Skip navigation
Αρχική
Πλοήγηση
Συλλογές
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
UDC
Submit Date
Content types
Languages
Magazines/collections
Conferences/Events
Edition containing
ISSN
Publishers
Affiliation
Degrees of dissertation
Graduation of theses
Discipline Dissertations
Dissertation councils
Institute for the protection of theses
Date submitted
Βοήθεια
Language
中文
українська
Türkçe
ไทย
svenska
português
polski
norsk
日本語
italiano
Bahasa Indonesia
magyar
Galician
français
Basque
Eesti
español
Ελληνικά
Deutsch
Welsh
čeština
català
български
English
Εγγραφείτε στο:
Το DSpace μου
Λάβετε ενημερώσεις μέσω e-mail
Επεξεργαστείτε το λογαριασμό σας
ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя
Факультет прикладних інформаційних технологій та електроінженерії (ФПТ)
Кафедра електричної інженерії (ЕІ)
Наукові публікації кафедри електричної інженерії : [2]
Αρχική σελίδα συλλογής
Browse
Εγγραφείτε σε αυτήν τη συλλογή για να λαμβάνετε καθημερινά ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για νέες προσθήκες
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 2 of 2
Type
Issue Date
Date of entry
Title
Author(s)
Methodical recommendations
Αυγ-2023
8-Οκτ-2023
Методичні вказівки до виконання лабораторного практикуму з дисципліни «Системи управління електропостачанням» для студентів 5 курсу (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»
Оробчук, Богдан Ярославович
Methodical recommendations
Αυγ-2023
20-Σεπ-2023
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електропостачання» для студентів за напрямом підготовки 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» всіх форм навчання
Тарасенко, Микола Григорович
;
Філюк, Ярослав Олександрович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 2 of 2
Discover
Author
1
Оробчук, Богдан Ярославович
1
Тарасенко, Микола Григорович
1
Філюк, Ярослав Олександрович
Subject
1
621.3
1
621.398
Date issued
2
2023
by type of content
2
Methodical recommendations
by languages
2
uk