationЙохна В. М. Пріоритети і технології функціоналу маркетингу туристичних послуг в умовах кризи споживчого попиту / Йохна В. М. // Матеріали Ⅹ I Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 51–52.-
dc.identifier.isbn978-617-7875-62-7-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41717-
dc.format.extent51-52-
dc.language.isouk-
dc.publisherФОП Паляниця В. А.-
dc.publisherPE Palianytsia V. A.-
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 2023-
dc.relation.ispartofProceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends", 2023-
dc.relation.urihttps://www.tourism.gov.ua/stftistic-
dc.titleПріоритети і технології функціоналу маркетингу туристичних послуг в умовах кризи споживчого попиту-
dc.title.alternativePriorities and technologies of the functional marketing of tourist services in the conditions of the consumer demand crisis-
dc.typeConference Abstract-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023-
dc.coverage.placenameТернопіль-
dc.coverage.placenameTernopil-
dc.format.pages2-
dc.subject.udc338-
dc.subject.udc379.8-339.1-
dc.relation.references1. Державне агентство розвитку туризму. Офіційний сайт. Статистика. URL: https://www.tourism.gov.ua/stftistic (дата звернення 10.05.2023).-
dc.relation.references2. Стадник В.В., Гризовська Л.О. Менеджмент і маркетинг туризму : навч. посіб. Хмельницький : ХНУ, 2020. 355 с.-
dc.relation.references3. Хомич Л. Поведінковий підхід до управління розвитком туристичного бізнесу в умовах глобальних викликів. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р.: [тези доп.]. Рівне : О. Зень, 2022. 251 с. С.181-183.-
dc.relation.references4. Галюк Я., Стадник В. Можливості сучасних маркетингових технологій для розвитку туристичного бізнесу в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 1, т. 1. С. 160–165.-
dc.relation.referencesen1. Derzhavne ahentstvo rozvytku turyzmu. Ofitsiinyi sait. Statystyka. URL: https://www.tourism.gov.ua/stftistic (Date of appeal 10.05.2023).-
dc.relation.referencesen2. Stadnyk V.V., Hryzovska L.O. Menedzhment i marketynh turyzmu : tutorial Khmelnytskyi : KhNU, 2020. 355 p.-
dc.relation.referencesen3. Khomych L. Povedinkovyi pidkhid do upravlinnia rozvytkom turystychnoho biznesu v umovakh hlobalnykh vyklykiv. Suchasni trendy povedinky spozhyvachiv tovariv i posluh: III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia, 25-26 liutoho 2022 y., [tezy dop.]. Rivne : O. Zen, 2022. 251 p. P.181-183.-
dc.relation.referencesen4. Haliuk Ya., Stadnyk V. Mozhlyvosti suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii dlia rozvytku turystychnoho biznesu v Ukraini. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2018. No 1, V. 1. P. 160–165.-
dc.identifier.citationenYokhna V. (2023) Priorytety i tekhnolohii funktsionalu marketynhu turystychnykh posluh v umovakh kryzy spozhyvchoho popytu [Priorities and technologies of the functional marketing of tourist services in the conditions of the consumer demand crisis]. Proceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends" (Tern., 26 May 2023), pp. 51-52 [in Ukrainian].-
dc.contributor.affiliationХмельницький національний університет-
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“-
dc.citation.spage51-
dc.citation.epage52-
dc.citation.conferenceⅩⅠ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“-
Koleksiyonlarda Görünür:ХI Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“ (2023)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.